Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jättefin, de ska ha lite karaktärMin gran är klädd. Lite spretig, men tycker den blev rätt fin ändå....
Visa bifogad fil 81891
WowVisa bifogad fil 82003 Granen är på plats
Gjorde brynt smörkola i helgen och det är den godaste kolan jag någonsin ätit Herregud alltså, helt omöjligt att bara ta en.
Andra gången i mitt liv som jag gör kola men denna kommer bli ett stående inslag på julgodisfatet.
Jag gick till skogen och hämtade en gran i lördag och igår klädde vi den. Idag har jag fixat de sista julklapparna som är mitt ansvar och lagt en icaorder med all julmat. Ska ta mig en öl och packa in alla julklappar ikväll. Har lust att lägga dom under granen också för att kunna njuta av allt lite längre. Men det blir att bryta vår tradition om att dom läggs under granen kvällen före julafton. Men jag kanske bryter den och säger till ungarna att tomten tyckte vi skulle få dom några dagar tidigare för att få det lite extra mysigt
Vi slog in klappar igår när barnet för en gångs skull somnade innan oss. Maken frågade om vi inte skulle lägga dem under den nyklädda granen för att det skulle se mysigt ut... medan jag tänker att det kanske är trevligt om de förblir oöppnade till julafton?
Detta,men tillsatte 2 tsk vaniljsocker och drog ned lite på strösockret istället.Men hjälp vad gott det lät! Vilket recept har du använt?