Men så då kanske jag anses som konstig om jag vill ta första steget och maila någon?
Men gud nej! Ser du nån du vill maila så gör det. Annat vore konstigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men så då kanske jag anses som konstig om jag vill ta första steget och maila någon?
Sen det där med hundar. Hur ska man bete sig om man träffar någon med hundar ? Vilket var och varannan singeltjej verkar ha idag. Jag har inget emot hundar men jag har själv aldrig varit särskilt intresserad. Men om det är hennes största intresse känns det väl lite artigt att fråga om dom? Men låssas man vara intresserad kommer det lysa igenom direkt att jag är mer intresserad av henne än hennes hund. Eller är det lika bra att ge upp tjejer med hund? :P
Lyckans dig som har så delikata problem. Jag har varit reggad i 2 dygn och har fått några meddelanden, men inte alls till problem dock. En ointressant typ som frågar och frågar som jag måste avveckla innan han tror jag är intresserad.Förstår att det blir så.. Jag har försökt svara (betar av...) de som verkar lite mer seriösa och då med en kommentar om varför (typ ngt i text/fakta som jag inte känner är ngt för mig). Men om man då får svar tillbaka...jag har inte riktigt tiden att bolla allt med alla. Jag antar som sagt att det avtar med tiden. Jag har inte ens varit reggad ett dygn ju.
Nej, du anses inte som konstig. Jag tror att det uppskattasFler svar behöver ju inte betyda att det är fler jag är intresserade av. Men en viss ego-boost är det väl om inte annat. Har försökt svara nu, efter att ha tittat på profil etc. Men så då kanske jag anses som konstig om jag vill ta första steget och maila någon?
Förstår att det blir så.. Jag har försökt svara (betar av...) de som verkar lite mer seriösa och då med en kommentar om varför (typ ngt i text/fakta som jag inte känner är ngt för mig). Men om man då får svar tillbaka...jag har inte riktigt tiden att bolla allt med alla. Jag antar som sagt att det avtar med tiden. Jag har inte ens varit reggad ett dygn ju.
Nej, jag menar att jag aldrig anser att jag ger någon en bild "i förtroende". Har jag gett någon en bild orkar jag inte bry mig om vad denne gör med den.Jag tror du missar att det inte nödvändigtvis behöver vara själva bilderna i sig som är grejen.
Måste erkänna att jag inte förstår frågan riktigt?
Hur beter du dig med andra människor som inte har samma intressen som du?
Det normala är ju att man frågar, av nyfikenhet eller artighet eller för att lära känna personen.
Eller har du tänkt träffa någon som är likadan som du själv.?
Jo, det är det normala. Men jag tänkte hur beter man sig på dejten om hon har hund med sig?
Jag har varit med om det och då när man frågat en massa och pratat om hennes hundar innan. Så syns det när vi träffs att jag kanske klappar hunden men sen räcker det. Dvs, att jag inte är så hund intresserad egentligen. Det kanske förväntas att man ska visa mer intresse leka och kela m.m. ?![]()
Har också varit med på HP i omgångar... men tycker inte jag får ut något vettigt ur det... kanske jag som är kräsen?
Hur svårt ska det vara att hitta en snygg och trevlig hästtjej som vill bo på landet på en gård??![]()
Exakt, men jag kan tycka att vill man träffa en partner som också tex gillar hundar kanske man ska var mer tydlig med det.Hur ska man nånsin veta vad som förväntas av en? Gör det du vill göra.
Jag tror en bra grej är att bete sig som man hade gjort om man träffat vilken vän eller bekant som helst.Men jag tänkte hur beter man sig på dejten om hon har hund med sig?
Bra tips, det ska jag prova!!Testa Tinder. Det verkar finnas gott om tjejer som har häst eller rider. Sen finns det många med hund också! Fast jag är dock varken hästintresserad eller vill bo på landet. Jag pratar lite med två just nu.
Bara bete dig som du normalt gör med en hund? Hälsa och var vänlig. Annars blir det nog lite obekvämt.Exakt, men jag kan tycka att vill man träffa en partner som också tex gillar hundar kanske man ska var mer tydlig med det.
Jo, det är det normala. Men jag tänkte hur beter man sig på dejten om hon har hund med sig?
Jag har varit med om det och då när man frågat en massa och pratat om hennes hundar innan. Så syns det när vi träffs att jag kanske klappar hunden men sen räcker det. Dvs, att jag inte är så hund intresserad egentligen. Det kanske förväntas att man ska visa mer intresse leka och kela m.m. ?![]()
Japp, är som sagt inte uppväxt med hundar i min familj och de vänner som haft hund har jag bett mig typ så att jag klappar och hälsar på dom. Men sen är jag nöjd såBara bete dig som du normalt gör med en hund? Hälsa och var vänlig. Annars blir det nog lite obekvämt.
Men han var så snygg att det inte spelade nån roll...Dom kanske såg för mycket My so-called life då dom var yngre och fick för sig att ej läskunnig socialt konstig typ är eftertraktat![]()
Fast om de förväntar sig mer tycker jag att den personen går för långt. Man kan inte ta för givet att alla ska älska ens husdjur.Japp, är som sagt inte uppväxt med hundar i min familj och de vänner som haft hund har jag bett mig typ så att jag klappar och hälsar på dom. Men sen är jag nöjd så. Så jag får köra på det i fortsättningen. Känns dock som det förväntas mer...
Vad skulle det vara? Det kanske var människan som inte tyckte att det klickade mellan er (människor) bara?Känns dock som det förväntas mer...
Fast det är ju ett djur? Det är inte en person?Att personen är vänlig mot djuret och ser det som en levande egen person liksom. Någon att lära känna och inte bara ett djur. För att visa det räcker det att hälsa och bara umgås.