Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hört talas om det. För både kuk och vagina. Par har liksom "kärleksnamn" på grejerna.
I verkligheten? Inte på film eller så?

Så himla pinsamt att behöva sådana omskrivningar!

(Jag har stött på det i en bok en gång, men jag uppfattade det som författarens sätt att visa just det paret, så att säga.)

Jag tycker det är askul faktiskt :D
Jag har alltid tyckt att det är så töntigt bara. Känns för mig som att det är samma typ av människor som döper sin fitta/kuk som tycker att de är SÅ roliga när de döper sin bil till nåt "kul".

Definitivt en kategori människor som jag aldrig skulle kunna bli attraherad av.

Jag har alltid tyckt att det är så töntigt bara. Känns för mig som att det är samma typ av människor som döper sin fitta/kuk som tycker att de är SÅ roliga när de döper sin bil till nåt "kul".

Definitivt en kategori människor som jag aldrig skulle kunna bli attraherad av.

Det är ju bara en skämtsam, tror inte han använder det i något dirty talk faktiskt.
Jag skrattar bara åt det :)

Petter-Niklas är vanligt som smeknamn för kuk vad jag hört, sen vet jag inte om de kallar den så privat eller om de bara säger så i sociala sammanhang där det kanske känts lite vulgärt att prata om kukar/snoppar rakt ut, utan måste maskera det? Men jag vet inte helt säkert.

Det är ju bara en skämtsam, tror inte han använder det i något dirty talk faktiskt.
Jag skrattar bara åt det :)
Ja jo jag fattar det. Det är bara så inte min typ av humor, tycker bara att det är jättetöntigt.

Vilka "brott" ska man begå för att bli avstängd på HP? Fick för några dagar sedan mail av en för gammal snubbe. Upplyste honom om att han var för gammal och väntade på förklaringen "ålder är bara en siffra". Han har inte läst mitt svar, så jag var in och kollade när han varit online. Han är avstängd :D :devil: Vad kan han ha gjort? :turd:-gubbe!

En kort presentation av mig
Singel pappa och häst kille från Sundsvall på 32 år som jobbar på kontorom dagarna och rider på fritiden. söker efter kvinnan i mitt liv som vill bo med mig i hus på landet + djur.

Förresten, nu när det är ny tråd och allt, kan inte vi som hänger i tråden presentera oss lite och vad vi söker? Det blir lite lättare att hönga med då tänker jag :) Jag börjar, så kan de som vill hänga på!

Hänger också på och presenterar mig

Singel pappa och häst kille från Sundsvall på 32 år som jobbar på kontor om dagarna och rider på fritiden. förutom de försöker jag träna i form av löpning och längdskidor .
Just nu letar jag hästgård.
söker efter kvinnan i mitt liv som vill bo med mig i hus på landet.

Detta med namn på saken mellan benen.

Var någon tecknad serie, och undrar om inte "Petter-Nicklas" kom därifrån.

Omskrivningarna har annars varit många genom åren. Lanseringen av kuk (eller var det snopp?) och knulla är väl de tydligaste, är som namn det med.

Man 43 år, inga barn.
Har liten gård med renoveringsobjekt till hus, tre hästar och katt i norra Skaraborg.
Student och liteavvarjearbetare. Vet inte riktigt vad jag vill bli, finns så mycket intressant!
Vill gärna hitta någon kvinna att dela livet med, men vet inte hur aktivt jag söker för tillfället.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 590
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 243
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 886
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka