Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Igår var en knasig dag för mig. Jag har ju förtroendetid och jobbat som en galärslav måndag tisdag så på onsdag sov jag ut och jobbade sen med lönerna hemma. Till lunchen tog jag ledigt eftersom rätten kräver vin. Och mera vin sen. Helt galet men jag firade min verksamhetsberättelse typ.
Då kommer banditen, han får heta det eftersom jag räddat honom från Bandidos. Och då bara berättade jag allt. Jag har en ny man och är jättekär. Han satte sig på huk och sa bara men varför. Sen sa han bara hoppas den fan är snäll mot dig och våra djur.
Då förklarade jag att jag måste ha mer ordning. Men att inget ändrar sig mellan oss om du inte vill för att jag tycker inte mindre om dig för att jag har Stefan Edberg. Också. Så sjukt lik så han får heta det.
Sen hämtade SE mig hemma efter jobbet. Vi skulle laga en kycklingsoppa som tar tre timmar och baka hade vi sagt. Jag bad han stanna vid systemet för ikväll skulle vi dricka drinkar. Han såg lite tveksam ut eftersom jag inte dricker sprit alls. Menmen vi körde gröna hissen och sen berättade jag allt för honom. Slutet blev en väldigt chockad man som googlat rätt mycket. Och en lycklig tjej som får leva som den poly jag är.

Jag hoppar in, lite snabbt sådär, och hoppas kunna bringa lite hopp till er som dejtar.. :D
Den 1/2 nu var det ett år sedan jag blev tillsammans med min HP-dejt, och vi firade det med en förlovning. Är så löjligt kär så det går inte att sätta ord på, men inte trodde jag i min vildaste fantasi att det var på HP jag skulle hitta mannen i mitt liv. Tack HP. :bow: :D:love:

Jag tycker jag rör till det en hel del :p

Mina kompisar älskar det däremot. Ringde min bästa vän när jag kom hem igår kväll, han var helt salig. Det är som att kolla på en spännande serie, jag längtar efter nästa avsnitt!
:rofl:

Är det för deras skull du rör till det...?
Bekräftelse?

Jag tycker jag rör till det en hel del :p

Mina kompisar älskar det däremot. Ringde min bästa vän när jag kom hem igår kväll, han var helt salig. Det är som att kolla på en spännande serie, jag längtar efter nästa avsnitt!
:rofl:
Jo fast vad jag menar med mindre drama är hela din approach till nätdejtingen. Du griper dig an den lika målinriktat och oneurotiskt som om du skulle köpa en ny vinterjacka. Och på något sätt lyckas du vara extremt kräsen i dina urvalskriterier och ändå hitta en massa dejtvärda killar.

Fast hemligheten kanske bara är att det inte är en livskamrat du söker. Då blir nog nätdejtingen mycket enklare.

Jo fast vad jag menar med mindre drama är hela din approach till nätdejtingen. Du griper dig an den lika målinriktat och oneurotiskt som om du skulle köpa en ny vinterjacka. Och på något sätt lyckas du vara extremt kräsen i dina urvalskriterier och ändå hitta en massa dejtvärda killar.

Fast hemligheten kanske bara är att det inte är en livskamrat du söker. Då blir nog nätdejtingen mycket enklare.

Ah, ja då är jag med.

Nu väntar jag bara på att herr granne ska höra av sig och be om ursäkt för igår och sen dissa mig.
Det vill jag ju inte heller.
Blergh vad krångligt det blev!

Bison! Jag glädjs så med dig. Det här stadiet du är i det är nog mitt habitualtillstånd. Så himla kul! Det blir lite trögare med åldern men bara lite. Älskar att läsa vad du skriver. Själv är jag nöjd idag. Behöver inte byta en kattlåda eller städa alls på länge.

Ah, ja då är jag med.

Nu väntar jag bara på att herr granne ska höra av sig och be om ursäkt för igår och sen dissa mig.
Det vill jag ju inte heller.
Blergh vad krångligt det blev!
Vad har han att be om ursäkt för?

Och fundera noga över varför du inte vill bli dissad. Är det för att du VILL träffa honom eller för att det stör din stolthet att bli dissad?

Vad har han att be om ursäkt för?

Och fundera noga över varför du inte vill bli dissad. Är det för att du VILL träffa honom eller för att det stör din stolthet att bli dissad?

Att han dök på mig och det blev lite lätt obekväm stämning :p

Jag vill träffa honom igen, faktiskt.

Jag har haft sex med betydligt äldre män (gifte mig med en också) och ser inget fel i det. Det jag reagerar mest på är förhållningssättet. Det är inte automatiskt fel med åldersskillnader, men motiv och förhållningssätt har betydelse för mig.
Hagga är kanske ett lite tarvligt ord i sammanhanget.
Det är inte åldersskillnaden per se som stör mig, det är när någon mycket äldre raggar på en 17-åring, oavsett om det är en 27 man eller kvinna som sköter raggandet. Just att det är en 17-åring och inte att det är en 27- och en 37-åring eller mer för då är båda vuxna.
Jag hoppas verkligen de får avgöra själva vilka de har sin sexdebut med.
:devil: heller! Det finns en anledning till att vi har lagar här i landet och det är inte upp till vem som helst att avgöra vem de har sex med. Är du vuxen, ja, men är den ena fortfarande barn ska vuxna hålla sina kletiga fingrar borta! Yngre ska inte känna press att ställa upp oavsett om det är som i tråden förtvivlad mamma skrev om sin dotter som utsattes för sexuella trakasserier på skolan eller barn som utnyttjas av pedofiler. Även om en 17-åring själv är den som söker kontakt med en 30-, 40- eller 50-åringen ska den äldre ha så pass mycket i skallen att inse hur jävla ojämnlik en sexuell relation är och hålla sig till sina mangaserier. :mad:

Ursäkta snedspåret igen, jag blir bara så förbannad när det pratas i hebefila tongångar i tråden och vill svara på de här två inläggen.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 691
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka