Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag vaknade lite småförkyld, tänkte att näää men jag är bara lite morgonseg, går ner och gör frukost och bam så är jag heltäppt i både näsa och hals och kan knappt prata med 39 graders feber :arghh:

Inte nog med det, mina leder fuckar ur totalt när jag är förkyld så jag varken orkar eller kan ta mig ut soffan :banghead::turd:

Min väderapp på telefonen visar fel stad. Jag har försökt byta till rätt stad ideligen men det går inte. Båda städerna finns som valbara.

Telia har redan stängt av vårt internet. Tack Telia. Vi har visserligen sagt upp det men trodde vi skulle ha månaden ut...

Hur ända in i glödheta (/(&/%&¤¤¤ kan man komma på att ge en färg namnet " Fiskfabrik" :rage:??
Den är dessutom ljusröd och för tankarna till valslakt. :crazy::banghead:
Teknos marketing avd har lyckats med ett rejält lågvattenmärke :turd:.

När man skickar saker express som skulle levereras IGÅR och får meddelande om idag att det tidigast går att leverera på måndag! Dessutom till FEL adress... :banghead: :banghead:

Sen störs jag mycket av att jag denna vecka är häst-hund-katt vakt och flyttat ut till min mor och kan INTE sova med fönstret öppet för tredje natten i rad vid runt 3-4 vaknar jag av en katt som klättrar upp för väggen (andra våning) med något smaskigt i munnen som hon vill visa samt äta upp under sängen så det krasar så härligt. :crazy: Att dörren är öppen på nedervåningen har mindre betydelse. Det är bara sovrumsfönstret som gäller

Det här med att inte orka skriva ut ord utan istället lägga till -is på slutet ...

För ett tag sedan var det någon som skrev bortis och bortisar istället för bortförklaring och bortförklaringar.

Och nu läser jag långis istället för långpromenad.

Det låter ju fullständigt infantilt? :confused:

På att de aldrig äter/dricker upp på TV. Jag har sett så himla många knappt påbörjade vinglas, drinkar och maträtter bli lämnade bara för att någon blir lite upprörd av något eller blir iväg-kallad på något annat. Det skär i en matfantasts själ att se så mycket got mat och dryck slösas bort sådär! Jag kan dricka upp din mojito om du nödvändigtvis ska springa ifrån den sådär! :mad:

Jag stör mig konstant på att folk trycker på knappen vid rödljus TROTS att den lilla lampan redan lyser :mad: :banghead: Jag ser det varje dag och grips varje gång av en lust att gå fram till personen och fråga om den är blind eller bara svagbegåvad :arghh:
Och jag har någon slags låtsas-tvångstanke om att jag måste trycka på knappen även om den redan är tryckt. Min hjärna litar liksom inte på att de andra har gjort det tillräckligt bra... :angel:

Jag stör mig konstant på att folk trycker på knappen vid rödljus TROTS att den lilla lampan redan lyser :mad: :banghead: Jag ser det varje dag och grips varje gång av en lust att gå fram till personen och fråga om den är blind eller bara svagbegåvad :arghh:
Åhh vad jag håller med! När jag cyklar till och från jobbet passerar jag ett trafikljus där det är ganska många som åker och det är nästan alltid någon som står när man kommer dit, ändå trycker folk som kommer som person nummer 4-5. Jag får alltid lust att fråga om dom inte tror att nån av som fyra som redan står där inte har tryckt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 791
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 689

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka