R
Raderad medlem 6459
Alltså så jävla vidrigt.Absolut, en kompis kallar sin för lille skutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså så jävla vidrigt.Absolut, en kompis kallar sin för lille skutt![]()
I verkligheten? Inte på film eller så?Jag har hört talas om det. För både kuk och vagina. Par har liksom "kärleksnamn" på grejerna.
Herregud.Absolut, en kompis kallar sin för lille skutt![]()
Jag har alltid tyckt att det är så töntigt bara. Känns för mig som att det är samma typ av människor som döper sin fitta/kuk som tycker att de är SÅ roliga när de döper sin bil till nåt "kul".Jag tycker det är askul faktiskt![]()
Jag har hört talas om det. För både kuk och vagina. Par har liksom "kärleksnamn" på grejerna.
Jag har alltid tyckt att det är så töntigt bara. Känns för mig som att det är samma typ av människor som döper sin fitta/kuk som tycker att de är SÅ roliga när de döper sin bil till nåt "kul".
Definitivt en kategori människor som jag aldrig skulle kunna bli attraherad av.
Ja jo jag fattar det. Det är bara så inte min typ av humor, tycker bara att det är jättetöntigt.Det är ju bara en skämtsam, tror inte han använder det i något dirty talk faktiskt.
Jag skrattar bara åt det![]()
Ja jo jag fattar det. Det är bara så inte min typ av humor, tycker bara att det är jättetöntigt.
_Så_ osexigt.Ett av mina ex kallade sin för lilla gubben. Det kom fram efter att jag hade orerat en stund om det absurda att döpa sina genitalier.
Får erkänna att jag inte riktigt visste vad jag skulle svara._Så_ osexigt.
Förresten, nu när det är ny tråd och allt, kan inte vi som hänger i tråden presentera oss lite och vad vi söker? Det blir lite lättare att hönga med då tänker jagJag börjar, så kan de som vill hänga på!
Hänger också på och presenterar mig
Singel pappa och häst kille från Sundsvall på 32 år som jobbar på kontor om dagarna och rider på fritiden. förutom de försöker jag träna i form av löpning och längdskidor .
Just nu letar jag hästgård.
söker efter kvinnan i mitt liv som vill bo med mig i hus på landet.
Ja si det där med nätdejting ja........undrar hur man ska skriva för att få ett svar ens ? Verkar svårt ?