Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns plötsligt väldigt logiskt.har ni sett detta, har aldrig sett den interna anatomin på lantbruksmaskiner!
Visa bifogad fil 75997
De står ju ofta på samma gårdar, inte konstigt om någon pilsk höna/tupp eller traktor råkat komma tillLantbruksmaskiner är med andra ord släkt med höns?
Traktor världens Madonna!
En skördetaurus Rex
Den där ser riktigt elak ut
Tror den bara försökte imponera på en hona!Den där ser riktigt elak ut
Aha, lite "strandraggar-typen" på den liksom?!Tror den bara försökte imponera på en hona!
tror detAha, lite "strandraggar-typen" på den liksom?!
Den har ju tappat tänderna!Visa bifogad fil 77153
Gick förbi den här på promenaden idag. Det var en stor jordhög i närheten förra veckan som nu är borta, så den har nog jobbet med den. Men tror ni den blivit övergiven nu?
Den sov när jag och hunden gick förbi. Ser lite gammal och trött ut.
Kan det vara löständer? Kan traktorer ha det? Den såg som sagt väldigt gammal ut...Den har ju tappat tänderna!
Kan det vara löständer? Kan traktorer ha det? Den såg som sagt väldigt gammal ut...
Tycker överlag att man ser många övergivna traktorer just nu. FTV (Föreningen för Traktorers Välmående) har ju fullt i traktorladan och ingen vill adoptera från dem så de här stackars övergivna traktorerna får nog hoppas på en mild vinter.
Jag såg förresten en BMX-cykel med John Deere i stamtavlan! Det är ju ingen hejd på hur den avelsmatadoren har använts. Jag tycker faktiskt det är oschysst, ingen hane kan ju vara så komplett att han funkar för både grävmaskiner, symaskiner och cyklar.