Bild på torkvinda med tvätt....vad är meningen med det? Här går det minsann att torka tvätt - unikt...!
Lantligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bild på torkvinda med tvätt....vad är meningen med det? Här går det minsann att torka tvätt - unikt...!
Nä,huset är så litet så man måste torka tvätt uteLantligt?
PostMord?När man skickar saker express som skulle levereras IGÅR och får meddelande om idag att det tidigast går att leverera på måndag! Dessutom till FEL adress...
Och jag har någon slags låtsas-tvångstanke om att jag måste trycka på knappen även om den redan är tryckt. Min hjärna litar liksom inte på att de andra har gjort det tillräckligt bra...Jag stör mig konstant på att folk trycker på knappen vid rödljus TROTS att den lilla lampan redan lyser Jag ser det varje dag och grips varje gång av en lust att gå fram till personen och fråga om den är blind eller bara svagbegåvad
Och jag har någon slags låtsas-tvångstanke om att jag måste trycka på knappen även om den redan är tryckt. Min hjärna litar liksom inte på att de andra har gjort det tillräckligt bra...
Samma här, det går ju inte att inte tryckaOch jag har någon slags låtsas-tvångstanke om att jag måste trycka på knappen även om den redan är tryckt. Min hjärna litar liksom inte på att de andra har gjort det tillräckligt bra...
Samma här, det går ju inte att inte trycka
Jag trycker aldrig på rödljusknappen @LadyCovergirl
Inte ens om lilla lampan är släckt? Då får du stå där länge (Men det är förstås bättre än att trycka trots att lampan lyser )
Åhh vad jag håller med! När jag cyklar till och från jobbet passerar jag ett trafikljus där det är ganska många som åker och det är nästan alltid någon som står när man kommer dit, ändå trycker folk som kommer som person nummer 4-5. Jag får alltid lust att fråga om dom inte tror att nån av som fyra som redan står där inte har tryckt!Jag stör mig konstant på att folk trycker på knappen vid rödljus TROTS att den lilla lampan redan lyser Jag ser det varje dag och grips varje gång av en lust att gå fram till personen och fråga om den är blind eller bara svagbegåvad