Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Han är ju fortfarande snygg :D
Men just nu är det total förvirring. Ska jag höra av mig, vänta på att han hör av sig, låtsas som det aldrig hänt.
Om att han fortfarande är snygg är det viktiga för din del, då är det ju bara att köra på - och låta honom berätta om alla kvinnor han dejtar, då den biten är sekundär.

Om att han fortfarande är snygg är det viktiga för din del, då är det ju bara att köra på - och låta honom berätta om alla kvinnor han dejtar, då den biten är sekundär.

Det krävs lite mer än snygghet. Men jag är tveksam samtidigt som jag vill veta vad han vill

Mjo, kanske det.
Jag har inga moraliska betänkligheter med att dejta flera samtidigt så länge man inte har lovat något så den biten stör mig inte
Nej, det förstår jag. Det jag inte förstår är varför du överväger att träffa någon som du låter så svalt inställd till. Å andra sidan har du överraskande dumpat sådana som du beskrivit som riktiga tiopoängare så du är kanske Miss Tvärtom :D

Det krävs lite mer än snygghet. Men jag är tveksam samtidigt som jag vill veta vad han vill

Det beror ju som sagt lite på vad du vill. Om jag förstått din beskrivning av vad du letar efter rätt så vill ju du ha en kille du kan träffa, mysa och ligga med men utan att egentligen ha ett förhållande och utan att han blir kär i dig och vill gifta sig och skaffa villa, volvo och vovve ;).
Han verkar ju inte vara den som är ute efter förhållande efter din beskrivning?t.

Så ur den synpunkten (om jag tolkat det rätt) så borde det ju vara just en sån här kille du letar efter :)

Snygg schmygg - var han nå bra på det dära kyssandet? Dvs gav det nån reaktion hos dig? Sug i magen?

Om ja, hör av dig. Om nej, strunta i det.

/Stereo, dejtingexperten :idea:
Snygg schmygg - var han nå bra på det dära kyssandet? Dvs gav det nån reaktion hos dig? Sug i magen?

Om ja, hör av dig. Om nej, strunta i det.

/Stereo, dejtingexperten :idea:

Ja va fan. Jag vet inte :p
Jag blev så jäkla ställd, vad gör han, vad händer?
Men jag blev ju inte avskräckt så det var säkert bra :D

Det beror ju som sagt lite på vad du vill. Om jag förstått din beskrivning av vad du letar efter rätt så vill ju du ha en kille du kan träffa, mysa och ligga med men utan att egentligen ha ett förhållande och utan att han blir kär i dig och vill gifta sig och skaffa villa, volvo och vovve ;).
Han verkar ju inte vara den som är ute efter förhållande efter din beskrivning?t.

Så ur den synpunkten (om jag tolkat det rätt) så borde det ju vara just en sån här kille du letar efter :)

Sant.
Jag ska jobba tio timmar med snygga kollegan idag så han får hjälpa mig reda ut detta.

Jag gillar väl att krångla till det för mig

Isåfall tror jag att du har god potential här. ;)

* han skickar 20 mess efter en dejt där han mest pratat om sina andra dejter

* han verkar klart mer intresserad än du

* när du väl fått klart för dig "vad han vill" så är det låga odds på att han vill mer än du

* och då står du där med en diss på halsen som dessutom är din GRANNE.

Som sagt I: god krångelpotential

Som sagt II: mina meriter som relationsrådgivare är jämförbara med en sverigedemokrats kvalifikationer för att bli chef på ett asylboende.

Isåfall tror jag att du har god potential här. ;)

* han skickar 20 mess efter en dejt där han mest pratat om sina andra dejter

* han verkar klart mer intresserad än du

* när du väl fått klart för dig "vad han vill" så är det låga odds på att han vill mer än du

* och då står du där med en diss på halsen som dessutom är din GRANNE.

Som sagt I: god krångelpotential

Som sagt II: mina meriter som relationsrådgivare är jämförbara med en sverigedemokrats kvalifikationer för att bli chef på ett asylboende.

Ja, ett creep till.
M beter sig just nu mycket obehagligtoch jag väntar bara på att han ska dyka upp utanför min dörr när jag kommer hem från jobbet.

Ja, ett creep till.
M beter sig just nu mycket obehagligtoch jag väntar bara på att han ska dyka upp utanför min dörr när jag kommer hem från jobbet.
Men det låter förbannat obehagligt!

Kom på att jag ville lägga till i mitt förra inlägg: jag tycker att det är skönt att du inte lägger så mycket vikt vid varje dejt! Inte så mycket drama. Jag tror att det är det som gör att ditt dejtande verkar gå lättare än många andras.

Sant.
Jag ska jobba tio timmar med snygga kollegan idag så han får hjälpa mig reda ut detta.
Väldigt vad många snyggingar och tiopoängare du har runt dig...
Jag tycker det är väldigt tunnsått med tiopoängare och snyggingar, oavsett var jag befinner mig :confused:

Men det låter förbannat obehagligt!

Kom på att jag ville lägga till i mitt förra inlägg: jag tycker att det är skönt att du inte lägger så mycket vikt vid varje dejt! Inte så mycket drama. Jag tror att det är det som gör att ditt dejtande verkar gå lättare än många andras.

Inte så mycket drama?
Var du ironisk nu?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 691
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka