Yes och nu ska jag dit och titta på film
Finns svaret på varför i filmtiteln?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Yes och nu ska jag dit och titta på film
Du ska tillbaka?
![]()
Eller så vill han desensibilisera sig mot Bisons tatueringar.Det kan ju vara några tjejer han inte berättat allt om än.
Eller så har han filmat dem?
Det går nog att hävda att han per definition bara dejtar en i taget. Det var ju (väl?) bara ni två i soffan där och då.Då sa han, ja och jag har alltid varit noga med att bara dejta en i taget.
Sorry. Redan det att du gick dit för att titta på film efter det du berättade om första sittningen säger mig att eventuella råd eller inpass härifrån vore futila. Du hyser större hopp än jag skulle gjort.Jag ursäktade mig och gick, vårt hejdå blev väldigt konstigt minst sagt och nu är förvirringen total.
What to do?
Jag svarade med att han dejtar ju flera. Då sa han, ja och jag har alltid varit noga med att bara dejta en i taget. Sen kysste han mig igen.
Mycket logistikt![]()
@Bison Blir nyfiken nu, hur kom det sig att du gick dit igen efter den beskrivningen du gav efter första träffen? Dömmer inte, du får göra precis hur du vill, men vill du förklara blir jag glad![]()
Det går nog att hävda att han per definition bara dejtar en i taget. Det var ju (väl?) bara ni två i soffan där och då.
Sorry. Redan det att du gick dit för att titta på film efter det du berättade om första sittningen säger mig att eventuella råd eller inpass härifrån vore futila. Du hyser större hopp än jag skulle gjort.![]()
Var det angående sex?En jobbig insikt, iaf för mig, är att man anpassar sig så småningom. Till det, som till nästan allt annat.
Det är väl på sätt och vis tur att man anpassar sig (om du menar att vänja sig vid att ha sex med sig själv?). Och att man inser vad man saknat först när man har nån annan att ha sex med.En jobbig insikt, iaf för mig, är att man anpassar sig så småningom. Till det, som till nästan allt annat.
Ja en fördel med människan är ju att hen kan anpassa sig.Det är väl på sätt och vis tur att man anpassar sig (om du menar att vänja sig vid att ha sex med sig själv?). Och att man inser vad man saknat först när man har nån annan att ha sex med.![]()
Men vad han vill är väl ganska ointressant eftersom du inte vill? Det lät ju iskallt för din del i första vändan.Uttråkad och jäkligt nyfiken på vad han egentligen ville
Och jag blev inte mycket klokare.
Men vad han vill är väl ganska ointressant eftersom du inte vill? Det lät ju iskallt för din del i första vändan.
Det beror väl på om du vill träffa honom eller inte?Han är ju fortfarande snygg
Men just nu är det total förvirring. Ska jag höra av mig, vänta på att han hör av sig, låtsas som det aldrig hänt.
Haha, nej det kan jag förstå! Fattade inte alls vad som hände på din beskrivningUttråkad och jäkligt nyfiken på vad han egentligen ville
Och jag blev inte mycket klokare.
Vad vill du?Han är ju fortfarande snygg
Men just nu är det total förvirring. Ska jag höra av mig, vänta på att han hör av sig, låtsas som det aldrig hänt.