Hur i hela friden motiverade han att skicka bilder på ragg till dig?
Jag vet ju att han raggar på "mulliga 50+" så han ville väl visa hur de ser ut typ... Men som sagt nej jag har verkligen inte bett om bilder och är sannerligen inte ett dugg intresserad av att veta vad han ligger med...
Men som i "vi har inga hemligheter" så stämmer det ju rätt bra vi är rätt "raka" med att vi ligger med andra, vi hade ju inte träffats och jag hänger inte "upp mej" på någon jag bara pratar med som dessutom "sitter fast" på Gotland... Så han är fri att göra vad han vill när han är singel och inte har några som helst relationer till mej.. Men nu kom den här bilden för det första efter att vi faktiskt setts (hastigt bara för att iaf hinna ses och se om de är värt att ses igen, vilket vi bägge tycker (tyckte
nu kanske
) Och då tyckte jag faktiskt de va rent elakt av han att skicka bild på den han tillbringat natten med ... Han skrev förlåt men tror inte riktigt vi är på samma "spår" så det är liksom ingen jag ligger vaken på nätterna för hans skull...
Och efter det har vi inte chattat. Jag har frågat om han vill ses nu när jag kommer hem (är på semester i USA) men inte fått nåt svar och som sagt får jag inget svar så gör det inget...
Min Nalle och jag pratar nästan varje dag... Och kommer ev ses redan när jag kommer hem... (ev tom samma kväll som jag kommer hem
)
men då jag försöker "ragga" skjuts hem lutar de mer åt att jag försöker få "han jag sa nej det här funkar inte"till att komma å hämta mej
Men det innebär å andra sidan ingenting... Där vet jag verkligen inte vad som "pågår" eller nåt... Oavsett vad jag säger och gör får jag typ samma svar som från "en kompis" så det slutar nog mer med att vi nog bara är det (eller nåt)
Men nu när jag iaf vet vad som "hänt" med den jag va (är) så kär i ... så känns det iaf bättre och förhoppningsvis beredd att ge nån annan chansen igen...
Har ju fortfarande Uppsala som jag vill ha, men där jag vet att jag nog måste låta honom gå klart sina studier först... Men vem vet...