Ja och de där hopknycklade benen, hållbarheten kan inte vara bra.Typisk show-avel i dess sämsta form.
Iofs en berömvärd markfrigång... Men att gå till extremer på enskilda egenskaper på bekostnad av en funktionell och hälsosam helhet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och de där hopknycklade benen, hållbarheten kan inte vara bra.Typisk show-avel i dess sämsta form.
Iofs en berömvärd markfrigång... Men att gå till extremer på enskilda egenskaper på bekostnad av en funktionell och hälsosam helhet...
Det är något med den där typen av hjul som jag har väldigt svårt för. Den här nedanför har ju lite liknande.Visa bifogad fil 147336
Verkar vara lite exotic-trender även i maskinaveln. Från en praktisk allt-i-allo bil på gården att lasta grejer på till… det här. Man blir ju beklämd.
Visa bifogad fil 147336
Verkar vara lite exotic-trender även i maskinaveln. Från en praktisk allt-i-allo bil på gården att lasta grejer på till… det här. Man blir ju beklämd.
Ni glömde, den fungerar som grill också!Ja, vad finns det för användbarhet i detta monster. Utom möjligen att verka cool inför polarna .
Man vänjer folk på detta med hjälp av robotgräsklippare Med handen på hjärtat, hur många här har en robotgräsklippare?Det är något med den där typen av hjul som jag har väldigt svårt för. Den här nedanför har ju lite liknande.
Det sägs visserligen att den är eldriven, och datorstyrd, så ingen förarkabin. Men man kan ju fundra på hur långt man vill gå i utvecklingen på den fronten. Jag tänker att en traktor nog ska kunna ha förare, är det ens en traktor annars? Vad blir det av bönderna om de inte kan åka runt på åkrarna, visslande med ett höstrå i munngipan? Vart är världen på väg då?
Jag är inte riktigt så gammal att jag vevat igång någon traktor, men en gammal grå på ett sommarjobb startade man genom att lyfta växelspaken uppåt.Man vänjer folk på detta med hjälp av robotgräsklippare Med handen på hjärtat, hur många här har en robotgräsklippare?
Det är bara inkörsporten, först är de små och man tänker att de skadar väl ingen Men till slut så hamnar man där de gamla trogna traktorerna behandlas som maskiner utan någon mänsklig kontakt
Ta fram gamla Agata som man fick viska kärleksfullt till och veva igång för att få henne att gå en vända till på åkern!
Åhhh, frigående - så fintDet gäller att välja en bra uppfödare när man väljer maskin. Jag passar på att göra lite reklam för denna uppfödare, lyckas tyvärr inte bädda in klippet, så ni får nöja er med en länk...
https://www.facebook.com/reel/422705606857300
Ja, det gör dem. Man ser ligghallen i bakgrunden i början av videon Öppningen är vänd från trafiken givetvis.Åhhh, frigående - så fint
Undrar om dom går helt på lösdrift
"Pa den har kontinenten ar det ganska vanligt att Catepillar har alla sina maskiner pa losdrift. Jag tror inte de har annat nere i de sodra staterna. Jag forsokte hitta bilder fran Florida dar jag brukade kora forbi en superstor farm, som sag ut som i videon, men det enda jag kom upp med var den har underliga varianten."
Gömmer den en lång hals därinne? Om inte, hur når den ned för att beta, tror du?
Man blir riktigt rörd
Pa den har kontinenten ar det ganska vanligt att Catepillar har alla sina maskiner pa losdrift. Jag tror inte de har annat nere i de sodra staterna. Jag forsokte hitta bilder fran Florida dar jag brukade kora forbi en superstor farm, som sag ut som i videon, men det enda jag kom upp med var den har underliga varianten.