Ehh är man förfördelad är det negativt.Ex
1) Lättare att få jobb och bli befordrad.
2) Förfördelad på äktenskapsmarknaden där de bästa männen kommer att jaga dig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ehh är man förfördelad är det negativt.Ex
Jag undviker att handla i vissa butiker, vissa produkter och vissa material där det framkommit att det inte har gått rätt till/ har för stor påverkan på miljön/ farligt för människor som arbetar med det. Ja.Och du köper förstås inga varor från Asien heller.
Fast det kan nog många tycka är bra. Bli jagad som någon slags trofé är inte eftersträvansvärt. Och dom här bästa männen. Går dom på strippklubbar och kan prata idrott?Ehh är man förfördelad är det negativt.
De bästa männen, vilka är det? De med störst k*k eller de som tjänar mest eller de som delar på arbetsbördan på ett jämlikt sätt?Ex
Fråga på 1. Så det räcker alltså inte som kvinna att vara kompetent?Ex
Fast det kan nog många tycka är bra. Bli jagad som någon slags trofé är inte eftersträvansvärt. Och dom här bästa männen. Går dom på strippklubbar och kan prata idrott?
Vi har alltså detJag undviker att handla i vissa butiker, vissa produkter och vissa material där det framkommit att det inte har gått rätt till/ har för stor påverkan på miljön/ farligt för människor som arbetar med det. Ja.
Har även jobbat för ett litet företag som hade sin huvudproduktion i Kina, där vi förbättra arbetsmiljön för de anställda. Såklart.
Kommer inget av det jag handlar från Asien? Nej. Men jag personligen försöker ha ett visst etiktänk när jag handlar.
Har du fortfarande en sunkig syn och en stor möjlighet att påverka? Ja.
Det beror väl på vem du frågar, Frun där hemma, skattmasen eller älskarinnanDe bästa männen, vilka är det? De med störst k*k eller de som tjänar mest eller de som delar på arbetsbördan på ett jämlikt sätt?
Sorry då har du ett rätt futtigt liv. De bästa kvinnorna jag mött är dem man skratta ihop med, lita på och ha så mycket gemensamt med som möjligt, oavsett klasstillhörighet.. Skulle tro att kriterierna är de samma för kvinnor.Det är de männen du får om du inte är attraktiv på äktenskapsmarknaden.
De bra männen är övre medelklass alternativt överklass. Högutbildade och har bra jobb. Har haft stabila hemförhållanden och är sociala, mentalt mogna och ansvarsfulla.
Ex
Du får intressera dig för vilka ämnen du vill. Jag pratade utifrån om du vill maximera din sociala kompetens.
Sorry då har du ett rätt futtigt liv. De bästa kvinnorna jag mött är dem man skratta ihop med, lita på och ha så mycket gemensamt med som möjligt, oavsett klasstillhörighet.. Skulle tro att kriterierna är de samma för kvinnor.
Många av de verkliga skitstövlarna jag lärt känna är från de grupper du nämner och många av de verkligt fina människorna är från grupperna du föraktar..
Om man vill maximera sin sociala kompetens bör man nog vara lite som en renässans- människa. Kunna lite om mycket, ha vett att föra sig och kunna lyssna. Stå för sina åsikter och respektera andras oberoende av deras kön.Om man vill maximera sin sociala kompetens som kvinna, vad ska man då intressera sig för?
Och kan man då alltså bara umgås med andra kvinnor IOM att vi nu har så skilda intressen och bör ha det?
Kvinnor och män kan då alltså inte ha givande samtal ihop?
Du menar att tjejer läser harlekin och drömmer om prinsen som ska lyfta dem från misären?Jag föraktar inte de från de lägre klasserna. Däremot vill kvinnor helst inte ha män från de klasserna.
Om man vill maximera sin sociala kompetens bör man nog vara lite som en renässans- människa. Kunna lite om mycket, ha vett att föra sig och kunna lyssna. Stå för sina åsikter och respektera andras oberoende av deras kön.
Naturligtvis kan man föra givande samtal med en kvinna, likväl som dödligt tråkiga. Detsamma gäller väl samtal med män.
Du menar att tjejer läser harlekin och drömmer om prinsen som ska lyfta dem från misären?
Och ändå så får vanliga killar tag i vanliga tjejer...hur kommer det sig?
Räknar du dig till den kvalitativa gruppen? I så fall. Vilken grupp hör "din" kvinna till? Harlequinläsare eller optimist? Eller har du ingen kvinna!?!Fast det är inte vidare märkligt då det råder underskott på kvalitativa män. Det håller förövrigt på att bli ett samhällsproblem då allt fler lågkvalitativa kvinnor väljer att leva som singlar istället för med de lågkvalitativa män som de har chans att få.
Vanliga killar får dock i regel familj om de är skapligt trevliga och har hyffsat stabil ekonomi.
Smarta tjejer inser att hantverkare ofta har högre livsinkomst än akademiker, dels är det praktiskt att slippa leja hantverkare.Du menar att tjejer läser harlekin och drömmer om prinsen som ska lyfta dem från misären?
Och ändå så får vanliga killar tag i vanliga tjejer...hur kommer det sig?
Vet inte vad han räknar sig till men helt uppenbart är han helt är i avsaknad av social kompetens.Räknar du dig till den kvalitativa gruppen? I så fall. Vilken grupp hör "din" kvinna till? Harlequinläsare eller optimist? Eller har du ingen kvinna!?!