Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha eller nåt. Han ställde in, eller snarare jag frågade om vi skulle ses, han sa att han var tveksam. Jaha, hade du tänkt öppna käften och säga det eller? Eller skulle jag stå och vänta utan att han tänkte komma? Han sa att tveksamheten inte berodde på mig och ville ses i veckan, men det skiter jag nog i...

Det hade jag med gjort. Han vekar ju sådär seriös :meh:

På tal om att skriva på engelska. Any takers?

THE POEM”

Hey …hey ..Don’t go away …
stop here your random walking way …
And for a little while with me stay
I would like to make with thee a love date deal
”give me only a word”
Any word except “fuck you “ :P
and a little poem I will write just for you…
on a tender petal of rose card
wet of morning Italian dew
if you like what you see
you can pay me with a blind (fold :P) date
between the moon and the sea
the Easter day
as the sweetest surprise
come out from my egg of chocolate
and our naked bodies like natural artworks
under the stars will make fireworks
hurry hurry …don’t be late
like in a milkshake …shake shake ....
your soft breasts and sensual hips
your accelerating beating heart.. feel
and to me your fate word …say …say ..right away
cause…I’m hungry …and.. of your cherry nipples and sweet lips
I wanna make my next delicious love meal ♥33

Poetic love food from Italy

Before Sunrise- Milkshake (Poem scene)

https://www.youtube.com/watch?v=GXmqCyKh…

P.S The poem I will write for you inspired by the word you will sent to me shaking your hips …will be part of a my next book sold for charity purposes

För i sådana fall har jag två till från honom:

“CHRISTMAS TENDERNESS FROM NAPLES

Have you ever seen the snow
Falling down on Christmas time in Naples
It’s an event so rare and really magical
That when we see it happening out of our window
we just can’t believe to our eyes
full of astonished stupor
And everybody ...like kids... goes outside
we run in the streets ...
In the gardens ...in the parks
On the beaches sands
To catch the flakes while they are still flying
Just to feel their tenderness
when they softly touch our hands
..our faces .. our lips...
filling the air up of infinite sweetness
before melting in few seconds
deeply inside our hearts
their simple candour

Poetic happy ending of Christmas month
& joyful New Year’s eve From Naples

Elisa - "Una poesia anche per te" (official video - 2005)
https://www.youtube.com/watch?v=Ol8pdwcP…"

samt:
“THE WARMTH WITHIN… “

Let me hold you in my arms …
And my love body melting love with yours
your accelerated heartbeat giving me the time
The time of love
Touch me with your lips ...
Swing my lips with yours ..
let my tongue dance you
to the edge of your love sin
Let my hands caress you
Caress lightly your naked heart
blowing my breath
along your silky shoulders
and your navel groove through
feeling each of your soul shivers
slipping my fingers in you …inside
..feeling the warmth
the warmth within you ...
becoming fire
fire that burns my male skin
into the flames of hell
ascending to heaven
just with a your spell
whispered with a flickering kiss
making me reach the sweetest bliss

Happy Saint Valentine weekend ♥
Francesco :)

''Je T'Aime...Moi Non Plus'' (Romantic music video)-(Jane Birkin & Serge Gainsbourg)

https://www.youtube.com/watch?v=kP9RDO7V…

Eller ja, det är de som ligger kvar i min mejlbox i alla fall. Han är den där typen som skriver med jämna mellanrum under flera år.

Så typiskt att just idag skulle vara den där dagen då håret var bångstyrigt, inte mindre än TVÅ finnar på näsan, jeansen hade tydligen blivit flammiga i tvätten och dessutom kliade ögonen något så infernaliskt av outgrundlig anledning...

MEN det var åtminstone en väldigt trevlig frukoststund :) Goda pannkakor, trevlig lägenhet, bra konversation. Dessvärre, @tigerflicka, så tog jag inte med någon champagne utan bara te, så inget hångel att rapportera om ;)
Jag insåg i alla fall att jag inte har något emot honom (vilket nog får ses som en bra komplimang från min sida) så vi får väl se om det blir en tredje gången gillt!

Jag fick ett mail i september förra året från en 56-årig man. Jag svarade inte eftersom han ligger 10 år över min övre gräns och han saknar bild. Idag mailade han igen och konstaterade att jag var lite svårflirtad... Öh... Nej, det handlade knappast om det, men att det skulle kunna bero på honom verkade inte gå in. :banghead:
Blocka? :D

Så typiskt att just idag skulle vara den där dagen då håret var bångstyrigt, inte mindre än TVÅ finnar på näsan, jeansen hade tydligen blivit flammiga i tvätten och dessutom kliade ögonen något så infernaliskt av outgrundlig anledning...

