Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har jag säkert missat något men det har alltså framkommit att killen bryter mot överenskommelsen i sin relation (är otrogen)?

Nu har jag säkert missat något men det har alltså framkommit att killen bryter mot överenskommelsen i sin relation (är otrogen)?

Ingen aning om vad han och flickvän har för överenskommelse.
Till mej har han inte nämnt flickvännen. Henne har jag hittat via fb som jag luskat ut (utan problem då han har samma profilbild på Badoo och Fb så det är ju samma person). På fb står det alltså "är ihop med X sen X datum".

Men återstår ju att se om han kanske nämner henne (?) Men han har ju inte gjort det på en hel vecka.

Hur man vet att det är dags att pausa sitt konto på hp: Ens egen pappa dyker upp i en reklambanner på sidan om...
Bodde på väldigt liten ort när jag nätdejtade och såg flera bekanta ansikten vilket kändes lite besvärande. Blockade dom bara och fortsatte som vanligt.
Man kan ju använda blocken av olika skäl :)

Bodde på väldigt liten ort när jag nätdejtade och såg flera bekanta ansikten vilket kändes lite besvärande. Blockade dom bara och fortsatte som vanligt.
Man kan ju använda blocken av olika skäl :)
Haha jo förstås. Att blockera reklam på en sida som inte tillåter adblock däremot är lite klurigare... :D

Usch! Reggade precis pånhp. Vill inte egentligen, men...tja...lite tidsfördriv är det.

Finns ju på Tinder också, och har reagerat på att många av männen har bilder där de dricker nåt. Är man cool då?

Mannen jag ska åka och hälsa på nästa vecka är tillbaka från sin Afrikaresa. Vi bytte aktuella kontaktuppgifter på fb ikväll.
Pirrigt.

Jag var ju som sagt väldigt kär i honom för länge sedan och har följt honom på avstånd. Han är en halvt offentlig person som är i media allt emellanåt och vi har en hel drös gemensamma bekanta. Ska bli spännande bara att träffas igen efter så många år.

Jag har inte en susning om han bara vill träffa en gammal vän eller verkligen är intresserad av något mer.

Fast jag får erkänna att det pirrar....:o

/tanten - larvig tonåring?

Hur gick det? Blev det bra? :)

Usch! Reggade precis pånhp. Vill inte egentligen, men...tja...lite tidsfördriv är det.

Finns ju på Tinder också, och har reagerat på att många av männen har bilder där de dricker nåt. Är man cool då?

Nej, man är inte cool då. Jag har inga sådana bilder men vad hjälper det när 99% av alla konversationer mynnar ut i sanden för att tjejerna inte svarar/slutar svara. Det gör det inte lättare att man bor i en medelstor svensk stad. Här verkar det knappt finnas några singlar och de som är det är rökare/snusare med barn.

Nej, man är inte cool då. Jag har inga sådana bilder men vad hjälper det när 99% av alla konversationer mynnar ut i sanden för att tjejerna inte svarar/slutar svara. Det gör det inte lättare att man bor i en medelstor svensk stad. Här verkar det knappt finnas några singlar och de som är det är rökare/snusare med barn.

Varför är barn så hemskt då? Bara undrar? Det beror naturligtvis på vilken ålder man söker men 35+ utan barn är väl inte
jättevanligt, eller?

Tja det är väl inte omöjligt trots att hen har barn innan eller? Själv blev jag pappa vid 43 så jag lovar att det går, hehe.

Men det ska väl inte vara så svårt tycker man att hitta någon utan barn ? Verkar finnas massvis... bara att jag aldrig får någon på kroken.

Hur gick det? Blev det bra? :)
Beror på ur vilken aspekt man ser det...

Jag hade trevligt. Men alla de här åren har fört oss åt helt olika håll.
Dessutom hade han i det afrikanska land han besökte hittat en parlamentsledamot i 30-årsåldern som han tänker "importera". Dvs det är så många i omgivningen kommer att se det. Även om han själv säger att det är äkta känslor. När jag talade om maktobalansen de kommer att ha när hon kommer hit som färgad, hälften så gammal som han, utan inkomst till en början, utan kontakter, utan språk, utan vänner och familj medan han är välavlönad och en offentlig person - då begrep han inte alls hur jag menade. Dvs han ville säkert förstå men begrep inte.

Så även om den där unga kvinnan inte hade funnits, så är våra världar så väldigt olika att besöket inte skulle kunnat bli något annat än just ...trevligt.

Det gör det inte lättare att man bor i en medelstor svensk stad. Här verkar det knappt finnas några singlar och de som är det är rökare/snusare med barn.

I Sthlm ska det ju tydligen finnas massor av singlar. Jag börjar bli övertygad om att det är för att de flesta är idioter och resten har insett det och därför gömmer sig så att de aldrig kommer i kontakt med andra singlar :p

Beror på ur vilken aspekt man ser det...

Jag hade trevligt. Men alla de här åren har fört oss åt helt olika håll.
Dessutom hade han i det afrikanska land han besökte hittat en parlamentsledamot i 30-årsåldern som han tänker "importera". Dvs det är så många i omgivningen kommer att se det. Även om han själv säger att det är äkta känslor. När jag talade om maktobalansen de kommer att ha när hon kommer hit som färgad, hälften så gammal som han, utan inkomst till en början, utan kontakter, utan språk, utan vänner och familj medan han är välavlönad och en offentlig person - då begrep han inte alls hur jag menade. Dvs han ville säkert förstå men begrep inte.

Så även om den där unga kvinnan inte hade funnits, så är våra världar så väldigt olika att besöket inte skulle kunnat bli något annat än just ...trevligt.

Jag förstår.

Då blev det bra :) Att ha trevligt är värt mycket.

I Sthlm ska det ju tydligen finnas massor av singlar. Jag börjar bli övertygad om att det är för att de flesta är idioter och resten har insett det och därför gömmer sig så att de aldrig kommer i kontakt med andra singlar :p

Jo, chansen att träffa någon där borde vara 10 ggr så stor. Men flytta dit bara i förhoppning på att man ska träffa någon? Jag har ju ett jobb och en bostad som jag trivs med här... Jag kan tänka mig distans också... men det verkar många ha svårt för :p

Eller du från dom ? Hur har du hittat/träffat dessa asen då? Tinder ? :p
Det med, jag har gett upp och bestämt mig för att inte träffa någon ny alls förrän jag flyttat, fått ordning på precis allt osv. De jag träffat hittills har jag hittat på olika communitys, ute när jag motionerat hundarna osv. Någon typ av dejtingsajt har jag aldrig varit i närheten av :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka