Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Råkade skriva till exet att han gärna fick komma med åsikter och önskemål i stället för att bete sig som en barnrumpa. Inte så konstruktivt,
Njaaa, men alldeles säkert sant ;-)
pepp, pepp!!! Hejja dig. Snart är du på andra sidan, bort från helvetet och kan andas igen!!
Klart du ruttnar. Du drar hela lasset, efter något som han initierat (separationen). Och han uppför sig ungefär som det är ditt fel alltihop.
Jag hade ruttnat innan. Var snäll mot dig själv. Inse att ingen är stark hela tiden, och nu innan det är dax att flytta är ju bästa tiden att hämta andan en smula.
Jag tror det är en JÄTTEVIKTIG del i processen att vara låg och orkeslös. Låter konstigt, men jag är helt övertygad. Särskilt efter att ha gått igenom en hel del skit själv. Alla delar är viktiga för att komma ur det helskinnad. Detta är en del.
Ta det som en andningspaus, ligg lågt, gör lite och vila upp dig. Umgås med dig själv och barnen, låt honom sköta sig själv.
Du kommer att ha ork när det behövs, men då måste du få ta igen dig nu.
Har också insett att om exet hade kämpat hälften så mkt för barnen under vårt förhållande som han gör nu, så hade vi aldrig stått här idag. Jävla tragisk människa, men han kanske kommer att hamna i skaran av "män som skärpte till sig och blev pappor för att de var tvungna vid separationen"
Kämpar han verkligen för barnen? På det jag läst låter det mer som han kämpar för att äga barnen.
Vad får dig att tro att det är ointressant?
Vi som följer dig är intresserade av hur du mår, hur det går, vad som händer.
Du är i mångas tankar och du är en inspirationskälla med din styrka och din förmåga att vara klartänkt i en pressad situation.
Varma tankar
/tanten
Helt santmen om det ger barnen någonslags relation med honom så får jag försöka tycka att det är bättre än att han hade fortsatt att skita i dem.
Tack snälla för dina tankar. Tycker ni att det är intressant att läsa om att jag ska visa ägogränser för grannen, så är det ju bra. Känner att en del är off topic, men självklart är jag både tacksam, rörd och fascinerad över alla er som läser och skriver i min tråd.
Sluta curla honom, människa. Sluta skicka info och påminnelser. Släpp projektledaransvaret över honom.jag har gjort allt jobb åt honom igen och blir så trött på mig själv som inte bara ber honom att läsa på och kolla upp fakta själv
Tack snälla för dina tankar. Tycker ni att det är intressant att läsa om att jag ska visa ägogränser för grannen, så är det ju bra. Känner att en del är off topic, men självklart är jag både tacksam, rörd och fascinerad över alla er som läser och skriver i min tråd.
Det här är den första tråden jag kollar när jag sätter igång datorn varje dag.![]()