Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sonderade läget på en av de större sidorna i Norge, och det ser ut att finnas klart fler intressanta personer där i min närhet. Kanske ska jag våga mig iväg på någon dejt ändå!

Är gratismedlem än så länge, men kommer nog att testa betala någon månad, jag hittade direkt en som jag kände att jag blev riktigt nyfiken på! Ska nog kontakta honom imorgon! Lite crazyvarning att skicka första meddelande kl.01.30 :-)

I vanlig ordning så var det någon som skickade hjärta och flirt innan jag ens hunnit skriva eller lägga in bild! Om de iallafall väntar tills det finns lite info att hugga på så har de ju större chans att bli tagna på allvar! Han hade heller ingen profilbild... Lycka till!

Senast ändrad:
Här är det dött. Avaktiverade min HP för nån månad sen för jag fick ngn slags panik när nån dude ville träffas :meh: Funderar dock på att ge det en ny chans. Problemet är att jag direkt börjar tänka jaha och när ska vi hinna träffas då och lista ca 300 problem. Nåväl, snattrar lite med en snygg dansk på Tinder alltid något :D

Jag hittade denna profiltexten idag:

Hej jag är en man som gillar frodiga kvinnor. Själv är jag lång, smal och stilig gentleman. Jag tycker tjocka kvinnor är väldigt vackra och det står jag för. Intressen rörande natur, kultur, musik, historia, trädgård, böcker och resor. Går oftast i kavaj och visar mig aldrig offentligt utan att vara nyrakad - det ser jag som en hederssak att hålla sig fräsch. Skriv till mig nu. Med vänlig hälsning.

P.S. Det är synd om er kvinnor som har stark vänsterprofilering eller vänstervriden livsstil. Ni missar mycket vackert i livet. Vita män har inget att skämmas för - det är tack vare oss som det råder jämställdhet och kvinnlig rösträtt.

Någon av er som är sugna? :crazy::banghead:
Jag avskyr män som ska påpeka att de gillar tjocka kvinnor. Vill han ha en applåd för det?

En kollega jag inte är det minsta intresserad av ville bjuda ut mig på middag i helgen. Tackade nej och nu är det obekvämt. Inget hor på eget kontor people! Iaf inte med honom :D

Ett kap minst sagt :love: (undrar varför han är singel när det finns så många på buke som vara typ kommer kasta sig framför hans fötter och dyrka marken han går på?!)

@Trani @Hyacinth @mandalaki @niphredil @Mammas visst kommer ni höra av er till denna fantastiska MAN? :D
Jag gissar att han är ca 22 år gammal och studerar nationalekonomi alternativt statsvetenskap i Uppsala. Verkligheten har liksom inte rullats ut framför honom helt än.

Jag sände iväg ett meddelande till killen, vi kan kalla honom regnmannen :-) han skrev en hel del om regn i sin presentation, typ tycker om att sitta på balkongen med en bok och lyssna på regnet, tycker om att ligga och lyssna på regnet innan jag stiger upp... Uppvuxen på vestlandet (dvs norska kusten) så han tål nog vatten.

Och så skrev han välartikulerat men jordnära och verkar matcha mig väldigt bra på intressen och livssyn.

Blir spännande att se om han svarar. Han är barnfri och ett år yngre än mig.

Jag sände iväg ett meddelande till killen, vi kan kalla honom regnmannen :-)
Han till vänster i bild?

120619-118786.jpg

Man på HP, 5 år äldre än min övre åldersgräns: "hej jag heter XXX och jag kommer att vilja veta mera om dig om du inte har något emot. väntar på att få läsa från dig snart"

Jag: "Hej XXX. Du råkade inte händelsevis notera att det "lyste rött" då du skrev till mig? Du råkade inte händelsevis notera att jag, i min korta profiltext, faktiskt ber män att ta hänsyn till mina åldersönskemål. Detta gäller även dig!"

Jag skulle kunna satsa alla mina besparingar på att han, om han svarar, skriver att han är ungdomlig och att åldern bara är en siffra. Jag är så INNERLIGT trött på det jävla fenomenet nu. Varför i hel**te är det så svårt att visa respekt?:devil::turd:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 619
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 251
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 918
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka