Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du ska ju fixa nytt kök, då är det bara att ställa Hosé vid spisen och slänga ner massor i en gryta några timmar. ;)
Äsch, kommer fixa nytt kök 2022 säkert :meh:. Och den rackarn är bortrest!! Jag är toute seule och hatar det :arghh:

Inte jag heller. Jag kan laga annat och baka annat men inte kladdkaka.
Fastän jag följer receptet. Den blir inte kladdig...
Så jag tänkte det var för mkt mjöl etc och minskade det.
Men nej., inte bra ändå.,:mad:
Aha men då kan du kompensera med annat :D. Jag kan inte laga nåt. När min kille är borta, som nu, lever jag på yoghurt och köpt kladdkaka.

Jag kan inte ens göra kladdkaka.

Kladdkaka har jag inte ens försökt...

Men allvarligt ;) Gryta är verkligen det enklaste man kan göra... Och den smakar alltid olika för varje gryta så man tröttnar inte riktigt på de.. Man gör på de man har hemma...
Som att koka soppa på en spik liksom ...

Om jag kör nu kanske du kan bjuda på frulle också? :D
Absolut!

Till frulle bjuder jag på kranvatten (kallt och friskt!), yoghurt och corn flakes (det som inte går åt till grytan) och lite ägg (om det inte är utgånget) :up:.

Absolut!

Till frulle bjuder jag på kranvatten (kallt och friskt!), yoghurt och corn flakes (det som inte går åt till grytan) och lite ägg (om det inte är utgånget) :up:.
Är inte det lite väl exklusivt? Förtjänar verkligen jag allt de? :love: (btw, du ska inte börja hänga i "tittar in i ditt kök-tråden? Tror vi har mycket att lära!) ;)

Här är det rätt dött som vanligt, jag har inte riktigt orken och viljan att lägga på en massa karlar fast hantverkaren som kom igår var riktigt mumsig. :d Supertrevlig, hade ingen brådska iväg, snackade hund, katt och vildsvin, lite jakt, höns mm. Helt klart intressant men troligen på tok för ung och jag är förvånad om han inte ha flickvän. :( Ska nog kolla om han vill ha lunch nästa gång han kommer, beroende på när det är. ;)

Alltså, vad är det med hantverkare? Jag hade en här igår för att ge prisförslag på jobb. Det var första hantverkaren som varit hemma hos mig på kanske 5-7 år. Jag blev dödskär! VILKEN man! Han hade ett tilltalande utseende och sätt, verkade mycket kunnig på sin sak, var supertrevlig utan att vara inställsam och så älskade mina hundar honom och han dem. Han skulle gärna ha fått stanna och smaka på min gryta och mitt bröd...Jag kunde inte sluta säga hans mycket svåruttalade namn på olika sätt jag tror det uttalas efter att han gått. Tror det var det första jag sa i morse också :love:

Varför är det så svårt för vissa att använda punkt och stor bokstav? Jag klarar inte av sånt här:

"Hoppas allt väl är mitt uppe i flytt till XXX vore trevligt om vi kunde hålla kontakten"

:arghh:

Jag tycker det är heldött på HP för tillfället... Hittar inget intressant alls.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 636
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka