Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är idén med att bara skicka en?
![]()
Vet du @TygerTyger , jag tycker inte det är du som ska bedöma när jag ska ta en dejtingpaus! Du har inte med det att göra helt enkelt.Mottagaren kan välja att le tillbaka, "säga" något eller ignorera. Jag hade inte sett något fel med en sådan inledning. Om din spontana reaktion är tre bajshögar så kanske det börjar bli läge för en dejtingpaus?
Jag tycker att man kan engagera sig lite mera än skicka en simpel liten smiley om man vill ta kontakt. Min åsikt.
Äh men det är ju en skittråkig inledning. Snacka om noll engagemangMottagaren kan välja att le tillbaka, "säga" något eller ignorera. Jag hade inte sett något fel med en sådan inledning. Om din spontana reaktion är tre bajshögar så kanske det börjar bli läge för en dejtingpaus?
Vad är idén med att bara skicka en?
![]()
Måste hålla med @tott här. En snubbe som inte ids anstränga sig mer än att skrivaär bannemig inte värd mer besvär än just
.
Själv får jag så många "HejHade ju lika gärna kunnat vara "Hej" tänker jag, det är ju lika informativt.
Han kanske bara såg profilen och ville skicka något innan han gick av tåget eller nåt. Jag håller med om att det inte är den mest imponerande inledningen men för min egen del hade jag inte dömt ut någon bara på en lite halvdan hälsning.
Själv får jag så många "Hej" att jag mest vill lägga in "hejdå" som autocorrect...
![]()
HejHade ju lika gärna kunnat vara "Hej" tänker jag, det är ju lika informativt.
Han kanske bara såg profilen och ville skicka något innan han gick av tåget eller nåt. Jag håller med om att det inte är den mest imponerande inledningen men för min egen del hade jag inte dömt ut någon bara på en lite halvdan hälsning.
Haha det beror på skulle jag vilja säga. Har karln en profil så kan hej duga, då händer det att jag faktiskt svararJa men vad ska en skriva då? Alltså, det är ju inte den mest originella inledningen men det är ju ändå en hälsningsfras och jag tänker att artiga människor hälsar på okända de tar kontakt med. Om jag pratar med någon i verkligheten, inte väntar jag mig att de ska komma med värsta serenaden som kontaktförsök? Det är ju snarare åt det konstiga hållet tycker jag. Visst att det går att återkoppla till presentationer etc på nätet som inte finns irl men ändå, att döma ut någon på ett "hej" tycker jag är hårt![]()
CharmigtGårdagens bästa (eller sämsta...). Man, 49 inleder med "Ja? Jobbar du kommunalt?" Funderade länge på vad det inledande "Ja?" egentligen betydde....så jag svarade "Nej....."
Fick tillbaka att jag nog jobbade på Samhall eftersom jag bara hade förmågan att producera enstaviga svar....svarade att det var en intressant taktik att börja med någon slags förolämpning som första intryck...och sen var det igång...fick höra att jag inte hade förmågan att kommunicera, att jag borde ta min medicin, att jag inte alls var vad han trodde etc etc. Just ja...Schyman var en idiot också fick jag som svar när jag skrev att maktspråk var rätt tråkigt...
Han är nu blockerad![]()
Fick detta till mig härom dagen, vad svarar en på det?
"Hej!Rulla mig som en baguette och ät mig som en melon"
Jah fattar inte riktigt om det är en sex-invit eller om han försökte vara rolig![]()