Mineur
Moderator
Alltså ja, det här! Aaargh! Det heter Instagram av en anledning! Man lägger upp en bild på något som händer just då, inget annat! En av mina goda vänner använder det som något slags fotoalbum och lägger upp typ sju bilder åt gången, från samma dag på samma resa. Och hon gör det inte ens sådär fiffigt så att hon lägger flera bilder i samma post, så att man sedan kan bläddra höger om man vill se fler bilder på statyeländet. Nej då, det görs en individuell post per bild, så att hela mitt flöde fylls av bilder från något torg någonstans med en jäkla massa statyer! Och så använder hon ungefär 34 hashtags också. #Gärna #genom #att #bygga #meningar #av #dem.På samma ämne, och har kanske tagit upp det förr, men kan ta det igen i så fall
Folk som diarrear ut tiotals bilder på rad på insta. Gärna dessutom samma motiv från en liite annan vinkel.
Gillar man att fotografera finns det bättre ställen att visa upp alla sina alster, en fotoblogg t.ex.
Gaaaah!
Så, det var skönt. Tack för att du gav mig en anledning att kräka av mig av detta oerhört stora, världsomstörtande problem.