Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska skriva upp vad jag äter i några dagar åt läkare.
Stör mig på att det är i bakhuvudet hela tiden. "Vill jag verkligen skriva den här grejen?", "nja det här vore lite pinsamt" osv
Den med bajamajan?Videor som startar automatiskt, puckade människor på facebook som lägger upp skit. Och att "visa färre inlägg som det här" funktionen på facebook verkar helt värdelös. Mår illa just nu efter att ha sett en vidrig video som jag verkligen inte ville se.
Njä, har fått papper som ska fyllas i och lämnas in, no problemo så sett - sista dagen nu Det dryga är mest att jag gärna avstår från onyttigheter för att slippa ha med det alls, vilket givetvis blir kontraproduktivt iom att det inte blir som vanligtFota med telefonen istället? Matdagbok är svårt!
Nä, det här var en video med en hund.Den med bajamajan?
Pudeln?Nä, det här var en video med en hund.
Tänkte inte på rasen. Men den hade... lite... hudproblem.Pudeln?
Sånt brukar gå att stänga av i inställningarna nånstans.Videor som startar automatiskt,
Ok, då är det en annan film jag tänker på.Tänkte inte på rasen. Men den hade... lite... hudproblem.
Att jag inte kunde låta bli att läsa om förhud och kottar och bönor i den andra tråden samtidigt som jag åt lunch. Känns som lunchen vill komma upp igen
Alltså ja.. Det är inte ofta jag lämnar mat men när jag kom till tomatsås? Nä då skjutsade jag undan tallriken
Fel måltidslektyr.