Vad gäller ekonomin har jag lite annorlunda relation nu mot vad jag tidigare haft. Jag har bra lön och klarar mig fint. Fast jag har också dyrt boende och hästar som kostar så jag måste ändå tänka LITE på vad jag gör med pengarna. Och tidigare män har haft nästan exakt samma löner som jag. Då är det lätt att dela allt.
Mannen jag nu träffat, och är tillsammans med, tjänar VÄLDIGT mycket. Kanske 4 gånger min lön om man räknar in bonus etc. Han är generös och vill absolut betala allt vi gör inkl den resa vi planerat. Jag försöker ju klämma in nån betalning ibland så klart men lyckas inte så ofta. Han är dock mkt noga med att påpeka att han inte kräver något alls i gengäld, och så är inte heller min känsla. Vi är båda jättekära och tror/vill leva resten av livet ihop. Jag vet inte om jag helt enkelt ska ge upp mitt tjat om att betala och acceptera det iofs trevliga faktumet att aldrig behöva oroa mig för ekonomin mer. Eller hur jag ska tänka... Ett som är säkert är att han aldrig kommer få betala mina dyra hästar i alla fall. Utan bara saker som höjer vår gemensamma trevnad så som middagar, resor etc.