nyttnick
Trådstartare
Sv: Jag kvävs
Jag föredrar nog att fortsätta ha för höga tankar om honom och människor i allmänhet. Jag vill tro på det goda i oss alla
Däremot är jag väldigt vaksam på hans idiotier och kollar upp själv hur saker och ting ligger till, så han ska inte tro att han är smartare än mig på den punkten. Det har han bevisat flera gånger nu att han gärna slår där det gör som ondast oh försöker sko sig lite på min bekostnad. Det kommer inte att hända.
För en utomstående som läser tråden så tror jag att du fortfarande har för höga tankar om hans a agerande.
Det låter solklart som om han försöker blåsa dig.
Om han är klipsk nog till att ha fixat detta med firman och haft koll på alla avdrag han kunnat göra samt skickat in rätt grejer så han fått tillbaka massa skatt, så lär han vara klipsk nog att veta hur han har det med + och -.
Han spelar dum för att sko sig på dig och OM du upptäcker det så ka n han bara säga att han inte visste. Gå inte på det!
Han är inte dum (på det sättet), det framgår tydligt.
Jag föredrar nog att fortsätta ha för höga tankar om honom och människor i allmänhet. Jag vill tro på det goda i oss alla
Däremot är jag väldigt vaksam på hans idiotier och kollar upp själv hur saker och ting ligger till, så han ska inte tro att han är smartare än mig på den punkten. Det har han bevisat flera gånger nu att han gärna slår där det gör som ondast oh försöker sko sig lite på min bekostnad. Det kommer inte att hända.