Det var det.
Han var absolut trevlig men det kommer inte bli något där.
Meh .... Utförligare rapport önskas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var det.
Han särskrev?Det var det.
Han särskrev?
Meh .... Utförligare rapport önskas![]()
Varför är vi kvar i den här tråden?Men varför är han kvar efter 4 år?
Vaddå fasan??!?Gaaaaaah! Fasans fullt!
Varför är vi kvar i den här tråden?
Troligen, men kan ju också ha kommit tillbaka efter en relation eftersom medlemskapet bara pausas på vissa dejtingsidor...Nisse 45 måste jag faktiskt försvara.
Det är sååå mycket lättare att fylla år än att ändra ett nick.
Nisse 45 har sannolikt funnits på siten i 4 år.
Okej, han var inte trevlig.
Han ägnade en timme åt att prata om de tjejer han dejtar och de tjejer han har dejtat.
Så intressant!Okej, han var inte trevlig.
Han ägnade en timme åt att prata om de tjejer han dejtar och de tjejer han har dejtat.
Så intressant!
Men han hade ingen tanke på att göra något åt sina fördomar då? Låter som en ganska trist typ.Absolut. Han berättade även att han har fördomar mot tatuerade iom att han jobbar på fängelset.
Tack för den![]()
Men han hade ingen tanke på att göra något åt sina fördomar då? Låter som en ganska trist typ.
För att du ännu inte blivit avslöjad som kvarterets Galne Yxmördare.Jag upplyste vänligt att jag inte suttit i fängelse
Okej, han var inte trevlig.
Absolut. Han berättade även att han har fördomar mot tatuerade iom att han jobbar på fängelset.
Tack för den![]()
Positivt är ju att du nu kan koncentrera dina gracer nån annanstans.Okej, han var inte trevlig.
Han tycker nog att du var så bra att prata med! Det brukar de där monologmännen tyckaDet roliga är att han skickat säkert 20 meddelanden sen han kom hem från sin träning. Han verkar så nöjd med mig.
Jag förstår ingenting faktiskt.
Han tycker nog att du var så bra att prata med! Det brukar de där monologmännen tycka![]()