Vad menas då med "höga anspråk"? Utseende, pengar, utbildning, jobb?
Ja, du kan välja att utbildning och inkomst är viktigt osv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad menas då med "höga anspråk"? Utseende, pengar, utbildning, jobb?
Är det så alltså? Jag fick för mig att någon annan skrivit (här?) att det krävdes nån viss månadsinkomst iaf?...
Min senaste matchning på Tinder skrev precis och bad om bilder på mina hundar. I sitt första meddelande
Jag vet inte om det är massor med pluspoäng eller om människan bara är konstig
Apropå hur man inleder..
Kanske är samma människa som var intresserad av prövohunden och när de svarade att de tyvärr inte tyckte han passade så frågade han om han åtminstone inte kunde få fler bilder.Min senaste matchning på Tinder skrev precis och bad om bilder på mina hundar. I sitt första meddelande
Jag vet inte om det är massor med pluspoäng eller om människan bara är konstig
Apropå hur man inleder..
Grattis!(...) Det kändes bra när vi träffades, (...)
Det är nyttigt att ibland få förstå hur äldre generationer kunde överleva innan Internet.Visserligen inte nät-dejting, eller dating överhuvudtaget men...
Var nere i skolan för några dagar sedan, på en laboration. Vi jobbade i par, och jag fick labba med en kille. Och alltså han var verkligen Hans utseende var to-die-for , hans insida likaså . Problemet är bara att 1: Vi bor inte ens i samma land. 2: Jag hittar inte honom på några sociala medier.
Så det var väl både första och sista gången jag såg och pratade med honom
Nej, jag är inte kär i honom. Men jag hade förhoppningar om att hitta honom på typ Facebook, Instagram och liknande, också med tanke på att han har ett ovanligt namn. Men icke
Är det bara att ge upp och försöka inse faktum?
Men om ni läser samma program borde du väl kunna hitta honom genom till exempel skolmailen? När jag har läst på distans så får vi i början av kursen en lista på alla som deltar, och deras kontaktuppgifter för att kunna kontakta varandra och prata under kursens gång.Visserligen inte nät-dejting, eller dating överhuvudtaget men...
Var nere i skolan för några dagar sedan, på en laboration. Vi jobbade i par, och jag fick labba med en kille. Och alltså han var verkligen Hans utseende var to-die-for , hans insida likaså . Problemet är bara att 1: Vi bor inte ens i samma land. 2: Jag hittar inte honom på några sociala medier.
Så det var väl både första och sista gången jag såg och pratade med honom
Nej, jag är inte kär i honom. Men jag hade förhoppningar om att hitta honom på typ Facebook, Instagram och liknande, också med tanke på att han har ett ovanligt namn. Men icke
Är det bara att ge upp och försöka inse faktum?
Men om ni läser samma program borde du väl kunna hitta honom genom till exempel skolmailen? När jag har läst på distans så får vi i början av kursen en lista på alla som deltar, och deras kontaktuppgifter för att kunna kontakta varandra och prata under kursens gång.
Jamen det hindrar väl inte något? Men visst, lite opraktiskt är det ju att inte bo i samma land!Vi har inte en lista, utan det är bara vid särskilda grejer (som labbar) som man ser vilka som ska komma. Men ja, skolmail har jag. Dock tar vi båda studenten om typ 1 vecka.....
Jamen det hindrar väl inte något? Men visst, lite opraktiskt är det ju att inte bo i samma land!