Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev detta svaret :D

(Håller er uppdaterade vare sig ni vill eller ej :angel: )
Han har inte svarat :confused:

Undrar (på riktigt) vad för svar han var ute efter! Gissar att han ville verka lite rolig, men då var ju mitt svar kul tillbaka? Inte för att jag har något behov att chatta vidare med honom, men blir allt lite nyfiken på hur han tänkte :p

Undrar (på riktigt) vad för svar han var ute efter! Gissar att han ville verka lite rolig, men då var ju mitt svar kul tillbaka? Inte för att jag har något behov att chatta vidare med honom, men blir allt lite nyfiken på hur han tänkte :p

Hur han tänkte? ja bra fråga verkligen men jag tror han tänkte med xx cm, men ingen bild inget hit juuh :angel:
/hallonsaft lagom lättroad på morgonen.

Jag har märkt att många blir sura om de får ett liknande svar tillbaka. Dvs de tycker de är roliga eller skriver något chockade.
Då verkar de vilja att man inte ska vara lika rolig eller chockerande tillbaka.

R hämtade upp mig efter jobbet igår, så åkte vi hem till mig. Och i morse skjutsade han mig till jobbet (ja, han sov över :) ). Diskade och lagade mat gjorde han också, utom när jag la mig i för mycket :p

Jag kan ju lätt vänja mig både vid att få skjuts och mat och disk fixat! :D

Här är det rätt dött som vanligt, jag har inte riktigt orken och viljan att lägga på en massa karlar fast hantverkaren som kom igår var riktigt mumsig. :d Supertrevlig, hade ingen brådska iväg, snackade hund, katt och vildsvin, lite jakt, höns mm. Helt klart intressant men troligen på tok för ung och jag är förvånad om han inte ha flickvän. :( Ska nog kolla om han vill ha lunch nästa gång han kommer, beroende på när det är. ;)

Annars har jag som vanligt roat mig lite med en scammer. Den här är bilhandlare i USA, åkte till Japan i två veckor för att handla bilar men har inte lyckats fixa en enda selfie därifrån. :angel: Nu har han skicakt en massa bilar till Ghana men nu kommer han på att han måste betala en massa tullar för att få in dem till sin vän i landet som ska sälja dem. Gissa vem han ville skulle låna honom pengar? :laugh: :banghead: Gissa vem som är jätteledsen när varken jag eller hans bäste vän vill låna honom det? :arghh: Mitt tips att ta ett banklån eller att hans stora företag där han är både CEO och grundare får lösa det föll inte i så god jord. :cautious: :grin:

Nån som har bra förslag på mat när hantverkaren kommer, gryta? Jag vill ju inte vara en kliché och förutsägbar så en gryta är väl ett bra alternativ för den kan ju stå och koka länge när han råkar komma hit för att fixa mitt problem. :angel: :o :grin:

Nån som har bra förslag på mat när hantverkaren kommer, gryta? Jag vill ju inte vara en kliché och förutsägbar så en gryta är väl ett bra alternativ för den kan ju stå och koka länge när han råkar komma hit för att fixa mitt problem. :angel: :o :grin:

En gryta och nybakt bröd och du är hemma ;)

ÅÅÅH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också göra gryta till en snubbe! Jag kan inte göra en gryta, eller nåt annat i köket för den delen, men jag VILL OCKSÅ.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka