Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Kl
Just nu sitter jag i sängen och försöker få mini att sova.
Går inte speciellt bra dock. Jag är astrött och borde göra matlåda sedan.
Men oooorkar inte juu, jag fryser och har huvudvärk

kl

Just nu sitter jag och biter mig i läppen och är lite sur på mig själv för att jag inte pluggade så mycket förut.

kl

Just nu har jag insett att jag inte kommer kunna betala räkningar den här månaden eftersom jag spontanköpte svindyra biljetter till Oslo, för en spelning jag inte vet om jag vill på. Det, plus att jag fick lägga 2000 på spel jag förhandsbokat och som råkade komma samma månad. Heh.
Blir spännande att se hur länge alla inkassokrav kan ligga utan konsekvenser.
Men jag är säker på att allt magiskt ordnar sig om jag super upp fickpengarna på onsdag och förtränger allt.
Mvh Lyxfällan nästa. (Och nä, inte på riktigt, skulle hellre skjuta mig än vara med i TV.)

Senast ändrad:

*Kl*

Just nu är jag frustrerad för att jag är ledig idag men inte alls uppskattar det. Min vad-det-nu-är har nyss åkt till jobbet och jag är färdig att klättra på väggarna. Jag hade kunnat somna om och sova flera timmar till men icke! Ska klä på mig, åka till stallet och rida och sen gå en lång hund-promenad i solskenet. Kanske ska sms:a en kompis och fråga om han vill komma hit.

kl

Just nu har jag kommit på att jag inte vill på nämnda 2000-kronorsresa/konsert för att jag hellre vill vara hemma och spela nya Call of Duty. Jag SA ju att jag försatte mig i den här ekonomiska oredan helt i onödan. Suck.

just nu är jag fruktansvärt stressad och irriterad för om jag inte kan jobba idag så kan jag varken åka till Norge ELLER, och framförallt, betala avgiften på mobillånet. Det vill jag VERKLIGEN hamna efter med, verkligen.

2månaders sjukdom säger jag bara. Try it. Gör underverk med ekonomin.

Norge som i imorgon?
Jag håller då alla tummar för att du kan jobba idag (eller, ja, det gör jag ju oavsett), för är du där orkar jag nog också ta mig dit. Och hälla i mig vin och stå och låtsas som att minst en person inte existerar.

Och mm, tickar in på 1,5 månad här. Har inte orkat jobba en kvart ens. Skitkul.

*Kl*

Just nu funderar jag på vilken häst jag ska rida först. Och var. Sms:ade kompisen som jag skrev om men inget svar så han jobbar säkert. Har jag tur slutar han tidigt (alltså 16) och kan komma till mig då.

kl

Just nu väntar jag på att kaffet ska bli klart. Har precis kommit hem från stallet och idag löshoppade jag hästen. Duktig var han!
Klarade ett räcke på 80 cm. Nytt rekord med 20 cm. Andra gången han hoppade bara och är 2 1/2 år. Hoppas han kommer fixa 90 cm till nästa år!

Yes, som i imorgon!
Kära Gud låt mig få jobba jag vill åka och jag vill kunna betala mitt lån och jag vill dricka öl. Så jävla värdelööööst att inte ha kunnat jobba ALLS :banghead:

Fingers crossed för allt!
Du kan väl hojta till någonstans ikväll om du drar. Jag åker mot Stockholm vid 5 -_- så jag bestämmer mig väl vid midnatt eller något.

kl

Just nu har jag fått erfara att minst en på mitt lokala GameStop vet vad jag heter i för- och efternamn. Med andra ord misstänker jag att jag internt går under "hon utan liv".

*Kl*

Just nu har jag svampat av första hästen efter ett med hennes mått mätt bra pass. Småskuttade lite på två pytteräcken och hoppa kan hon ju iaf :D

kl

just nu gör jag ingen som helst nytta utan sitter bara och väntar på två intressanta mailsvar som jag hoppas det blir en bra utgång på.
Inte sjutton kan man jobba när man har så spännande krokar ute som jag har?

kl

Just nu har jag en sådan jävla ångest och beslutsångest över imorgon.
Jag vill inte åka. Men jag vill ju åka.
Suck.

Just nu är jag även kär i CoD: Ghosts. Men följer IW trenden med att ta livet av alla karaktärer man tycker om - i det här fallet hunden - så dödar jag fan någon på riktigt.

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag ska läsa den boken, eller den boken, eller den boken, eller se på TV. Borde kolla på matlåda till imorgon men det känns jääääättejooooobbigt! :banghead:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 285
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 375
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 718
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar