Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Lampan ser att du fått fler svar efter jag skrev mitt inlägg. Tror du fattar vad vi menade så du behöver inte upprepa sig om du inte vill!

Finns det även sådana som skriver "det här är verkligen inget kontaktsätt för mig men nu prövar jag ändå?"

Det fanns det många av "förr" när jag läste kontaktannonser. De ville liksom säga att så snygga och trevliga som de var så behövde de VERKLIGEN inte skriva kontaktannonser :D

"Jag har inga problem med att få ragg på krogen"/"jag har tröttnat på krogen" menar du? :D

Ja det kan jag med (hell jag hann inte ens börja gilla krogen själv), men i vissa sammanhang så... :D
Jo, fast jag menade mer att om man tröttnat på att ragga på krogen så är det en mer neutral upplysning än om man säger att man är så jäkla eftertraktad att det är lätt att få ragg.

Jo, fast jag menade mer att om man tröttnat på att ragga på krogen så är det en mer neutral upplysning än om man säger att man är så jäkla eftertraktad att det är lätt att få ragg.
Jo jag förstod det, och jag menade den varianten i ett sammanhang som är mer åt "har lätt för att få ragg egentligen" typ.

Jag sitter dock vrålsjuk, med feber och en dryg armé i huvudet så jag skyller all otydlighet på det :p

Det finns en stor nackdel med att skriva saker om sig själv som inte stämmer "för att man ska det eller för att alla andra gör det. Tex har jag varit med om de som skriver om sina intressen och att de gillar att vara aktiva, har mkt att göra, resa etc.
Sen är de personer som inte förstår att jag inte har tid att träffas jämt. Och de klagar på att jag har så mkt intressen etc då de helst vill sitta hemma och hålla handen.
Jag har medvetet skrivit till de som verkar ha intressen och är självständiga,
Håller med! Och letar samma sak.
Jag har lärt mig att köra ett snabbtest. Jag läser och låter bli att svara på nån dag. De som får spel och direkt undrar vad de gjort för fel. Kommenterar min frånvaro som ändå inte är direkt lång blir kasserade direkt. Är man redan på chattstadiet krävande, så tvivlar jag på att det blir bättre och att jag kan vara på annat utan gnäll.

Det finns en stor nackdel med att skriva saker om sig själv som inte stämmer "för att man ska det eller för att alla andra gör det. Tex har jag varit med om de som skriver om sina intressen och att de gillar att vara aktiva, har mkt att göra, resa etc.
Sen är de personer som inte förstår att jag inte har tid att träffas jämt. Och de klagar på att jag har så mkt intressen etc då de helst vill sitta hemma och hålla handen.
Jag har medvetet skrivit till de som verkar ha intressen och är självständiga,

Känner att jag är den där just nu som klagar på att den andre inte kan ses. :p Och jag tyckte att jag var helt ärlig i att jag har svårt att hinna träffas (barn varannan vecka, två hästar, hundar, pendlar, jobbar heltid). Men jag har lyckats hitta ngn som har ett ännu mer upptaget liv....hur det nu ens är möjligt liksom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 691
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka