Snygg-Danne?Tråkigt för dig, kul för mig
Snygga kollegan går under smeknamnet Snyggförnamn på jobbet av alla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snygg-Danne?Tråkigt för dig, kul för mig
Snygga kollegan går under smeknamnet Snyggförnamn på jobbet av alla![]()
Det var ett långskott - såg på din profil att vi bor i olika delar av Sverige.Ja, fast ingen Danne![]()
Inte det minsta!Inte så mycket drama?
Var du ironisk nu?
Inte det minsta!
Det är väl på sätt och vis tur att man anpassar sig (om du menar att vänja sig vid att ha sex med sig själv?). Och att man inser vad man saknat först när man har nån annan att ha sex med.![]()
Den är en välsignelse och en förbannelse, den där anpassningsförmågan.Och till och med lyckas intala sig att det är ok...
Jag tycker jag rör till det en hel del
Mina kompisar älskar det däremot. Ringde min bästa vän när jag kom hem igår kväll, han var helt salig. Det är som att kolla på en spännande serie, jag längtar efter nästa avsnitt!
![]()
Är det för deras skull du rör till det...?
Jo fast vad jag menar med mindre drama är hela din approach till nätdejtingen. Du griper dig an den lika målinriktat och oneurotiskt som om du skulle köpa en ny vinterjacka. Och på något sätt lyckas du vara extremt kräsen i dina urvalskriterier och ändå hitta en massa dejtvärda killar.Jag tycker jag rör till det en hel del
Mina kompisar älskar det däremot. Ringde min bästa vän när jag kom hem igår kväll, han var helt salig. Det är som att kolla på en spännande serie, jag längtar efter nästa avsnitt!
![]()
Jo fast vad jag menar med mindre drama är hela din approach till nätdejtingen. Du griper dig an den lika målinriktat och oneurotiskt som om du skulle köpa en ny vinterjacka. Och på något sätt lyckas du vara extremt kräsen i dina urvalskriterier och ändå hitta en massa dejtvärda killar.
Fast hemligheten kanske bara är att det inte är en livskamrat du söker. Då blir nog nätdejtingen mycket enklare.
Vad har han att be om ursäkt för?Ah, ja då är jag med.
Nu väntar jag bara på att herr granne ska höra av sig och be om ursäkt för igår och sen dissa mig.
Det vill jag ju inte heller.
Blergh vad krångligt det blev!
Vad har han att be om ursäkt för?
Och fundera noga över varför du inte vill bli dissad. Är det för att du VILL träffa honom eller för att det stör din stolthet att bli dissad?
Aha, det blev obekvämt. Det fattade jag inte.Att han dök på mig och det blev lite lätt obekväm stämning
Jag vill träffa honom igen, faktiskt.
Det är inte åldersskillnaden per se som stör mig, det är när någon mycket äldre raggar på en 17-åring, oavsett om det är en 27 man eller kvinna som sköter raggandet. Just att det är en 17-åring och inte att det är en 27- och en 37-åring eller mer för då är båda vuxna.Jag har haft sex med betydligt äldre män (gifte mig med en också) och ser inget fel i det. Det jag reagerar mest på är förhållningssättet. Det är inte automatiskt fel med åldersskillnader, men motiv och förhållningssätt har betydelse för mig.
Hagga är kanske ett lite tarvligt ord i sammanhanget.
SåJag hoppas verkligen de får avgöra själva vilka de har sin sexdebut med.
Du måste läsa mellan raderna;Wow vilka kontaktannonser det finns: snubbe som vill träffa en singelkvinna som springer milen under 50. Hon ska helst äta raw också.