Ceta
Trådstartare
Addat och blivit accepteradJUST DOOOO IIIIIIIIT!![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Addat och blivit accepteradJUST DOOOO IIIIIIIIT!![]()
![]()
![]()
SUPER GILLA!!Addat och blivit accepterad![]()
Slände iväg ett messengermeddelande i bara farten
![]()
Haha, jag medSUPER GILLA!!![]()
Fasen jag är nästan helt i extas för din skull här nu ju.![]()
![]()
Det kommer du säkert göra efter ett tag, med ett leende på läpparna och lyckliga tankar snurrandes i hjärnan?Haha, jag medUndrar hur jag ska kunna somna nu
![]()
Men tycker du att det är en konstig reaktion om nu han hade hunnit börja bli lite hoppfull?Har pratat med en karl från HP på Kik ett tag. Vi hade bestämt att träffas så fort båda var barnlediga samtidigt. Insåg att jag glömt att fråga om han röker (det är verkligen en total turn-off för mig, inte kompromissbart). Fick till svar jo? Jag svarade att det tyvärr inte funkar för mig...varpå han skickar: ditt val, adjö! Och sen blockar mig på HP... Kort stubin eller what? Är ju glad att vi inte hann ses i alla fall![]()
Hej jag heter gul_zebra och jag är tjock. Personlighet och sånt? Tjock sa jag ju. Tjooooooooooock.
![]()
Jamen gud ja! Det är ju inte så att jag har en hyfsat utförlig presentation som visar rätt klart och tydligt att jag är bra mycket mer än ett utseende och som därtill ger flera möjligheter att spinna vidare från vid inledande kontakt, absolut inte för jag är bara tjockMen visst blir man såååå smickrad av att bli reducerad till ett fetishobjekt.
Blockade du honom sen eller hann han komma med "men du borde faktiskt vara TACKSAM!"-argumentet som brukar följa när man säger tack men nej tack till en sådan?
Jaha, nu har jag råkat få en man att vilja träffa mig, troligen på ett "dejtliknande vis". En man som visserligen är trevlig, gillar hundar, kanske ser bra ut, men som börjat slarva så mycket med hur han skriver att det blir jobbigt att ens besvara hans meddelanden. Jag måste läsa vad som är skrivet flera gånger för att få klart för mig vad som menas och vad som kan vara ett lämpligt svar![]()
Sådant är så avtändande. Eller som killen som en gång skrev "för mig gör det inget att du är överviktig"![]()
Hej jag heter gul_zebra och jag är tjock. Personlighet och sånt? Tjock sa jag ju. Tjooooooooooock.
![]()
Börjat slarva? Menar du att han skrev bättre innan?
Isf kanske han inte är nykter. Jag råkade ut för en sån. I bland skrev han bra. I bland obegripligt. Efter ett tag frågade jag om han hade druckit vid ett par av tillfällena och jo då.... Tackade för mig.
Skriver han dåligt jämt kan han ju vara dyslektiker. Min sambo stavar som en kråka men är fantastisk ändå
(Men han särskriver inte iaf)
Men tycker du att det är en konstig reaktion om nu han hade hunnit börja bli lite hoppfull?
Ja men gud, såna är ju ännu värre. Way to make one feel bad liksom.Sådant är så avtändande. Eller som killen som en gång skrev "för mig gör det inget att du är överviktig"
Det hade varit en sak om jag kritiserat min vikt. Men helt spontant nämna det som om det hade kunnat vara ett problem. Det var jag inte bekväm med.
Vaaa a? Menar du alla mejl från honom på DS är sånt han skickar till alla?För i sådana fall har jag två till från honom:
“CHRISTMAS TENDERNESS FROM NAPLES
Have you ever seen the snow
Falling down on Christmas time in Naples
It’s an event so rare and really magical
That when we see it happening out of our window
we just can’t believe to our eyes
full of astonished stupor
And everybody ...like kids... goes outside
we run in the streets ...
In the gardens ...in the parks
On the beaches sands
To catch the flakes while they are still flying
Just to feel their tenderness
when they softly touch our hands
..our faces .. our lips...
filling the air up of infinite sweetness
before melting in few seconds
deeply inside our hearts
their simple candour
Poetic happy ending of Christmas month
& joyful New Year’s eve From Naples
Elisa - "Una poesia anche per te" (official video - 2005)
https://www.youtube.com/watch?v=Ol8pdwcP…"
samt:
“THE WARMTH WITHIN… “
Let me hold you in my arms …
And my love body melting love with yours
your accelerated heartbeat giving me the time
The time of love
Touch me with your lips ...
Swing my lips with yours ..
let my tongue dance you
to the edge of your love sin
Let my hands caress you
Caress lightly your naked heart
blowing my breath
along your silky shoulders
and your navel groove through
feeling each of your soul shivers
slipping my fingers in you …inside
..feeling the warmth
the warmth within you ...
becoming fire
fire that burns my male skin
into the flames of hell
ascending to heaven
just with a your spell
whispered with a flickering kiss
making me reach the sweetest bliss
Happy Saint Valentine weekend ♥
Francesco
''Je T'Aime...Moi Non Plus'' (Romantic music video)-(Jane Birkin & Serge Gainsbourg)
https://www.youtube.com/watch?v=kP9RDO7V…
Eller ja, det är de som ligger kvar i min mejlbox i alla fall. Han är den där typen som skriver med jämna mellanrum under flera år.
Det där påminner mig om dejt jag hade en gång. Det gick bra tills vi skulle hoppa i säng, för innan kläderna hann åka av så släcker han lampan. För att JAG inte skulle behöva känna mig obekväm och skämmas.Sådant är så avtändande. Eller som killen som en gång skrev "för mig gör det inget att du är överviktig"
Det hade varit en sak om jag kritiserat min vikt. Men helt spontant nämna det som om det hade kunnat vara ett problem. Det var jag inte bekväm med.
För att JAG inte skulle behöva känna mig obekväm och skämmas.![]()