MEN det var åtminstone en väldigt trevlig frukoststund :) Goda pannkakor, trevlig lägenhet, bra konversation. Dessvärre, @tigerflicka, så tog jag inte med någon champagne utan bara te, så inget hångel att rapportera om ;)
Jag insåg i alla fall att jag inte har något emot honom (vilket nog får ses som en bra komplimang från min sida) så vi får väl se om det blir en tredje gången gillt!
Blir det en tredje dejt får ni lägga den på kvällen så alkohol (och hångel) blir aktuellt. :p

Har pratat med en karl från HP på Kik ett tag. Vi hade bestämt att träffas så fort båda var barnlediga samtidigt. Insåg att jag glömt att fråga om han röker (det är verkligen en total turn-off för mig, inte kompromissbart). Fick till svar jo? Jag svarade att det tyvärr inte funkar för mig...varpå han skickar: ditt val, adjö! Och sen blockar mig på HP... Kort stubin eller what? Är ju glad att vi inte hann ses i alla fall :yuck:

Inte nätdejting, men relationer iaf :)

Har iaf råkat på en tjej jag känner bara "wow" över! Har bara känt det för en kvinna tidigare, annars har jag mest blivit attraherad av män, men den tidigare kvinnan var lyckligt gift och mycket äldre, så jag släppte det rätt fort. Här har jag dock ingen aning om civilstatus eller om hon föredrar tjejer eller killar :p Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det här, vi kommer troligtvis bara ses nästa helg, sen tar vårt gemensamma sammanhang slut.. Kanske får släppa det helt, men ville bara ventilera lite då det var så klyschigt som att jag fick "en stöt" när hon tog mig i armen :o

Inte nätdejting, men relationer iaf :)

Har iaf råkat på en tjej jag känner bara "wow" över! Har bara känt det för en kvinna tidigare, annars har jag mest blivit attraherad av män, men den tidigare kvinnan var lyckligt gift och mycket äldre, så jag släppte det rätt fort. Här har jag dock ingen aning om civilstatus eller om hon föredrar tjejer eller killar :p Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till det här, vi kommer troligtvis bara ses nästa helg, sen tar vårt gemensamma sammanhang slut.. Kanske får släppa det helt, men ville bara ventilera lite då det var så klyschigt som att jag fick "en stöt" när hon tog mig i armen :o
Försök luska lite i om hon är singel eller inte åtminstone :)

@Ceta Åååh, det är så fint när man träffar någon som bara är sådär fin att vara i närheten av.

Jag är sjukt feg när det gäller att stöta på kvinnor, tyvärr, så jag har inga bra tips. Vill ju inte vara som "dat guy" och inte fatta sublima vinkar. På något sätt känns allt så mycket bräckligare för mig när jag träffar kvinnor. Kanske för att det (för mig) i allmänhet känns som att jag connectar emotionellt mycket tidigare med kvinnor. Liksom, av uppenbara skäl blir det inte lika mycket "du är kvinna och EN ANNAN SORT än mig".

Fast jag hoppas att du är modig och att lyckan står den modiga bi :D

@Ceta Åååh, det är så fint när man träffar någon som bara är sådär fin att vara i närheten av.

Jag är sjukt feg när det gäller att stöta på kvinnor, tyvärr, så jag har inga bra tips. Vill ju inte vara som "dat guy" och inte fatta sublima vinkar. På något sätt känns allt så mycket bräckligare för mig när jag träffar kvinnor. Kanske för att det (för mig) i allmänhet känns som att jag connectar emotionellt mycket tidigare med kvinnor. Liksom, av uppenbara skäl blir det inte lika mycket "du är kvinna och EN ANNAN SORT än mig".

Fast jag hoppas att du är modig och att lyckan står den modiga bi :D
Precis! Känner verkligen bara att jag tycker hon är så fin!! Sen har jag som sagt inte upplevt det så många gånger (även om jag nu efter jag erkänt det för mig själv i vuxen ålder, insett att jag nog haft nån crush på en tjej eller två i tonåren med ;) )

Men håller med dig om problemet att det är svårare med kvinnor. Hade jag vetat att hon tände på tjejer så känns det som det vore ett mindre steg :p

Ska nog adda på fb redan nu kanske :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 647
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 308
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 287
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 985
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka