Sv: Jakten på smurfarna [Ulvlek]
Skulle verkligen Gargamel tycka att det var en "ok" chans att inte bli lynchad om hon var uppe för lottning mot 2 andra...? Känns verkligen som ett högt spel i mina ögon, speciellt efter att redan ha förlorat en ond på det sättet, trots att det då lottades mellan fyra st...
Jag vet att TLV inte är kvar nu, men jag måste ändå diskutera detta.
TLV missar helt en sak med sin röstsammanställning. När Art la sin röst blev det jämnt mellan mig, art och mammas. Efter Art kom Cirkus in och la en röst på Art, vilket gjorde att Art hade tre röster mot mammas och mig som hade två vardera. Och det var inte förrän då Art ändrade sin röst till mig.
Vad jag menar med ovanstående är att jag tror att Art kanske såg det som liten risk att åka när det stod lika mellan 3 spelare? Och därför inte la sin röst på mig redan från början? Men när sedan Cirkus satte spiken i kistan för Art så ville Art ha en chans att vara kvar och ändrade därför till mig först då.
Skulle verkligen Gargamel tycka att det var en "ok" chans att inte bli lynchad om hon var uppe för lottning mot 2 andra...? Känns verkligen som ett högt spel i mina ögon, speciellt efter att redan ha förlorat en ond på det sättet, trots att det då lottades mellan fyra st...