Jag tror inte det. Vi är nog sista landet av alla som inte har någon streaming av sina nationella mästerskap (trött på SIF igen)Är det någon kanal/web-service som sänder från SM? Alendis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte det. Vi är nog sista landet av alla som inte har någon streaming av sina nationella mästerskap (trött på SIF igen)Är det någon kanal/web-service som sänder från SM? Alendis?
Nä men vad trist! Det är ju SM… SVT borde sända!Jag tror inte det. Vi är nog sista landet av alla som inte har någon streaming av sina nationella mästerskap (trött på SIF igen)
Equisport tv kunde väl sänt i allafall.Nä men vad trist! Det är ju SM… SVT borde sända!
När det var SM-veckan med en massa olika sporter i Norrköping för några år sedan så var ju "vårt" SM en del av det, då förekom kortare inslag i SVT men längre än så kommer vi nog inteNä men vad trist! Det är ju SM… SVT borde sända!
Åh nej, stackare! Hoppas du får må bättre snart igen!Jahapp så vart jag inlagd igen… har haft en supergrundlig över 2 timmar lång MR idag som hela mitt team som nu består av neuro/ortho/gastro ska diskutera imorgon, en läkare indikerade att detta skulle kunna vara orsakat av ridning och jag skulle eventuellt behöva se över om jag kan utöva min sport framöver?! Jag tycker det låter helt befängt när jag aldrig haft minsta smärta innan och genom allt detta har bokstavligt talat just att rida varit det enda som helt och hållet Inte gör ont! Jag tror ju att det är medicinerna för det autoimmuna som orsakar smärtorna eftersom det uppstod i samband med dom. Men vi får väl se.
Men nu för bara andra gången sen jag köpte Skittles så har jag någon annan som tar hand om honom i några dagar Det är jättestressigt för mig som vanligtvis hänger med honom typ varje vaken minut jag kan fram tills det allra senaste när jag varit för smärtpåverkad, men denna gången behövde de inte ens övertala mig att stanna på sjukhuset (skulle bara in för dagbehandling/medicin på dropp) då jag nästan inte kunde röra på mig imorse. Förhoppningen är att jag inte är här mer än kanske 4 dagar, men de kan såklart inte lova något
TackÅh nej, stackare! Hoppas du får må bättre snart igen!
Beträffande Skittles så lär han klara sig fint med att någon annan tar hand om honom i några dagar - även om jag förstår att du saknar honom!
Jag var på plats och jag är fortfarande trött efter helgen så jag hoppas att jag inte är för osammanhängandeJahapp, så var SM över. Jag kom aldrig iväg pga sjukdom, så fick följa det hela i HorseDay-appen samt på sociala medier. Tyvärr gör ju det, upptäcker jag, att jag inte riktigt har någon koll på hur det gick varken i avelsmästerskapen eller i fyr- och femgångskombinationen? En del av det har jag lyckats lista ut (och kombinationspriserna kan man förvissor räkna ut själv), men det hade verkligen varit önskvärt med lite mer och fylligare "officiell" rapportering. Och streaming, som vi ju pratat om förut! Vad tycker ni andra, både ni som var där och ni som inte var det?
Jahapp, så var SM över. Jag kom aldrig iväg pga sjukdom, så fick följa det hela i HorseDay-appen samt på sociala medier. Tyvärr gör ju det, upptäcker jag, att jag inte riktigt har någon koll på hur det gick varken i avelsmästerskapen eller i fyr- och femgångskombinationen? En del av det har jag lyckats lista ut (och kombinationspriserna kan man förvissor räkna ut själv), men det hade verkligen varit önskvärt med lite mer och fylligare "officiell" rapportering. Och streaming, som vi ju pratat om förut! Vad tycker ni andra, både ni som var där och ni som inte var det?
Precis min känsla också, att det var svårt att få en överblick! Plus att jag tycker det är ett jättebra initiativ med avelshästarna på SM, och då vill man ju även som icke-närvarande gärna få koll på hur det gick! Tror att SIF får börja acceptera att det finns ganska många följare på distans också, och att man kanske borde ge även dem lite serviceJag håller med. Hade egentligen tänkt åka men livet kom emellan och helt plötsligt var det SM veckan så det sket sig. Har försökt följa på sociala medier men tycker det varit svårt att få någon bra sammanställning där man enkelt förstått hur det gått.
Tycker det där är väldigt synd, att det inte blir en större "grej" av kombinationspriserna! Det är ju en enorm prestation att vinna dem, kanske ännu större än att vinna enskilda grenar.Jag minns att Stjani vann fyrgångskombinationen men sen minns jag faktiskt inte mer, jag kan nog om jag funderar på det kanske plocka fram topp 3 bland juniorer och YR ur minnet för femgång. För femgången för seniorer har jag ingen aning, likaså fyrgången för juniorer.
Ja. Kombinationspriserna är ju en stor prestation.Tycker det där är väldigt synd, att det inte blir en större "grej" av kombinationspriserna! Det är ju en enorm prestation att vinna dem, kanske ännu större än att vinna enskilda grenar.
Det var väl Gummi som vann femgångskombinationen?
Det är synd att kombinationsresultaten inte ligger med i HorseDay. Jag har inte hittat dem i alla fall.Ja. Kombinationspriserna är ju en stor prestation.
Jag skulle gissat på Gummi med tanke på resultaten i passgrenarna.
Ja. Nu har jag sett några lägga upp på Instagram där de sammanfattat sin SM-helg vilket innefattat kombinationspriserna/placering.Det är synd att kombinationsresultaten inte ligger med i HorseDay. Jag har inte hittat dem i alla fall.
Och även avelsresultaten så klart.
Det enda jag läst om det är på Tidningen Ridsport Island. Men även fått lite info eftersom ett av stona som vann finns i mitt närområde. Men ska det vara en tävling som ingår i SM borde de presentera resultaten på samma ställen som övriga resultat.Ja. Nu har jag sett några lägga upp på Instagram där de sammanfattat sin SM-helg vilket innefattat kombinationspriserna/placering.
SIF Avel brukar väl vara rätt bra på att lägga upp resultaten? Jag har för mig att Segersgården vann med mer än en häst men jag är inte säker på det.
Att enskilda lägger upp sina resultat från t.ex. SM ska ju dock inte väga upp en bristfällig officiell rapportering tycker jag? Jag vet ju också hur de som jag följer placerade sig, men det är juJa. Nu har jag sett några lägga upp på Instagram där de sammanfattat sin SM-helg vilket innefattat kombinationspriserna/placering.
Ja, så mycket har ju även vi förstått som följt det hela på avstånd - att Segersgården hade flera hästar i topp Men det hade ju varit kul att få se resten av resultatlistan också!SIF Avel brukar väl vara rätt bra på att lägga upp resultaten? Jag har för mig att Segersgården vann med mer än en häst men jag är inte säker på det.
Precis! Alla resultat borde finnas tillgängliga officiellt! Att de inte gör det tror jag på sikt minskar intresset, även intresset för att åka och titta på SM på plats!Det enda jag läst om det är på Tidningen Ridsport Island. Men även fått lite info eftersom ett av stona som vann finns i mitt närområde. Men ska det vara en tävling som ingår i SM borde de presentera resultaten på samma ställen som övriga resultat.
Nä. Det är verkligen dåligt att det är så man får reda på det.Att enskilda lägger upp sina resultat från t.ex. SM ska ju dock inte väga upp en bristfällig officiell rapportering tycker jag? Jag vet ju också hur de som jag följer placerade sig, men det är ju
Ja, så mycket har ju även vi förstått som följt det hela på avstånd - att Segersgården hade flera hästar i topp Men det hade ju varit kul att få se resten av resultatlistan också!