Gör du någonting för att träffa någon?Vad menar du med att ge förälskelsen en chans?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du någonting för att träffa någon?Vad menar du med att ge förälskelsen en chans?
Ja, @tanten har gjort massor. Man snyter inte fram en ömsesidig kärlek bara för att man träffar massor med personer.Gör du någonting för att träffa någon?
Man snyter inte fram en ömsesidig kärlek bara för att man träffar massor med personer.
Det är bara ren jävla avundsjukaVad är grejen med att totalförminska nån annans huvudintresse? Är det bara total oförståelse för nördighet eller brist på empati?
På temat att jag återigen fått mail i stil med "jag ser att du har söta hundar. Jag rastar min systers hund ibland på helgerna och skulle gärna ha hund nån gång, hör av dig om du är intresserad av nån som delar ditt hundintresse!"
Dessutom med det fantastiska tillägget "jag skulle också vilja säga upp mig och flytta ut på landet och slippa jobba". Eh... jag jobbar som fan - på landet. Det är liksom ingen lyxsemester jag lever i.
Du med.Jag vet!!
...och tror nog @tanten kan svara själv.
Det låter lite som att du beskriver en stor ensamhet som skulle vara löst bara du var i en relation? Det låter lite farligt. Relationen, om man hittar den, blir FÖR viktig, man är ingen utan den.Ja och nej.
Jag har saker att göra, uppgifter som jag bidrar till.
Men det sociala, att ha någon att tala med om det man upplevt under dagen. Att kunna tanka närhet och hud, att säkert veta att någon saknar mig när vi inte haft kontakt på länge.
Ja, just nu är det väldigt tungt.
Jag svävar som en fri ballong utan sammanhang. Har ingen släkt, inga nära vänner som jag umgås med. Jo nära vänner. Men inget umgänge. Men jag är sysselsatt. Det skulle vara fint att fått uppleva besvarad förälskelse någon gång innan mitt liv är över.
Kan du inte skriva typ Haha men vad fan vad kul att jag hittade dig här!Jag raderade min tinder och gjorde en helt ny profil igår. Gissa vem som dök upp idag, jo grannen. Det gick nog inget vidare med kollegan
Jag är så jäkla nyfiken och gav honom en like och fick en match
Han måste ha gillat min profil igår eller idag och han måste veta att det är jag. Han vet ju vart jag jobbar och det står i profilen och Ruben är med på ett par bilder
Jag vet inte om jag ska skriva och isf vad?
Jag var ju inte intresserad längre men nu blev jag väldigt nyfiken på honom och jätteblug. Typ dök ner på golvet förut när han kom hem![]()
Nyfiken på vad du menar med att du är kass på relationer?Det låter lite som att du beskriver en stor ensamhet som skulle vara löst bara du var i en relation? Det låter lite farligt. Relationen, om man hittar den, blir FÖR viktig, man är ingen utan den.
Kan du inte umgås med dina vänner? Ju större umgänge, desto fler kontaktytor och större chans att bli kär.
Jag har nog svårt att fatta eftersom jag fortfarande surfar på lättnaden efter att mitt samboförhållande tog slut. Och det är nästan 12 år sedan! Efter det lovade jag mig själv att hålla mig ifrån kärleksrelationer, jag är för dålig på dem. Jag vill inte ägna mig åt sånt jag är så kass på. Exet är en av mina närmaste vänner idag och det är fan så mycket bättre
För mig är det en enorm lättnad att ha ett bra liv på egen hand, utan en kärleksrelation. Att jag skulle träffa en partner igen är ungefär lika sannolikt som att Jesus skulle återuppstå.
Vill man absolut ha en sådan så får man nog göra som jag tror att @tott är inne på: anstränga sig som fan, dvs träffa så många människor som möjligt i olika sammanhang.
PS jag tror inte på Jesus![]()
De blir pannkaka och det är mitt fel. Antingen blir jag helt besatt av den andre och kan inte tänka på nåt annat eller så ger jag mig in i halvljumma relationer där jag inte är tillräckligt intresserad. Ingetdera mår jag bra av. Men jag mår bra av att vara ensam.Nyfiken på vad du menar med att du är kass på relationer?
Jag tror inte heller på den där jesus.Det låter lite som att du beskriver en stor ensamhet som skulle vara löst bara du var i en relation? Det låter lite farligt. Relationen, om man hittar den, blir FÖR viktig, man är ingen utan den.
Kan du inte umgås med dina vänner? Ju större umgänge, desto fler kontaktytor och större chans att bli kär.
Jag har nog svårt att fatta eftersom jag fortfarande surfar på lättnaden efter att mitt samboförhållande tog slut. Och det är nästan 12 år sedan! Efter det lovade jag mig själv att hålla mig ifrån kärleksrelationer, jag är för dålig på dem. Jag vill inte ägna mig åt sånt jag är så kass på. Exet är en av mina närmaste vänner idag och det är fan så mycket bättre
För mig är det en enorm lättnad att ha ett bra liv på egen hand, utan en kärleksrelation. Att jag skulle träffa en partner igen är ungefär lika sannolikt som att Jesus skulle återuppstå.
Vill man absolut ha en sådan så får man nog göra som jag tror att @tott är inne på: anstränga sig som fan, dvs träffa så många människor som möjligt i olika sammanhang.
PS jag tror inte på Jesus![]()
De blir pannkaka och det är mitt fel. Antingen blir jag helt besatt av den andre och kan inte tänka på nåt annat eller så ger jag mig in i halvljumma relationer där jag inte är tillräckligt intresserad. Ingetdera mår jag bra av. Men jag mår bra av att vara ensam.
Jag förstår din känsla och din längtanJa och nej.
Jag har saker att göra, uppgifter som jag bidrar till.
Men det sociala, att ha någon att tala med om det man upplevt under dagen. Att kunna tanka närhet och hud, att säkert veta att någon saknar mig när vi inte haft kontakt på länge.
Ja, just nu är det väldigt tungt.
Jag svävar som en fri ballong utan sammanhang. Har ingen släkt, inga nära vänner som jag umgås med. Jo nära vänner. Men inget umgänge. Men jag är sysselsatt. Det skulle vara fint att fått uppleva besvarad förälskelse någon gång innan mitt liv är över.
och så hade det varit fint att ha ett sexliv.....Jag tycker inte att det @tanten säger är något konstigt dvs att tanka närhet och hud och prata med någon om vad som hänt under dagen,
Och jag är också självständig med många vänner och nära familj men jag saknade också det.
Jag saknade en intimitet. Även om jag kan gå över till familj som bor nära och har vänner att ringa så fyller det olika behov.
Så den intimiteten kunde jag sakna även om jag klarade mig bra i mitt liv och var nöjd med mitt liv.
Äh, jag tror nog du precis vet vad jag menar. Orkar inte tjafsa.Du med.
Så jag upprepar, vad menar du med det? Och vad menar du med att sitta hemma?
Men det kan man ha ändå! Har jag hört.och så hade det varit fint att ha ett sexliv.....
Jahadå!Men det kan man ha ändå! Har jag hört.