alltså.. Man skulle kunna skriva en rätt rolig bok om detta med nätdejtande...
Jag som letar efter ett uppslag/ ide att skriva om..
Jag som letar efter ett uppslag/ ide att skriva om..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där har jag också funderat på. Tror de att man blir så smickrad att det går av sig självt sen?Jag fattar inte grejen med snubbar som alltid ska säga att man är så vacker/fantastiskt/överjävla sexig" eller vad det än må vara. Personligen har jag haft väldigt mycket mer utbyte av personer som har bemött mig som en människa, typ fört ett samtal. Som vanliga människor gör. Men det kanske finns andra sorters människor som faktiskt faller som furor bara för att någon säger att de är vackra? Eller varifrån kommer detta storvulna komplimenterande?
Det där förstår inte jag heller. De senaste dagarna har faktiskt tre män hört av sig till mig, det gjorde de för att kommentera olika saker som jag skrivit (inte på dejtingsida alltså). Bara genom att vara trevliga, uttrycka sig ordentligt osv så har jag spontant tänkt att det kanske skulle vara kul att träffa dem för att diskutera ännu mer. Hade jag varit ute efter en dejt hade jag utan tvekan försökt träffa alla treJag fattar inte grejen med snubbar som alltid ska säga att man är så vacker/fantastiskt/överjävla sexig" eller vad det än må vara. Personligen har jag haft väldigt mycket mer utbyte av personer som har bemött mig som en människa, typ fört ett samtal. Som vanliga människor gör. Men det kanske finns andra sorters människor som faktiskt faller som furor bara för att någon säger att de är vackra? Eller varifrån kommer detta storvulna komplimenterande?
Ja. Precis så tror jag att det är. Pappskallar.Det där har jag också funderat på. Tror de att man blir så smickrad att det går av sig självt sen?
Kör på champagnefrukost så alkoholen kan hjälpa hånglet på traven!Jaha, verkar bli en ny frukostdejt här, denna gången hembjuden till honom på pannkakor. Jag tror minsann jag ska tacka ja![]()
Jag umgås rätt ofta med vänner över en frukost, så jag skulle tolka en frukostdejt mycket bokstavligt: ett kafébesök för att äta frukost.Är frukostdejter ett vanligt förekommande fenomen? Jag har bara antagit att de som har skrivit om sådana saker till mig har menat "kom hit och var här under natten så kan vi ligga för att därefter äta frukost tillsammans".![]()
Är frukostdejter ett vanligt förekommande fenomen? Jag har bara antagit att de som har skrivit om sådana saker till mig har menat "kom hit och var här under natten så kan vi ligga för att därefter äta frukost tillsammans".![]()
Har inte svarat och personen besöker med jämna mellanrum min sida och gillar mina bilder. Kan man ta bort sitt gilla och sen gilla igen för så många bilder har jag liksom inte?Pratar (läs pratade) lite allmänt med en till synes vettig snubbe som helt plötsligt bara slänger in Kramas? mitt i mejlet om hans resa till London. På mitt något frågande va? fick jag svaret: Ja, du vill ju.![]()
Nej du är inte ensam.Är det bara jag som känner ->![]()
![]()
![]()
inför allt pluttinutt romantiskt?
Har vid flera tillfällen börjat snacka med killar i åldern 20-26 år som till synes varit vettiga, men som sen när man börjat prata om träffar kommit in på detta pluttinutt romantiska. Det har varit tal om bokade hotellrum (fast vi bott i Sthlms-trakten båda två!), stora fång med röda rosor, chokladaskar, han ska gå och bära runt på mig, titta på Disneyfilm tillsammans. osv. osv.![]()
Alltså förlåt, men jag har bara två ord för ovanstående: löjligt och överdrivet!
Känner mig sjukt onormal, men tycker inte ovanstående är minsta gulligt eller mysigt.
Så, nu har jag fått spy lite galla över detta fenomen!![]()
Ja det var verkligen att slå på stora trumman för en dejt. Tack, men nej tack. Hotellrum och rosor känns mer lämpligt ett tag in i relationen, när man liksom känner att detta är en person man vill vara med.Är det bara jag som känner ->![]()
![]()
![]()
Har vid flera tillfällen börjat snacka med killar i åldern 20-26 år som till synes varit vettiga, men som sen när man börjat prata om träffar kommit in på detta pluttinutt romantiska. Det har varit tal om bokade hotellrum (fast vi bott i Sthlms-trakten båda två!), stora fång med röda rosor, chokladaskar, han ska gå och bära runt på mig, titta på Disneyfilm tillsammans. osv. osv.![]()
Alltså förlåt, men jag har bara två ord för ovanstående: löjligt och överdrivet!
Känner mig sjukt onormal, men tycker inte ovanstående är minsta gulligt eller mysigt.
Men jösses. Hade någon föreslagit något sådant för mig så hade jag börjat skrattaÄr det bara jag som känner ->![]()
![]()
![]()
Eller varifrån kommer detta storvulna komplimenterande?
Är det bara jag som känner ->![]()
![]()
![]()