Kan man?Men det kan man ha ändå! Har jag hört.
Det tror jag inte...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan man?Men det kan man ha ändå! Har jag hört.
Måste bara ventilera en sak till.
detta att vara "bra på relationer".... Måste man det? Och hur gör man då? Är det nåt man bara är eller nåt man lär sig?
Konstiga frågor, men ärligt menade.
Det undrar jag också.Måste bara ventilera en sak till.
detta att vara "bra på relationer".... Måste man det? Och hur gör man då? Är det nåt man bara är eller nåt man lär sig?
Det där hade varit så himla smidigt, hoppas själv jag ramlar över den där karln som är rätt för mig, men det verkar inge vidare. Är också orolig inför nätdejtingdjungeln.Som singel så fasar jag lite över den dagen man ska ge sig ut i dejtningsdjungeln efter att ha följt den här tråden ett tag.
Det känns som det bästa alternativet bara vore att träffa nån grabb på typ ICA där allt bara klaffar, han följer med mig hem och sen lever vi lyckliga i alla dagar.![]()
Nyfiken, som jag är vad är det för bra med en lastbilschaufför? Nyfiken för att se om jag kan dra någon fördel från det ju.Va på en 3e "dejt" hos lastbilschauffören igår..
Han är jättesöt ... Men... (varför detta jävla MEN efter 3 dejten ? )
aja vi har inte sagt nåt om vad vi gör ... Vi träffas och det är helt ok. Snackar en massa skit... Och som sagt snacket måste ju funka ...
Har ev vunnit budgivningen och kommer då flytta i vår ... Då är det bra med lastbilschaufför
Min 18åring jag vill ha har inte hört av sej alls![]()
Flytthjälp?Nyfiken, som jag är vad är det för bra med en lastbilschaufför? Nyfiken för att se om jag kan dra någon fördel från det ju.![]()
![]()
Vad är grejen med att totalförminska nån annans huvudintresse? Är det bara total oförståelse för nördighet eller brist på empati?
På temat att jag återigen fått mail i stil med "jag ser att du har söta hundar. Jag rastar min systers hund ibland på helgerna och skulle gärna ha hund nån gång, hör av dig om du är intresserad av nån som delar ditt hundintresse!"
Dessutom med det fantastiska tillägget "jag skulle också vilja säga upp mig och flytta ut på landet och slippa jobba". Eh... jag jobbar som fan - på landet. Det är liksom ingen lyxsemester jag lever i.
Aha, jo det förstås. Tänkte om det fanns någon annan fördel.Flytthjälp?![]()
Jag känner seriöst inte en enda person som lever i en sån relation.ag är dålig på "traditionella" förhållanden, där man ska bo ihop och ringa varandra en gång i timmen under arbetsdagarna när man inte kan umgås, där man har fredagsmys för sig själv varje fredag och så en välplanerad parmiddag på lördag (med gemensamma parvänner, inga strösinglar inte), och där man gifter sig och skaffar barn efter två år...
Arrangerar och arrangerar.... Det låter så stort.Jag känner seriöst inte en enda person som lever i en sån relation.
Speciellt detta med "parmiddagar" är nåt som känns så otroligt mystiskt i min värld. Har hört talas om dem, på internet, men aldrig någonsin träffat nån som arrangerar såna.
Nyfiken, som jag är vad är det för bra med en lastbilschaufför? Nyfiken för att se om jag kan dra någon fördel från det ju.![]()
![]()
Jag tror att en del har lätt för nära relationer, andra inte. Jag tror att det, kontroversiellt här kanske, till en del har att göra med vår barndom. Jag tror att de nära relationer vi hade som barn påverkar oss. Därmed inte sagt att det inte går att ändra. För det går.Måste bara ventilera en sak till.
+ @ulloOch då bjuder paren andra par. Kanske är det bekvämast så? Kanske känner man någon sorts gemenskap med andra som lever i tvåsamhet?
Aha, jag som tänkte det fanns någon annan bra fördel med lastbilschaffisar som jag kunde utnyttja om jag skulle våga mig ut i nätdejtingdjungeln... eller ska man som tjej kanske inte tala om att man kör lastbil? Då det är en rätt så mansdominerad bransch.Som Mia_R s¨fint uttryckte detFlytthjälp såklart
Lastbilschaffisen å jag pratar inte (eller jag har försökt inleda chat på fb men näää)
Aja han vet var jag finns ... Jag är inte kär i han men gillar hans kramar
Har inte gjort ett "skit" på ren svenska.. Har jobbat städat (visning på min lgh) och bara "varit".... Inte ens känt behovet att "jaga" nytt... Vet inte riktigt varför men just nu orkar jag inte "ta tag" i dejtandet. Chattar med några men inget "seriöst" ...
Så här händer ingenting !
De flesta i min omgivning träffar andra människor över en bit mat. Och då bjuder paren andra par. Kanske är det bekvämast så? Kanske känner man någon sorts gemenskap med andra som lever i tvåsamhet?
Jag ska inte förhäva mig - vi bjöd också kompisar som var par. Dvs vi bjöd våra vänner med deras respektive. Oftast orkar man inte ha mer än några få på kravlös middag och då blev det par.
För mig skulle det kännas oerhört exotiskt att gå ut och dricka drinkar.+ @ullo
Jaha, det där är verkligen en helt annan värld än den jag lever i! Vi umgås oftast med vänner - där vissa är singlar, vissa är par (och vissa kommer i par, andra ensamma). Har överhuvudtaget inget par som vi skulle komma på idén att bjuda in på middag. Kanske är en generationsgrej? Tror vi är mer för att gå ut och dricka drinkar med vänner än att bjuda hem folk en lördag (skulle kännas fett märkligt faktiskt).
Obs säger inte att det är inte existerar, bara att det för mig är så otroligt exotiskt.