Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
[...]Men sen igår snackade jag med en kille på Badoo som till slut suckade och tyckte att jag inte förstod hans subtila förslag på att ses och skrev sen "Insåg att man är tvungen att göra såhär: Tigerflicka! Vill du ses?"
Är det fler än jag som är blind för antydningar och är en Saga Norén?

Jag har ingen åsikt i sakfrågan men jag tycker att den där Badoo-killen lovar gott. Han hajjade läget och tycks inte vara inne i det-här-är-ett-spel-tänket. Plus på honom.

Min kk sa i fredags att jag är en lightversion av Saga Norén från Bron, och lite kunde jag väl hålla med även om jag tyckte att han överdrev (såå fyrkantig är jag inte, men jag brukar veta vad jag vill). Men sen igår snackade jag med en kille på Badoo som till slut suckade och tyckte att jag inte förstod hans subtila förslag på att ses och skrev sen "Insåg att man är tvungen att göra såhär: Tigerflicka! Vill du ses?"
Är det fler än jag som är blind för antydningar och är en Saga Norén?

Nä, så gör jag bara medvetet. Dvs om jag fattar att den andre vill gå ut men inte vill ;)

(nä, då brukar jag säga att jag inte är intresserad faktiskt :))

De verkar ha massa medlemmar.
Sen det där med höga anspråk blir ju lite skevt, snarare för de som vill betala mer än andra. De har inga som helst krav för att få bli medlem.
Massa medlemmar!? :crazy: Jag hoppades ändå att det skulle vara få som anser sig stå på ett övre snäpp på "dejtingmarknaden". :wtf: Tänder folk inte på ödmjukhet?

De verkar ha massa medlemmar.
Sen det där med höga anspråk blir ju lite skevt, snarare för de som vill betala mer än andra. De har inga som helst krav för att få bli medlem.
Är det så alltså? Jag fick för mig att någon annan skrivit (här?) att det krävdes nån viss månadsinkomst iaf?...

Massa medlemmar!? :crazy: Jag hoppades ändå att det skulle vara få som anser sig stå på ett övre snäpp på "dejtingmarknaden". :wtf: Tänder folk inte på ödmjukhet?

Ja, jag fyllde i en profil och fick en drös förslag trots att jag har väldigt specifika krav, ålder, utan barn, avstånd tex.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 579
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 880
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka