Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Haha! :p

Helt okej faktiskt! Ägnade dagen åt att övningsköra, kolla på fast&furious och äta västerbottenpaj :o

Det låter ju som en trevlig dag :D Jag fyller år nästa vecka men dina förslag var inte riktigt applicerbara. Det är väl om jag skulle hitta någon med motorcykel som vill roa mig :p Jag har trots allt ett körkortstillstånd liggande sen jag tog BE-kort (tog för alla möjliga behörigheter). Västerbottenpaj låter iofs gott men då får någon annan tillverka den :d

Annars kan du ju bara tejpa fast en övningskörningsskylt på en cykel och cykla runt, det har jag gjort en gång! :D

img_6137_51e67f789606ee1d541b5494.jpg

Förutom att jag avskyr att cykla kanske :p Men visst, jag har övningskörningsskylt kvar i bilen sen jag var handledare åt exet :D

Det hade gjort succé till min uniform :p Jag har iofs modifierat uniformen förr men ändå :rofl:

(Det är en Malmö FF-halsduk som jag bar för att fira SM-guldet. Vakthavande befäl den aktuella dagen är MFF:are så han gav mig tillåtelse att bära halsduken, utan att jag ens hann fråga :D )
1385196_10152280089851102_1921667876_n.jpg

Åh men är du min soulmate eller? :D Jag älskar den serien! Long Way Down är dock ännu bättre :love:

Ska se den efter! :D OCH de vill göra en tredje (Long Way Up) men vet inte när/om den blir av än. SÅ BRA :love:

kl

Just nu har jag precis tittat på en intervju med en bekant, och kommer på mig själv med att småle som ett CP, trots att intervjun i sig handlade om något så allvarligt som attacken mot Åkesson.

Sedan när ler jag, stencoola och ointresserade C, av att bara se någon på bild eller film. För fan.

SÅ JAG ÄR JU INTE INTRESSERAD AV HONOM ELLER SÅ. Eller funderar på att dra till Oslo utan att gå på spelningen, bara för att biljetten hem går över Stockholm så att jag skulle kunna stanna till och träffa honom i någon timme.

Suck.
Att tänka med fittan. Min specialitet.

KL

Just nu sitter jag och är sjukt besviken på mig själv som fått hem alla mina journaler efter mitt ord på att inte läsa dem, bara skicka in till Försäkringsbolaget. Från "Bara första, se hur det var första gången" till "Bara senaste för att se hur de beskrivit mig nu senast" slutade med att jag har läst ca 2/3 av dem. Mår ju så jäkla mycket bättre nu! :banghead:

*Kl*

Just nu har jag precis borstat tänderna och ska hoppa i säng. Imorgon väntar jobb 8.30-18 och innan dess ska jag ha hunnit fixa stallet, duschat och fixat mig samt kört förbi bageriet för att köpa något gott bröd till jobbfrukosten :)

Just nu tittar jag på Masterchef Australia och undrar om jag inte borde gå och lägga mig efter den briljanta tanken "Men varför har jag aldrig vetat att man får lönnsirap från ek?!"

Wow.

Just nu borde jag sova eftersom jag ska vara på praktiken kl 8 i morgon.
Men har så galet ont i nacken så överväger att sjukanmäla mig istället.

*Kl*

Just nu ligger jag i min säng och önskar att jag inte hade hästar. Isf hade jag kunnat sova i nästan 1,5 timme till. Nu måste jag istället gå upp, klä på mig och ge mig ut i mörkret för att stressa klart stallet jättesnabbt :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 223
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 351
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 632
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar