Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De nyare traktorerna tycks ha sett mer av sådant här, för på den här bilden ser man hur en obekymrat jobbar vidare. Ni måste klicka på bilden och kolla i vänstra hörnet..Hur förklarar man detta?
Valle Valmet funderar på vad detta kan vara för gest. Var den riktad just till honom?
vad blir det av den korsningsaveln? Typ helikopter eller? Eller är det de där flygande tunnorna?Hur förklarar man detta?
Valle Valmet funderar på vad detta kan vara för gest. Var den riktad just till honom?
och vad blir det om man korsar med denna som for runt med ballongerna..vad blir det av den korsningsaveln? Typ helikopter eller? Eller är det de där flygande tunnorna?
Zeppelinare för transporteringvad blir det av den korsningsaveln? Typ helikopter eller? Eller är det de där flygande tunnorna?
Vad blir det om man korsar valfri maskin med en drönare då?Zeppelinare för transportering
Kan landa containrar mitt i stan nästan ljudlöst lösningen på många transportbekymmer
En fjärrstyrd maskinVad blir det om man korsar valfri maskin med en drönare då?
Om det går att få zeppelinare av ballong plus traktor el dylikt.
Men man lär nog behöva tänka på vilken drönare man korsar med? De har väl olika räckvidd på styrningen?En fjärrstyrd maskin
Som kan flyga till nästa uppgift
Tyvärr är det inte så enkelt som att avkomman blir ett genomsnitt av föräldrarna. Du kan lika gärna få en stor drönare för tung för att lyfta . Eller en liten klen maskin som möjligtvis kan användas för att skyffla gem i hemmakontoret. I värsta fall står man där med något slags konstinstallationEn fjärrstyrd maskin
Som kan flyga till nästa uppgift
Men har inte även maskinerna rätt att njuta av konst?Tyvärr är det inte så enkelt som att avkomman blir ett genomsnitt av föräldrarna. Du kan lika gärna få en stor drönare för tung för att lyfta . Eller en liten klen maskin som möjligtvis kan användas för att skyffla gem i hemmakontoret. I värsta fall står man där med något slags konstinstallation
En typisk kommentar från en blandas uppfödare som varken tar hänsyn till hälsa eller användbarhetMen har inte även maskinerna rätt att njuta av konst?
Kontorsdrönare kunde ju jobba på stora kontor kommunen behöver säkert någon som skyfflar gem och flyger papperTyvärr är det inte så enkelt som att avkomman blir ett genomsnitt av föräldrarna. Du kan lika gärna få en stor drönare för tung för att lyfta . Eller en liten klen maskin som möjligtvis kan användas för att skyffla gem i hemmakontoret. I värsta fall står man där med något slags konstinstallation
Borde funka bra till tex potatis och morötterMen kanske någon form av svävare? Tråkigt bara om skörden blåser bort.
Äh det är ju solklart, någon uppfödare har fått för sig att prova avla fram randiga traktorer! Återstår att se om de kläcks fram så ocksåVad har hänt med de här äggen?
Det var bara en i hela kullen som var nästan helfärgad, men den hade lite blått också (rosa grundfärg). Har de fått någon sjukdom? Eller blir det skäckar av dessa?
Åh det var det som de gjorde när vi körde förbi ... nu rodnar jag de vi såg gjorde det bara några meter från en rätt livlig väg, att bönderna inte kan tänka på deras privatliv?! Eller mitt!? Jag vill ju kanske inte se någon parning helt plötsligt mitt framför mig sådär på dagen?Jag har sett en betäckning!!
Jag vågade inte gå alltför nära, för jag var rädd att störa dem, men herr skördetröska brydde sig inte alls om mig och fortsatte visa upp sig på åkern även efter själva betäckningen. Jag undrar om de kanske tom kommer att göra ett nytt försök lite senare i eftermiddag.
Visa bifogad fil 75234
Alltså, den svenska kränktheten. Hur tror ni vi ska få mat på bordet om aveln av lantbruksmaskiner ska behöva döljas i någon maskinhall. Snart kommer det väl EUrestriktioner påhittade av någon blyg lättkränkt stadsbo som fått för sig att det bara är att gå in . Nu när hemligheten om hur det går till ändå är avslöjad så måste det väl förklaras att väderförhållandena är viktiga.Åh det var det som de gjorde när vi körde förbi ... nu rodnar jag de vi såg gjorde det bara några meter från en rätt livlig väg, att bönderna inte kan tänka på deras privatliv?! Eller mitt!? Jag vill ju kanske inte se någon parning helt plötsligt mitt framför mig sådär på dagen?