R
Raderad medlem 6459
Äsch, kommer fixa nytt kök 2022 säkertDu ska ju fixa nytt kök, då är det bara att ställa Hosé vid spisen och slänga ner massor i en gryta några timmar.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äsch, kommer fixa nytt kök 2022 säkertDu ska ju fixa nytt kök, då är det bara att ställa Hosé vid spisen och slänga ner massor i en gryta några timmar.![]()
Ta hem en hantverkare på lunchÄsch, kommer fixa nytt kök 2022 säkert. Och den rackarn är bortrest!! Jag är toute seule och hatar det
![]()
Ta hem en hantverkare på lunch![]()
ÅÅÅH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också göra gryta till en snubbe! Jag kan inte göra en gryta, eller nåt annat i köket för den delen, men jag VILL OCKSÅ.
Svårt med det nybakade, kräver ju att jag vet när han kommer, en gryta är ju enkel att ha puttrande några timmar.![]()
Jag kan inte ens göra kladdkaka.Det är enkelt med gryta juEnklaste maten att göra ever
![]()
Inte jag heller. Jag kan laga annat och baka annat men inte kladdkaka.Jag kan inte ens göra kladdkaka.
Aha men då kan du kompensera med annatInte jag heller. Jag kan laga annat och baka annat men inte kladdkaka.
Fastän jag följer receptet. Den blir inte kladdig...
Så jag tänkte det var för mkt mjöl etc och minskade det.
Men nej., inte bra ändå.,![]()
Jag kör mkt fisk eller kyckling i ugn. Det blir gott.Aha men då kan du kompensera med annat. Jag kan inte laga nåt. När min kille är borta, som nu, lever jag på yoghurt och köpt kladdkaka.
Jag kan inte ens göra kladdkaka.
Så i mitt fall: en värmpizza, en fryst kladdkaka, Corn Flakes, kyckling och ett par hårda tacoskal?Man gör på de man har hemma...
När kan jag komma över på middag?!Så i mitt fall: en värmpizza, en fryst kladdkaka, Corn Flakes, kyckling och ett par hårda tacoskal?![]()
![]()
På stubberten! Jag stannar upp och lagar en romantisk middag för tvåNär kan jag komma över på middag?!![]()
Om jag kör nu kanske du kan bjuda på frulle också?På stubberten! Jag stannar upp och lagar en romantisk middag för två. Kan bjuda på kranvatten till! Eller kanske lite yoghurt?
Absolut!Om jag kör nu kanske du kan bjuda på frulle också?![]()
Är inte det lite väl exklusivt? Förtjänar verkligen jag allt de?Absolut!
Till frulle bjuder jag på kranvatten (kallt och friskt!), yoghurt och corn flakes (det som inte går åt till grytan) och lite ägg (om det inte är utgånget).
Här är det rätt dött som vanligt, jag har inte riktigt orken och viljan att lägga på en massa karlar fast hantverkaren som kom igår var riktigt mumsig.Supertrevlig, hade ingen brådska iväg, snackade hund, katt och vildsvin, lite jakt, höns mm. Helt klart intressant men troligen på tok för ung och jag är förvånad om han inte ha flickvän.
Ska nog kolla om han vill ha lunch nästa gång han kommer, beroende på när det är.
![]()