Inte bara nätdejting

Status
Stängd för vidare inlägg.
Själv pratar jag väl främst med två killar, den ena söker dock inget förhållande och den andra verkar vilja ha "the talk" efter tre dagar. Undrar om man kan slå ihop dem och få någon gyllene medelväg. :angel:

Haha, påminner mig om en man jag träffade för flera år sedan som friade(!) till mig tredje gången vi träffades. Jag började skratta, helt övertygad om att han skämtade och då blev han deppig. Helt galet...

(och jag har verkligen ingenting att göra i den här tråden egentligen, jag har ingen kontakt med någon som ens teoretiskt skulle vara något att ragga på, men jag tycker det är kul att läsa om vad andra pysslar med :p )

Haha, påminner mig om en man jag träffade för flera år sedan som friade(!) till mig tredje gången vi träffades. Jag började skratta, helt övertygad om att han skämtade och då blev han deppig. Helt galet...
För länge, länge sedan i min ungdoms dagar pratade jag med en kille som inte ville ha kontakt längre efter att han frågat vilken ögonfärg jag föredrog och jag svarat en annan färg än den han hade. Han blev jätte upprörd.

Gjorde dessutom misstaget att lägga till en person på Skype så nu svämmar min mailbox på HP över av: "Saknar dig på Skype kan du inte komma in så vi kan prata"-meddelanden. Samma person gjorde mig en kvällsmacka och tog en bild på igår kväll. :cautious:

Känns förövrigt inte heller som jag har nått att göra i tråden, hittar minsann inte heller något att ragga på, mest personer som får mig att vilja slå huvudet i väggen. :down:

Jag kanske är tjatig men varför? Varför ska @corzette lägga tid på snubben överhuvudtaget?

haha ... Jag har faktiskt slutat bry mej helt om flickvännen... Inte mitt problem !
Men jodå vi pratar fortfarande... Och det är HETT !! Så nej varför ska jag sluta med honom ? Jag har ju skitkul !
Och vadå som sagt ... Flickvännen är hans problem inte mitt !

haha ... Jag har faktiskt slutat bry mej helt om flickvännen... Inte mitt problem !
Men jodå vi pratar fortfarande... Och det är HETT !! Så nej varför ska jag sluta med honom ? Jag har ju skitkul !
Om du känner så, varför ens fundera på att visa henne er chatt?
Vad vill du ha ut på det?

Jag uppfattade det som att du var besvärad av situationen iom att du funderade på hur du skulle kontakta flickvännen men jag drog uppenbarligen förhastade slutsatser.

Om du känner så, varför ens fundera på att visa henne er chatt?
Vad vill du ha ut på det?

Jag vill inte ha nåt "ut" av det...
Och som sagt nej tänker inte visa längre :p

MEN hade jag varit i hennes "plats" hade jag velat få reda på vad min kille gjorde bakom min rygg,,, Men det är ju jag det.
Jag hade ju aldrig accepterat de han gör med mej om jag va hans flickvän. Men nu är jag inte hans flickvän. Jag vet att han har en men som sagt hon är ju inte mitt problem.

Kan inte sluta tänka på den där låten "Du swipa höger" så fort jag ser den här tråden :D

Jag upplever att många killar på Tinder inte har så mycket till presentationstext. Så mycket baseras ju enbart på bilderna till en början, och namn! Jag är rätt petig när det kommer till namn :D Har några favvonamn på killar, har ni? :)

Kan inte sluta tänka på den där låten "Du swipa höger" så fort jag ser den här tråden :D

Jag upplever att många killar på Tinder inte har så mycket till presentationstext. Så mycket baseras ju enbart på bilderna till en början, och namn! Jag är rätt petig när det kommer till namn :D Har några favvonamn på killar, har ni? :)

Definitivt !

Mikael, Magnus, Marcus, Philip, Tobias och David. De tre senare är "nykomlingar" som bytt ut Johan, Jonas och Andreas (Anders)
Nu är inte Philip tex ett favvonamn men har upptäckt att jag klickat ja på många som heter just samma namn ibland..

Har (inte bara för namnet men MKT ändå pga namnet) dissat tex Lennart...
Lars-Åke, Per-Inge osv är namn som troligen inte skulle funka...

Personligen hade jag velat veta om det var min karl.
Jag tycker personligen dessutom att det är sjukt lågt och rent moraliskt fel att delta i hans otrohet. Det är en sak man inte vet, men vet man om att en mänska är upptagen så ger man fan i henom av respekt för partnern imo.

Definitivt !

Mikael, Magnus, Marcus, Philip, Tobias och David. De tre senare är "nykomlingar" som bytt ut Johan, Jonas och Andreas (Anders)
Nu är inte Philip tex ett favvonamn men har upptäckt att jag klickat ja på många som heter just samma namn ibland..

Fina namn helt klart! :) Mina favoriter just nu är Benjamin och Jonathan :D

Personligen hade jag velat veta om det var min karl.
Jag tycker personligen dessutom att det är sjukt lågt och rent moraliskt fel att delta i hans otrohet. Det är en sak man inte vet, men vet man om att en mänska är upptagen så ger man fan i henom av respekt för partnern imo.
Jag tänker som så...skulle jag vilja att någon flirtade igång min karl? Nä..då ska väl inte jag göra så heller.
Och varför gör man det? Tidsfördriv? Vill man ha karln? Vad är poängen med en upptagen snubbe?

Mitt ex är just mitt ex pga att han nätflirtade och sen gick vidare till otrohet. Det var tjejen som avslöjade honom. Alla de detaljerna hon avslöjade var inget jag mådde bättre av precis i hela den soppan. Det hade räckt med att veta att han gått över gränsen.

Jag tänker som så...skulle jag vilja att någon flirtade igång min karl? Nä..då ska väl inte jag göra så heller.
Och varför gör man det? Tidsfördriv? Vill man ha karln? Vad är poängen med en upptagen snubbe?

Mitt ex är just mitt ex pga att han nätflirtade och sen gick vidare till otrohet. Det var tjejen som avslöjade honom. Alla de detaljerna hon avslöjade var inget jag mådde bättre av precis i hela den soppan. Det hade räckt med att veta att han gått över gränsen.

Flirtade IGÅNG ???
Oj ... Så det är mitt fel att han flirtar med mej ? För vadå ? Att jag finns ?

Ja skitstövlar finns det gott om... Men om jag flirtar tillbaka med en upptagen kille så är det inte mitt fel att han gör det *PUNKT*
Och att jag gillar det vi skriver om ... Japp det gör jag def ...

Definitivt !

Det va inte dåligt
Nu känner så många killar, att ni kan gruppera dom efter namn?

Men om jag flirtar tillbaka med en upptagen kille så är det inte mitt fel att han gör det *PUNKT*
Det är inte ditt fel att HAN gör det, men DU är respektlös som fan mot partnern. Han må vara den som får ta ansvar för sina handlingar men dina handlingar är lik förbannat på ditt ansvar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 578
Senast: Palermo
·
Relationer Jag har en bror som blev diagnostiserad med autism i barndomen, aspekter hette det då. Vi är båda runt 40 år nu, så vi båda har levt med...
19 20 21
Svar
414
· Visningar
16 768
Senast: Mineur
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vaginal vs kejsarsnitt
  • Vad gör vi? Del CCIX
  • Skottlossning på skola