Det blev detta svaret"Vilket sammanträffande, mitt hade varit Annifrid."
(Håller er uppdaterade vare sig ni vill eller ej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev detta svaret"Vilket sammanträffande, mitt hade varit Annifrid."
Vet han om det?
Varför inte säga rakt ut? Varför ska han vara tvungen att ana sig till vad du vill? Varför inte vara ärlig och sjysst?Ja, det hoppas jag att han har insett
Varför inte säga rakt ut? Varför ska han vara tvungen att ana sig till vad du vill? Varför inte vara ärlig och sjysst?
Nå då såDet har jag gjort.
Han har inte svaratDet blev detta svaret
(Håller er uppdaterade vare sig ni vill eller ej)
Han har inte svarat
Undrar (på riktigt) vad för svar han var ute efter! Gissar att han ville verka lite rolig, men då var ju mitt svar kul tillbaka? Inte för att jag har något behov att chatta vidare med honom, men blir allt lite nyfiken på hur han tänkte![]()
Jag har märkt att många blir sura om de får ett liknande svar tillbaka. Dvs de tycker de är roliga eller skriver något chockade.Han har inte svarat
Undrar (på riktigt) vad för svar han var ute efter! Gissar att han ville verka lite rolig, men då var ju mitt svar kul tillbaka? Inte för att jag har något behov att chatta vidare med honom, men blir allt lite nyfiken på hur han tänkte![]()
Det är nog så! Han kanske helst hade velat få svaret: "ååååh ca rolig du ärJag har märkt att många blir sura om de får ett liknande svar tillbaka. Dvs de tycker de är roliga eller skriver något chockade.
Då verkar de vilja att man inte ska vara lika rolig eller chockerande tillbaka.
ja man ska konstant säga att männen är roliga.Det är nog så! Han kanske helst hade velat få svaret: "ååååh ca rolig du ärKon hit så vi kan ha vuxenmys!"
ja man ska konstant säga att männen är roliga.
Och gärna säga att "haha, boys will be boys.." "Ni män är ju så.. hihi,,"
Nån som har bra förslag på mat när hantverkaren kommer, gryta? Jag vill ju inte vara en kliché och förutsägbar så en gryta är väl ett bra alternativ för den kan ju stå och koka länge när han råkar komma hit för att fixa mitt problem.![]()
![]()
![]()
Svårt med det nybakade, kräver ju att jag vet när han kommer, en gryta är ju enkel att ha puttrande några timmar.En gryta och nybakt bröd och du är hemma![]()
Köp såna där bröd som bara är att fukta och slänga in i ugnen och så är de varma och gyllene på knappt 10 minuter.Svårt med det nybakade, kräver ju att jag vet när han kommer, en gryta är ju enkel att ha puttrande några timmar.![]()
ÅÅÅH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också göra gryta till en snubbe! Jag kan inte göra en gryta, eller nåt annat i köket för den delen, men jag VILL OCKSÅ.Nån som har bra förslag på mat när hantverkaren kommer, gryta? Jag vill ju inte vara en kliché och förutsägbar så en gryta är väl ett bra alternativ för den kan ju stå och koka länge när han råkar komma hit för att fixa mitt problem.![]()
![]()
![]()
Du ska ju fixa nytt kök, då är det bara att ställa Hosé vid spisen och slänga ner massor i en gryta några timmar.ÅÅÅH vad avundsjuk jag blir! Jag vill också göra gryta till en snubbe! Jag kan inte göra en gryta, eller nåt annat i köket för den delen, men jag VILL OCKSÅ.