R
Raderad medlem 94602
Du missar poängen med en mil.Det har aldrig varit några diskussioner om partnern får komma in....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du missar poängen med en mil.Det har aldrig varit några diskussioner om partnern får komma in....
?Jepp
Det är stor skillnad på förhållande och "förhållande" ...
Har du levt i samma relation hela tiden?Jo, förr eller senare dör en ju....om relationen inte tar slut innan![]()
Ja, såna "förhållande" har jag också haftJag funderar inte i termer om långvariga relationer. Vi hade trevligt och det räckte bra så för mig.
Men alla är dom en typ av förhållande.Jepp
Det är stor skillnad på förhållande och "förhållande" ...
Kanske för att dom gånger jag har haft "sån" relation, har jag inte varit särskilt seriös.Ja. Så varför sortera in det i "såna relationer" som inte håller mer än en tid?
Inte jag. Jag får reklam för Lego.OT, Är det bara jag som får reklam på polska i den här tråden? Jag bokade förvisso en jobbresa till Polen nyligen, men ändå?
Men alla är dom en typ av förhållande.
Att analysera andras ev förhållande/önskningar om hur ett förhållande ska se ut, med att ha sitt eget som mall är ju urdumt. Alla förhållanden är ju individuella.
Just därför tycker jag att det ska bli intressant om @Bison vill hålla oss uppdaterade, då kan jag även få en annan bild av hur det kan fungeraMen alla är dom en typ av förhållande.
Att analysera andras ev förhållande/önskningar om hur ett förhållande ska se ut, med att ha sitt eget som mall är ju urdumt. Alla förhållanden är ju individuella.
Jag får det utan att ha bokat någon.OT, Är det bara jag som får reklam på polska i den här tråden? Jag bokade förvisso en jobbresa till Polen nyligen, men ändå?
Nej, det var inte vad jag sa. Jag sa att det var trevligt och att jag inte funderar i termer om långvarigt eller ejEn vet att det bara är en begränsad tid
Kanske för att dom gånger jag har haft "sån" relation, har jag inte varit särskilt seriös.
Jag VET att alla är olika, jag skriver bara utefter egna erfarenheter.
HahahaHar inte du fått en kopia på Mall 1A? Din mamma borde ha gett den till dig...?![]()
Så hens dejting ska vara nån sorts undervisning för digJust därför tycker jag att det ska bli intressant om @Bison vill hålla oss uppdaterade, då kan jag även få en annan bild av hur det kan fungera![]()
En "sån" relation är när en vet redan från början att relationen håller en begränsad tid. En träffas lite så som bison beskriver och prioriterar allt annat före...Men vad är en "sån" relation, och vad skiljer den från en "riktig"? Och du använder dina egna relationsmallar för att klassa andras relationer.
Det står var och en fritt att skriva vad som helst härSå hens dejting ska vara nån sorts undervisning för dig
Tror ingen annan behöver ha någon insyn i Bisons dejtande för att få en "bild" av hur det funkar. Är väl inte så svår att fatta hur olika förhållanden ser ut?
Ett av exets kompisar har ett "sånt" förhållande, det har hållit minst ett par äktenskap från båda håll, dvs de har båda hunnit både gifta och skilja sig utan att det har påverkat deras "förhållande".Hahaha
Min mamma var nog inget bra exempel
Hon hade några älskare som gift, en 21 år yngre boytoy ett tag som skild och tillslut sambo med en11 år yngre man tills hon dog. Jag är en präktig torrboll mot henne![]()
Jaha? Och vad får dig att tro att jag inte fattar det?Det står var och en fritt att skriva vad som helst här
Ska det vara så svårt att fatta?