Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nisse 45 måste jag faktiskt försvara.
Det är sååå mycket lättare att fylla år än att ändra ett nick.
Nisse 45 har sannolikt funnits på siten i 4 år.
Troligen, men kan ju också ha kommit tillbaka efter en relation eftersom medlemskapet bara pausas på vissa dejtingsidor...

Okej, han var inte trevlig.
Han ägnade en timme åt att prata om de tjejer han dejtar och de tjejer han har dejtat.

Absolut. Han berättade även att han har fördomar mot tatuerade iom att han jobbar på fängelset.
Tack för den :D

Vilket fynd! :bump:
Fram med släggan och ordna samboskapet på en gång!
(Och då menar jag givetvis att du ska använda släggan på väggen och inte på honom... :):):))

I morgon är det dags för min "dejt" och jag börjar faktiskt bli lite nervös.... :o:nailbiting:

Vadfan, vi pratar ju nästan varje dag över Fejjan eller sms, och har träffats flera ggr, men bara för att vi kallar detta en liten dejt så blir det plötsligt lite läskigt...

Kl 18 har vi bokat bana (vi ska ju bowla) sen klämmer vi en pizza, den som förlorar bowlingen bjuder på mat. Så nu ska jag kriga ordentligt i morgon. :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 269
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 691
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 452
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka