Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag funderar inte i termer om långvariga relationer. Vi hade trevligt och det räckte bra så för mig.
Ja, såna "förhållande" har jag också haft
En vet att det bara är en begränsad tid

I min nuvarande relation, känner jag att vi båda tänker att det kommer att hålla till döden skiljer oss åt. Vi har inte gift oss, inte lovat något. Det känns bara helt rätt

(Självklart har jag inga garantier)

Men alla är dom en typ av förhållande.
Att analysera andras ev förhållande/önskningar om hur ett förhållande ska se ut, med att ha sitt eget som mall är ju urdumt. Alla förhållanden är ju individuella.
Just därför tycker jag att det ska bli intressant om @Bison vill hålla oss uppdaterade, då kan jag även få en annan bild av hur det kan fungera :up:

Just därför tycker jag att det ska bli intressant om @Bison vill hålla oss uppdaterade, då kan jag även få en annan bild av hur det kan fungera :up:
Så hens dejting ska vara nån sorts undervisning för dig:confused:
Tror ingen annan behöver ha någon insyn i Bisons dejtande för att få en "bild" av hur det funkar. Är väl inte så svår att fatta hur olika förhållanden ser ut?

Men vad är en "sån" relation, och vad skiljer den från en "riktig"? Och du använder dina egna relationsmallar för att klassa andras relationer.
En "sån" relation är när en vet redan från början att relationen håller en begränsad tid. En träffas lite så som bison beskriver och prioriterar allt annat före...

Jag undrar hur länge ett "sånt" förhållande ska vara för att räknas som "långt"? Den ene ska jag på bio med, han har jag träffat i över fyra år. :idea:

Så hens dejting ska vara nån sorts undervisning för dig:confused:
Tror ingen annan behöver ha någon insyn i Bisons dejtande för att få en "bild" av hur det funkar. Är väl inte så svår att fatta hur olika förhållanden ser ut?
Det står var och en fritt att skriva vad som helst här

Ska det vara så svårt att fatta?

Hahaha
Min mamma var nog inget bra exempel :rofl:
Hon hade några älskare som gift, en 21 år yngre boytoy ett tag som skild och tillslut sambo med en11 år yngre man tills hon dog. Jag är en präktig torrboll mot henne:D
Ett av exets kompisar har ett "sånt" förhållande, det har hållit minst ett par äktenskap från båda håll, dvs de har båda hunnit både gifta och skilja sig utan att det har påverkat deras "förhållande".

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 861
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 296
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka