Oj, hundtricket ?De jag träffat hittills har jag hittat på olika communitys, ute när jag motionerat hundarna osv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj, hundtricket ?De jag träffat hittills har jag hittat på olika communitys, ute när jag motionerat hundarna osv.
Ingen aning om vad han och flickvän har för överenskommelse.
Till mej har han inte nämnt flickvännen. Henne har jag hittat via fb som jag luskat ut (utan problem då han har samma profilbild på Badoo och Fb så det är ju samma person). På fb står det alltså "är ihop med X sen X datum".
Men återstår ju att se om han kanske nämner henne (?) Men han har ju inte gjort det på en hel vecka.
Gotland pratar inte med mej sen jag lessna på att han skicka bilder på de han ligger med.
Folk verkar ha svårt att läsa det där, jag har inställt 24-30, vete tusan hur många 35 plus:are som skriver... för att inte tala om 40+:are...Blä!!! På hp har jag som ålder jag söker 45 - 53. Har på ett halvt dygn fått 6 meddelanden, varav 5 är av killar yngre än 40, och två av killar under 30.![]()
Folk verkar ha svårt att läsa det där, jag har inställt 24-30, vete tusan hur många 35 plus:are som skriver... för att inte tala om 40+:are...
Ja det där var nog det konstigaste jag hört talas om i dejtingsamanhang.![]()
Hur i hela friden motiverade han att skicka bilder på ragg till dig?
Man ska ju inte ha några hemligheter för varann?Ja det där var nog det konstigaste jag hört talas om i dejtingsamanhang.
Varför gör man så![]()
Folk verkar inte läsa texten alls. Eller i alla fall män. De verkar bara skicka till alla på halva dejtingsidan istället för de som passar in på vad de söker.Folk verkar ha svårt att läsa det där, jag har inställt 24-30, vete tusan hur många 35 plus:are som skriver... för att inte tala om 40+:are...
![]()
Hur i hela friden motiverade han att skicka bilder på ragg till dig?
Alltså det beror ju på hur det görs. Jag tycker inte att det är konstigt att prata om och visa bilder på ragg för ett annat ragg. Men såklart inte som oombett märkligt skryt.Ja det där var nog det konstigaste jag hört talas om i dejtingsamanhang.
Varför gör man så![]()
Dom kanske såg för mycket My so-called life då dom var yngre och fick för sig att ej läskunnig socialt konstig typ är eftertraktatFolk verkar inte läsa texten alls. Eller i alla fall män. De verkar bara skicka till alla på halva dejtingsidan istället för de som passar in på vad de söker.
Och jag skulle aldrig vilja se mitt raggs andra ragg och skulle tycka att det var väldigt märkligt om ett ragg helt plötsligt började skicka bilder till mig för att visa. Alla är vi olika.Jag tycker inte att det är konstigt att prata om och visa bilder på ragg för ett annat ragg. Men såklart inte som oombett märkligt skryt.
Oj, hundtricket ?Eller hur fungerar det? Jag är för feg/blyg för att ragga i RLF.
Jo men det skulle nog de flesta tycka. Det är ju kass kommunikation. Och i fallet i tråden var kommunikationen uppenbarligen inte tillfredsställande för den ena. Men att företeelsen i sig (att skicka en bild på ett ragg till ett annat ragg) skulle vara så oerhört märkligt tycker jag är överdrivet.skulle tycka att det var väldigt märkligt om ett ragg helt plötsligt började skicka bilder till mig för att visa. Alla är vi olika.
För mig är det märkligt att oombett skicka bilder på ragg till ett ragg, ja. I och med corzettes reaktion förutsatte jag att det var så det gick till. Något annat har jag inte diskuterat.Men att företeelsen i sig (att skicka en bild på ett ragg till ett annat ragg) skulle vara så oerhört märkligt tycker jag är överdrivet.
Hur andra gör med sina ragg bryr jag mig inte så mycket om - tycker båda om att skicka bilder på sina ragg så kör på, kunde inte engagera mig mindre i det faktiskt. Så länge alla är nöjda och glada etc.
Blä!!! På hp har jag som ålder jag söker 45 - 53. Har på ett halvt dygn fått 6 meddelanden, varav 5 är av killar yngre än 40, och två av killar under 30.![]()
Ja, det är ju en annan aspekt som också är viktig såklart.Jag skulle personligen inte uppskatta att i efterhand få reda på att ett av mina ragg skickat bilder på mig till höger och vänster.