Just nu... II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu... II

Kl

Inte sovit en blund.. men har precis avklarat 1 timme på gymmet och håller på tvättar... John Blund tycker inte om mig!

kl

Just nu sitter jag på Cityterminalen.
Så äckligt trött. Och blir inte piggare av tanken på av att de nästa åtta timmarna ska spenderas på en buss.
Blurgh.

Kl

Just nu har jag precis ätit en god middag. Å nu väntar jag på att Grey's anatomy börjar om en halvtimma.

Kl
Just nu väntar jag på att pappa ska vara klar med däckbytet på min bil, innan jag kör min bror till mamma.

FÖR JAG HAR KÖRKORT!!!! :D

Bra gjort! :banana:

*Kl*
Just nu har jag precis kommit hem från en trevlig kvällspromenad med hunden. Lite trött efter stallet tidigt imorse och sen jobb 8.30-18.

kl

Just nu kollar jag på arga snickaren. Sen blir det Grey's anatomy som jag längtat efter sen förra veckan!

Just nu sitter jag och oroar mig lite lätt över mina utslag i munnen och funderar på om jag ska jobba imorn lr söka vård. :meh:

Ska alldeles snart dra in till stan :)

kl

Just nu ligger jag i sängen och borde sova men har räknat foderstat hela kvällen så det blev sent.

kl

Sitter på tåget från Kolbotn till Oslo efter en väldigt mentalt utmattande, väldigt märklig och på fler sätt rätt fin dag. Hemma 22:30 ikväll. Vill bara sova. Woop.

kl

Väntar på att det ska sluta regna (eller iaf avta ngt?) så jag kan sticka ut o springa utan att bli genomblöt på 2 s. Väntar antagligen förgäves för det ser ganska mörkt ut...

Sitter i en soffa med en snarkande labbe i knäet, hon snarkat så hon vibrerar haha.
Tittar på en riktig pajas till jämthund också, otroligt gosig, pigg och lekfull. Riktigt härlig hund

Senast ändrad:

Sitter och spanar på björktrastgänget som tydligen flyttat in i trädet utanför mitt fönster. Hmm.. Man kan ju fråga sig vad de gör här.. Suspekt, det är.

Och nu tänker jag titta på Futurama, äta flingor och fil, dricka kaffe och micra en kanelbulle! Mahaha!

kl

Just nu dricker jag kaffe och har lite smått ångest för att åka till stallet då det verkligen vräker ner regn. Nackdelen med att ha häst. I ur och skur..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 203
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 344
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 577
Senast: lizzie
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 223
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30