Vsg
KL
Leken har börjat riktigt bra
Jag funderar lite på rösterna på lillelorden. Jag är kluven. Om man inte har någon misstänkt så kan en frånvarande spelare vara ett bra val men samtidigt känns det lite för lätt att välja en spelare som vi knappt sett.
CaisaLundblad var en av dem som röstade på lillelorden men jag tycker inte hon känns misstänkt än så länge.
Bumpo var den andra som röstade på lorden. Denna röst tycker jag känns mer misstänkt. Bompo skämtar (?) om att rösta på monster men gör inte det sedan. Kan det bero på att hon också är ulv?
Paddington: Jag tycker att hennes misstankar mot TeamLundVer är konstiga. Det känns lite som en ulv som försöker få en oskyldig att bli misstänkt.
TeamLundVer: Det är något som känns konstigt med TLV men jag kan inte sätta ord på det. Men jag håller henne neutral tills vidare.
Mammas: Hon lade sista rösten. Det känns som hon borde vara god. Hade hon varit ond så borde hon väl lagt en röst som räddade monster? Men samtidigt känns det som röstningen gick ganska fort så det kanske inte fanns så mycket tid att reagera? Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om hennes misstankar mot paddington. Jag tycker hon har en poäng men samtidigt känns det lite överdrivet att misstänka henne för en sådan grej.
Mumorsan: Hon borde vara god. Vore konstigt annars. Men jag har inte orkat läsa hela henne och monstermoms konversation.
Habina: Jag håller nog henne som god tills motsatsen är bevisad
Cirkus och
Dramatik har inte skrivit något jag tycker är misstänkt.
Ottilia och
Lillelorden har jag sett för lite av.