Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Visst kan en diskutera frågan i sak
Där är jag helt med

Det jag menar är när INDIVIDER blir ifrågasatta utifrån sina val.
Det är då det blir fel

Jag har aldrig ifrågasatt en individ på forumet och dennes val

Det är stor skillnad
Jag blir glad när jag ser vad du skriver för att jag tycker att du ofta gör precis det. Det är inte särskilt trevligt alls. Jag hoppas nu att du ändrat dig.

Jag blir glad när jag ser vad du skriver för att jag tycker att du ofta gör precis det. Det är inte särskilt trevligt alls. Jag hoppas nu att du ändrat dig.
Där har du helt fel!

Jag diskuterar alltid sakfrågan

Om någon sen säger "ja, men jag har ju gjort..."
Då kan jag självklart fråga personen direkt

Kanske överspelat nu, men vill du ses så fråga (tycker jag :) ) Är du "dissad" så spelar ju ett inlägg hit eller dit ingen roll, och har han inte svarat av någon annan anledning så blir han säkert inte sur för frågan. Tycker inte du har något att förlora!
Ja, jag kastade iväg frågan häromdagen men han har fortfarande inte svarat :down:
Skruv him! :devil:

Men fattar inte riktigt fenomenet att skriva väldigt engagerade och långa meddelanden och sen helt plötsligt sluta svara? Hade människan varit kort och verkat ointresserad hade jag fattat, men men. Man förstår sig inte på alla ;)

Ja, jag kastade iväg frågan häromdagen men han har fortfarande inte svarat :down:
Skruv him! :devil:

Men fattar inte riktigt fenomenet att skriva väldigt engagerade och långa meddelanden och sen helt plötsligt sluta svara? Hade människan varit kort och verkat ointresserad hade jag fattat, men men. Man förstår sig inte på alla ;)
Kan ju vara att han hade fler bollar i luften, och fick napp :)

Kan ju vara att han hade fler bollar i luften, och fick napp :)
Ja jag kan se ett antal tänkbara förklaringar, men tycker ändå att man kan säga något istället för att bara sluta svara sådär mitt i en konversation. Men kanske inte borde ha så mkt förhoppningar om folks hyfs på Tinder ;)

Ja jag kan se ett antal tänkbara förklaringar, men tycker ändå att man kan säga något istället för att bara sluta svara sådär mitt i en konversation. Men kanske inte borde ha så mkt förhoppningar om folks hyfs på Tinder ;)
Kan ärligt säga att jag gjort samma sak :angel: :o Har jag inte träffat en person irl så är jag inte allt för noga med att tala om att jag inte är intresserad länge. Och det är faktiskt främst pga saker jag läst i denna tråden och i andra forum, just hur otrevliga folk kan bli när de blir dissade :crazy:

Kan ärligt säga att jag gjort samma sak :angel: :o Har jag inte träffat en person irl så är jag inte allt för noga med att tala om att jag inte är intresserad länge. Och det är faktiskt främst pga saker jag läst i denna tråden och i andra forum, just hur otrevliga folk kan bli när de blir dissade :crazy:
...fast blir de otrevliga efter en diss är det ju bara att blocka. Jag brukar nog också "göra slut" med sådana jag har haft mera kontakt med.

Ja alltså jag har också matchningar där vi skrivit några rader och sen har det runnit ut i sanden. Men då har konversationen varit ganska torr hela tiden.
Har iofs inte använt Tinder särskilt länge så kanske kommer göra likadant jag också längre fram ;)

Jag gillar raka puckar så uppskattar att få veta om det inte är intressant längre! Iaf om man har chattat på ett lite mer engagerat sätt. Och framförallt när man frågar om personen vill ses.

Ja alltså jag har också matchningar där vi skrivit några rader och sen har det runnit ut i sanden. Men då har konversationen varit ganska torr hela tiden.
Har iofs inte använt Tinder särskilt länge så kanske kommer göra likadant jag också längre fram ;)

Jag gillar raka puckar så uppskattar att få veta om det inte är intressant längre! Iaf om man har chattat på ett lite mer engagerat sätt. Och framförallt när man frågar om personen vill ses.

Tycker de alla flesta gör så på tinder och tar inte illa upp själv. Hade nog nästan tyckt det var jobbigare om nån skrev "nej, nu slutar jv skriva till dig för du verkar tråkig" än om de bara slutar skriva ;) Och sen fattarjag att få skriver så, men ändå ;) Blir (för mig) en skonsammare diss att bara sluta skriva/bli skriven till...

Tycker de alla flesta gör så på tinder och tar inte illa upp själv. Hade nog nästan tyckt det var jobbigare om nån skrev "nej, nu slutar jv skriva till dig för du verkar tråkig" än om de bara slutar skriva ;) Och sen fattarjag att få skriver så, men ändå ;) Blir (för mig) en skonsammare diss att bara sluta skriva/bli skriven till...
Jag får väl vänja mig antar jag ;)

Jag minskade ner mitt åldersspann på tinder för ett tag sedan, nu när det bara tar slut på människor så sänkte jag nedre åldern igen och då dök det upp en massa nytt folk! Konstigt nog matchar jag mycket oftare när jag gillar killar som är typ 25-26 än i min egen ålder eller äldre?

Undrar om det är där fenomenet med att killar svajpar höger på allt är som tydligast :D

Suck. Jag la ju ner allt online letande för ett år sen eftersom det inte gav något alls. NU skrev en av de där männen och undrar om han kan få sex ikväll???!! Sexarbetare är jag då rakt inte. Inte konstigt att jag gav upp liksom.

Jag skrev bara att jag inte är prostituerad och blockade sen. Hopplöst.

Vet inte vad jag ska säga...:p...trodde jag var över karln, men nä, vi har inte setts på sju månader...ändå fanns alla känslor och all kemi kvar. Det känns så himla, himla rätt. Men....samma jävla omständigheter som gjorde att jag gjorde slut finns ju tyvärr också kvar :down: så jag vet inte :( vi får väl se om han löser dem. Jag tror faktiskt aldrig jag kommer hitta samma känsla med någon annan karl :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka