Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen och allting är nu väldigt konstig.
Vi valde en film, vi såg en film och satt bredvid varandra i soffan.
Efter filmen kysste han mig, bom bara från ingenstans. Han konstaterade att det kanske var en dålig idé att strula till det med grannen. Jag svarade med att han dejtar ju flera. Då sa han, ja och jag har alltid varit noga med att bara dejta en i taget. Sen kysste han mig igen.
Mycket logistikt :D

Jag ursäktade mig och gick, vårt hejdå blev väldigt konstigt minst sagt och nu är förvirringen total.
What to do?

Då sa han, ja och jag har alltid varit noga med att bara dejta en i taget.
Det går nog att hävda att han per definition bara dejtar en i taget. Det var ju (väl?) bara ni två i soffan där och då. :angel:
Jag ursäktade mig och gick, vårt hejdå blev väldigt konstigt minst sagt och nu är förvirringen total.
What to do?
Sorry. Redan det att du gick dit för att titta på film efter det du berättade om första sittningen säger mig att eventuella råd eller inpass härifrån vore futila. Du hyser större hopp än jag skulle gjort. ;)

@Bison Blir nyfiken nu, hur kom det sig att du gick dit igen efter den beskrivningen du gav efter första träffen? Dömmer inte, du får göra precis hur du vill, men vill du förklara blir jag glad ;)

En jobbig insikt, iaf för mig, är att man anpassar sig så småningom. Till det, som till nästan allt annat.
Var det angående sex?
Ja jag hade också anpassat mig. Var utan sex i kanske sex år. Tidigare var jag utan sex ännu längre.
Men jag inser att jag mår bra av att vara naken tillsammans med någon.
Men jag har i andra perioder trivts bra med att vara singel.
Sen kan man ju ha sex ändå som singel. Även om jag se senaste åren valde att inte ha det.

Senast ändrad:
Det är väl på sätt och vis tur att man anpassar sig (om du menar att vänja sig vid att ha sex med sig själv?). Och att man inser vad man saknat först när man har nån annan att ha sex med. :)
Ja en fördel med människan är ju att hen kan anpassa sig.
Och man överlever ju utan sex etc.
Men för mig är bra sex något som ökar måendet.

Men vad han vill är väl ganska ointressant eftersom du inte vill? Det lät ju iskallt för din del i första vändan.

Han är ju fortfarande snygg :D
Men just nu är det total förvirring. Ska jag höra av mig, vänta på att han hör av sig, låtsas som det aldrig hänt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 691
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka