Inte bara nätdejting - third part

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det handlar om att jag tycker att det inte är så jobbigt, Men- jag skriver inte att "jag tycker inte det är så jobbigt att städa lite då och då"
För mig är det självklart att det är vad jag tycker eftersom vi hela tiden uttrycker våra åsikter på forumet.
Eh, ja? Det är väl självklart?

Polisen har barn så det blir inget där.
Hittar ingen som faller mig i smaken just nu :(
Nästa helg drar tävlingssäsongen igång så då har jag ännu mindre tid över så jag lägger väl dejtandet på is ett tag.

Komiskt nog så stöter jag ihop med grannen nästan varje dag nu bara för att jag inte är ett dugg intresserad.
Vi hälsar glatt och han klappar lite på Ruben, som antagligen kommer bita honom vilken dag som helst nu :p

Var på dejt igår som var väldigt trevlig. Kanske den gulligaste kille jag nånsin träffat. Så automatiskt blir jag freaked out och vill bara strunta i allt. :rofl:
Tänker hur som motstå flykt-lusten och lära känna honom. Han är utan tvekan den första jag dejtat på.. jag vet inte hur länge som nog faktiskt skulle kunna passa jättebra i mitt liv, med intressen, vänner, familj och så. Vi får se.

Jag var på fikadejt i helgen med en kille jag pratat med några dagar bara.
Det flöt på bra och vi fortsatte vidare på middag och sen fortsatte vi vidare hem till honom... :o

Var verkligen bara inställd på fika och det är verkligen inte jag att gå så snabbt fram, men det är väl bra att chockera sig själv ibland också ;)

Vi ska ses igen när vi får ihop våra scheman och jag har kommit fram till att det blir bra matcher när jag tar initiativ till dejten!

Har följt tråden i tysthet i flera år, men tar och slänger mig in nu :D

Fick ett meddelande på Tinder igår:
"Om jag varit tjej hade jag hetat Agneta"

Tips på svar?
Haha! Vilken underlig människa.
Jag tycker du ska svara något om att det var intressant och dra in djupa psykologifunderingar i det hela om vad det kan betyda och om det kanske är något från barndomen som ligger bakom.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 629
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 451
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka