Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stör mig extremt mycket på alla dessa j*#vla telefonförsäljare som ska ringa flera gånger om dagen vid de mest olämpliga tillfällena. Telefonterrorister är vad de är.
Tips till telefonförsäljare: byt jobb.
Blockeringsfunktionen i Avast är
Även 180 funkar ganska bra. Men det hjälper inte att blockera för då använder de bara nya nummer som jag inte hunnit blockera. Jag undrar hur man kan orka ringa runt till en massa otrevliga människor som inte vill bli uppringda.
Japp, men det verkar de flesta lustiga nummer som ringer skita fullständigt i.Men har du nixat ditt nummer?
Ja precis den. Bytte telefon för två veckor sen och först då kunde jag också lägga till flera i samma inlägg. Innan dess fick jag lägga en och en eftersom det valet inte fanns på min Insta trots att jag hade senaste versionen av både appen och mjukvaran på telefonen. Antar att den var för gammal helt enkelt.
Ah, se där, då lärde man sig något nytt.
Tror iofs inte att det är gammal telefon som ligger bakom i min bekants fall, och hur som helst så tycker jag fortfarande att det är irriterande med bilddiarreande
Hashtaggandet ja...stör mig för jäkla mycket på en bekants insta. Sätter hon ut en bild på dagens middag så följs det av #potatis#biff#sallad#sås#mat#mums#supergott..578 st konstiga taggarHåller med dig Lika illa som hashtaggandet
Tagga mig nästa gång, jag är admin där då kan jag ta bort korkade kommentarerFolk som svarar, tvärsäkert, på frågor i forum. Utan att ha koll på om det är rätt.
I ett forum på FB: tjej frågar om vilken typ av skydd man får ha på dressyrtävling då hästen slår sig. Ett gäng skriver om hur det är, inga skydd tillåtna på dressyrtävling (banan, däremot framridning).
Sen kommer en person och bara; Man får ha lindor, de brukar skydda bra.
......
När folk säger att nej, man får inte ha lindor heller så svarar personen med "jaha ojdå, man får alltså inte ha något alls?" (varför svarar du då att man får när du inte vet?).
Nej, säger andra - man får inte ha några skydd alls på banan.
Personen fortsätter med: Har för mig att många har lindor, fast bara tillåtet med vita .. Jaja jag ska kolla upp det i TR.
Är det din mobil som inte orkar? Aftonbladet går som tåget hos mig, har aldrig haft problem.Jag stör mig på att aftonbladets app segar som iskall sirap och ibland inte laddar upp alls och jag stör mig även på att min mail har fått massa dumma egna tankar som att öppna ett annat mail än det jag ska ha fram eller att inte markera mail jag markerat, blir lite att hålla på i blindo, spännande värre.
Nu har jag gnällt klart för en stund
Är det din mobil som inte orkar? Aftonbladet går som tåget hos mig, har aldrig haft problem.
Du kan ju alltid slänga den och hämta den igen, för att testa.Borde inte vara det tycker jag för har fungerat bra till för kanske 1 vecka sedan? allt annat tickar på som vanligt även om det med kan vara en hel del tung grafik osv.
Då vet jag att inte aftonbladet har problem, tack
/hallonsaft hoppas verkligen du har fel, köpa ny mobil är långt ner på priolistan nu dock skulle jag inte göra det bara för ab´s app iofs.
Bra tanke med ominstallering men tyvärr testat, får nog vara lite extra uppmärksam om fler saker börjar kan ju vara mobilen som börjar ge upp, den är knappast ny och välanvänd men jag hoppas att strutsmetoden kan fungeraDu kan ju alltid slänga den och hämta den igen, för att testa.
Vi var ute och körde på en grusväg häromdagen. Mot oss kom en ung tjej på cykel, med lurar i öronen och ögonen i telefonen. Hon fortsatte rakt mot oss, cyklandes mitt i vägen... Inte förrän väldigt nära bilen lyfte hon blicken och fick syn på oss - livsfarligt !!Ändå värre är dom som går och har näsan i telefonen, ser inget, hör inget. Men mig flyttar dom inte på