Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
[...]Men sen igår snackade jag med en kille på Badoo som till slut suckade och tyckte att jag inte förstod hans subtila förslag på att ses och skrev sen "Insåg att man är tvungen att göra såhär: Tigerflicka! Vill du ses?"
Är det fler än jag som är blind för antydningar och är en Saga Norén?
Jag har inte svarat heller? Men tycker det var lite underhållande..Tönterier och trams svarar jag inte på öht.
Ja, verkligen plus på honom för det!Jag har ingen åsikt i sakfrågan men jag tycker att den där Badoo-killen lovar gott. Han hajjade läget och tycks inte vara inne i det-här-är-ett-spel-tänket. Plus på honom.
Min kk sa i fredags att jag är en lightversion av Saga Norén från Bron, och lite kunde jag väl hålla med även om jag tyckte att han överdrev (såå fyrkantig är jag inte, men jag brukar veta vad jag vill). Men sen igår snackade jag med en kille på Badoo som till slut suckade och tyckte att jag inte förstod hans subtila förslag på att ses och skrev sen "Insåg att man är tvungen att göra såhär: Tigerflicka! Vill du ses?"
Charmigt
Jag jobbar ju på Samhall, självklart har han rätt att vi bara är miffon där.
![]()
Jag har inte svarat heller? Men tycker det var lite underhållande..
Var det många där?Efter att ha sett reklamen för elitsinglar typ tusen gånger tog nyfikenheten över
Det är precis som vilken annan dejtingsida som helst fast dyrare. Jag blev inte lockad alls![]()
Nä, det är dejtingsidan för de "med höga anspråk".Elitsinglar - är det den där sidan för folk som har ett förhållande men vill ha nåt mer?
Var det många där?
Tyvärr!seriöst?
Massa medlemmar!?De verkar ha massa medlemmar.
Sen det där med höga anspråk blir ju lite skevt, snarare för de som vill betala mer än andra. De har inga som helst krav för att få bli medlem.
De verkar ha massa medlemmar.
Sen det där med höga anspråk blir ju lite skevt, snarare för de som vill betala mer än andra. De har inga som helst krav för att få bli medlem.
Sorry, hjärnan är inte riktigt med idag! Glöm min kommentarJag förstår inte riktigt ditt frågetecken.
Du frågade vad men ska svara och jag gav ett svar på din fråga.
Är det så alltså? Jag fick för mig att någon annan skrivit (här?) att det krävdes nån viss månadsinkomst iaf?...De verkar ha massa medlemmar.
Massa medlemmar!?Jag hoppades ändå att det skulle vara få som anser sig stå på ett övre snäpp på "dejtingmarknaden".
Tänder folk inte på ödmjukhet?