Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det även sådana som skriver "det här är verkligen inget kontaktsätt för mig men nu prövar jag ändå?"
Det fanns det många av "förr" när jag läste kontaktannonser. De ville liksom säga att så snygga och trevliga som de var så behövde de VERKLIGEN inte skriva kontaktannonser![]()
Jag har tröttnat på krogen kan jag förstå. Men jag har inga problem att få ragg? Jösses"Jag har inga problem med att få ragg på krogen"/"jag har tröttnat på krogen" menar du?![]()
Ja det kan jag med (hell jag hann inte ens börja gilla krogen själv), men i vissa sammanhang så...Jag har tröttnat på krogen kan jag förstå. Men jag har inga problem att få ragg? Jösses![]()
Jo, fast jag menade mer att om man tröttnat på att ragga på krogen så är det en mer neutral upplysning än om man säger att man är så jäkla eftertraktad att det är lätt att få ragg.Ja det kan jag med (hell jag hann inte ens börja gilla krogen själv), men i vissa sammanhang så...![]()
Ja det finns det.Finns det även sådana som skriver "det här är verkligen inget kontaktsätt för mig men nu prövar jag ändå?"
Jo jag förstod det, och jag menade den varianten i ett sammanhang som är mer åt "har lätt för att få ragg egentligen" typ.Jo, fast jag menade mer att om man tröttnat på att ragga på krogen så är det en mer neutral upplysning än om man säger att man är så jäkla eftertraktad att det är lätt att få ragg.
Vad extremsport är är väldigt relativt.Som exet som alltid var noga med att påpeka att han var en friluftande extremsportare, men fick benhinneinflammation av överansträngning när vi promenerade hundarna 3 km i skogen![]()
Nisse 45 måste jag faktiskt försvara.Med nicket "Nisse 45" på en 49-åring.
Håller med! Och letar samma sak.Det finns en stor nackdel med att skriva saker om sig själv som inte stämmer "för att man ska det eller för att alla andra gör det. Tex har jag varit med om de som skriver om sina intressen och att de gillar att vara aktiva, har mkt att göra, resa etc.
Sen är de personer som inte förstår att jag inte har tid att träffas jämt. Och de klagar på att jag har så mkt intressen etc då de helst vill sitta hemma och hålla handen.
Jag har medvetet skrivit till de som verkar ha intressen och är självständiga,
Eller som en jag ramlade in på som skrivit typ: Vimlar av surkärringar här. Om du är en surkärring så kan du kryssa.De män som börjar sina presentationer på motsvarande sätt dissar jag. Lyser bitterhet och "skäll" tycker jag. Inget som är attraktivt för mig.
May the Force be with you.Blergh vad nervös jag.
Om 22 minuter ska jag gå ner för min trappa och uppför den bredvid.
Gud så spännande! Jag tror inte jag är ensam om att förvänta mig en rapport minuten du kliver utanför hans dörr. Eller han din - vem vet, han kanske kommer in efter att han följt dig till dörren.Blergh vad nervös jag.
Om 22 minuter ska jag gå ner för min trappa och uppför den bredvid.
Det finns en stor nackdel med att skriva saker om sig själv som inte stämmer "för att man ska det eller för att alla andra gör det. Tex har jag varit med om de som skriver om sina intressen och att de gillar att vara aktiva, har mkt att göra, resa etc.
Sen är de personer som inte förstår att jag inte har tid att träffas jämt. Och de klagar på att jag har så mkt intressen etc då de helst vill sitta hemma och hålla handen.
Jag har medvetet skrivit till de som verkar ha intressen och är självständiga,
Nisse 45 måste jag faktiskt försvara.
Det är sååå mycket lättare att fylla år än att ändra ett nick.
Nisse 45 har sannolikt funnits på siten i 4 år.
Dålig framgång...Med nicket "Nisse 45" på en 49-åring.
Men varför är han kvar efter 4 år?Nisse 45 måste jag faktiskt försvara.
Det är sååå mycket lättare att fylla år än att ändra ett nick.
Nisse 45 har sannolikt funnits på siten i 4 år.