Du måste läsa mellan raderna;
Snubbe bor en mil bort tillsammans med trasig mikrovågsugn.
Jag som genast stack ut och sprang för att bättra på min tid. Men då räcker det ju med att jag har cykel?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du måste läsa mellan raderna;
Snubbe bor en mil bort tillsammans med trasig mikrovågsugn.
Det är inte åldersskillnaden per se som stör mig, det är när någon mycket äldre raggar på en 17-åring, oavsett om det är en 27 man eller kvinna som sköter raggandet. Just att det är en 17-åring och inte att det är en 27- och en 37-åring eller mer för då är båda vuxna.
Såheller! Det finns en anledning till att vi har lagar här i landet och det är inte upp till vem som helst att avgöra vem de har sex med. Är du vuxen, ja, men är den ena fortfarande barn ska vuxna hålla sina kletiga fingrar borta! Yngre ska inte känna press att ställa upp oavsett om det är som i tråden förtvivlad mamma skrev om sin dotter som utsattes för sexuella trakasserier på skolan eller barn som utnyttjas av pedofiler. Även om en 17-åring själv är den som söker kontakt med en 30-, 40- eller 50-åringen ska den äldre ha så pass mycket i skallen att inse hur jävla ojämnlik en sexuell relation är och hålla sig till sina mangaserier.
Ursäkta snedspåret igen, jag blir bara så förbannad när det pratas i hebefila tongångar i tråden och vill svara på de här två inläggen.
Ja, men även att barn inte ska utnyttjas av vuxna och jag räknar nog fortfarande 17-åringar som barn fortfarande. Jag tycker hebefili är nästan lika läskigt som pedofili.Ingen ska känna press att ställa upp, oavsett ålder. Jag antar att det är så du menar.
Det var väl smart! Han vill ha någon som är likasinnad på de punkterna.Wow vilka kontaktannonser det finns: snubbe som vill träffa en singelkvinna som springer milen under 50. Hon ska helst äta raw också.
![]()
![]()
Det var väl smart! Han vill ha någon som är likasinnad på de punkterna.
Dock är det kanske ingen bra matchning för @Syrran!![]()
Jag tycker inte att det är så konstigt. Han är ju specifik i alla fallWow vilka kontaktannonser det finns: snubbe som vill träffa en singelkvinna som springer milen under 50. Hon ska helst äta raw också.
![]()
![]()
Men jag vet inte vad 17-åringar har med tråden att göra egentligen?Ja, men även att barn inte ska utnyttjas av vuxna och jag räknar nog fortfarande 17-åringar som barn fortfarande. Jag tycker hebefili är nästan lika läskigt som pedofili.
Jag tycker inte att det är så konstigt. Han är ju specifik i alla fall![]()
Menar du allvar? Att det inte är konstigt? Tycker det är hur konstigt som helst. Undrar vad han kräver att man ska ta i mark och bänk. Ok om löpning är ett stort intresse och en önskar att partnern har liknande intressen, men att ha krav på prestation?!
Han önskade dessutom att kvinnan skulle vara i hans ålder - 60 år. Lycka till att hitta en rawätande kvinna i 60-års åldern som fixar milen under 50. Det vimlar inte direkt av folk som uppfyller dessa krav![]()
Nej men jag tänker att kravet är ett sätt att försöka specificera nivån på vad han söker. Nu är löpning inte min hemmaplan direkt, men jag antar att man måste träna på en ganska bra nivå för att klara tiden han har satt ut? Han kanske helt enkelt vill skilja ut de som "springer lite för skojs skull" och de som har det som träning på mer seriös nivå?
Sedan kanske han inte har så lätt att hitta vad han söker, men det är ju en annan sak.![]()
Fast om jag gillar att resa så kommer jag ju bara skriva att jag gillar att resa och söker en likasinnad - inte att jag har som krav på att han ska ha varit i mer än 50 länder liksom. Det känns ju bara galet.Nej men jag tänker att kravet är ett sätt att försöka specificera nivån på vad han söker
Tror det är en riktigt bra tid för en 60-årig kvinna. Jag skulle begripa detta om det var en träningskompis han sökte, men det känns väldigt märkligt att ha krav på vad en framtida partner ska prestera i en idrott. Man kan ju dessutom skada sig när som helst och bli borta från träning länge.
Fast man kanske skriver att den man söker bör älska att backpacka i Asien istället för att ligga vid poolen på Mallis? Eller tvärtom, allt efter preferenser.Fast om jag gillar att resa så kommer jag ju bara skriva att jag gillar att resa och söker en likasinnad - inte att jag har som krav på att han ska ha varit i mer än 50 länder liksom. Det känns ju bara galet.
Men så nätdejtar jag ju inte heller, verkar vara som en egen, galen, liten värld det där.
Jo jo men jag syftade på att vara sådär rubbat specifik. För mig känns det så galet. Gillar man att springa, seriöst, kan man ju förmedla det på andra sätt än hur snabbt personen ska springaFast man kanske skriver att den man söker bör älska att backpacka i Asien istället för att ligga vid poolen på Mallis? Eller tvärtom, allt efter preferenser.![]()
Jag tyckte att det var rätt kul. Visar klar nördtendens, och då drar det kanske till sig andra nördar.Jo jo men jag syftade på att vara sådär rubbat specifik. För mig känns det så galet. Gillar man att springa, seriöst, kan man ju förmedla det på andra sätt än hur snabbt personen ska springa.
Jo men lite så tänker jag också. Att det kan skilja ut personen ur mängden för just de där personerna som det har någon innebörd för.Jag tyckte att det var rätt kul. Visar klar nördtendens, och då drar det kanske till sig andra nördar.![]()
Jag förväntar mig att han på första dejten klockar henne så att han vet att hon inte ljugerJag tyckte att det var rätt kul. Visar klar nördtendens, och då drar det kanske till sig andra nördar.![]()
Men seriöst, om du såg nån som ville träffa nån som varit i fler än 50 länder, skulle inte du tänka att han var en jäkla tönt då? Det skulle jag. FIXAR inte såna människor.
Ja precis så! Och är man nörd är det nog bra att visa det direkt, för nördar kan vara rätt jobbiga för såna som inte nördar på samma grej.Jo men lite så tänker jag också. Att det kan skilja ut personen ur mängden för just de där personerna som det har någon innebörd för.
Ah. Comprendo, amigaDu kanske uppfattar det som att hon måste ha klarat en viss prestation, jag uppfattar det mer som att han vill ha nån att kuta med i rätt tempo.