Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, jag fick svar på min fundering, så nu slipper jag se ut så här :confused:! De kallas för småpojkar! :yuck::yuck::meh:
Men åh...jag är uttråkad ikväll och lite opepp för morgondagen, så jag roade mig med att svara igen.
RIKTIG MAN
"Småpojkar kallas dom. Gillar du närhet och passion då?"
JAG
"Bäst att undvika dem då, jag vill ju inte bli anklagad för att vara pedofil.
Närhet till jobbet gillar jag, men det är en utopi. Passionsfrukt till frukost i Venezuela var en höjdare"
RIKTIG MAN
"Hahahahaha. Du behöver verkligen MIG
Då skulle du få lära dig passion"

Ja ni ser ju, jag har ju massor att vinna på att träffa en RIKTIG MAN.

Men åh...jag är uttråkad ikväll och lite opepp för morgondagen, så jag roade mig med att svara igen.
RIKTIG MAN
"Småpojkar kallas dom. Gillar du närhet och passion då?"
JAG
"Bäst att undvika dem då, jag vill ju inte bli anklagad för att vara pedofil.
Närhet till jobbet gillar jag, men det är en utopi. Passionsfrukt till frukost i Venezuela var en höjdare"
RIKTIG MAN
"Hahahahaha. Du behöver verkligen MIG
Då skulle du få lära dig passion"

Ja ni ser ju, jag har ju massor att vinna på att träffa en RIKTIG MAN.
Lära dig passion?
Äta passionsfrukt?
Fattar inte hur man lär sig passion

Nu har jag träffat och dissat två till. Trevliga, fina killar men jag blir verkligen inte ett dugg intresserad.
Båda två har dock fallit helt för mig och jag avskyr att behöva ge den där dissen.
Det känns som på jobbet, tyvärr så kommer ni missa er anslutning, nästa avgång går om sex timmar, vi beklagar förseningen och önskar er en trevlig dag.

Nu blir det bros before hoes ett tag.

Gaah! Vet ni vad jag precis kom på att jag verkligen inte gillar - selfieserier med olika poser framför spegeln. Hade precis en sådan på min sida. Han ser ok ut, men :arghh::arghh::arghh: vilken selfiesession han haft där i sin ensamhet. Rynkade ögonbryn, uppifrån, från sidan, lite plutande mun, uppifrån, helkropp, ansikte...

Senast ändrad:
Snubbe: Hamnade på din sida och blev nyfiken ;-)
Jag: Hej!
Nyfiken på...?
Snubbe: Dig
De som stod
Kinks lockade också
Jag: Ja alltså du får ursäkta mig nu men det går inte att inte bli lite skeptisk här. Du är "nyfiken ;-)" men du tittar inte på intervjun eller har någon fundering och därtill bemödar du dig inte ens med att typ presentera dig. Hur tänkte du där?

Läst, men inget svar. Oops. Nyfikenheten (;)) försvann visst.

Vad gäller ekonomin har jag lite annorlunda relation nu mot vad jag tidigare haft. Jag har bra lön och klarar mig fint. Fast jag har också dyrt boende och hästar som kostar så jag måste ändå tänka LITE på vad jag gör med pengarna. Och tidigare män har haft nästan exakt samma löner som jag. Då är det lätt att dela allt.

Mannen jag nu träffat, och är tillsammans med, tjänar VÄLDIGT mycket. Kanske 4 gånger min lön om man räknar in bonus etc. Han är generös och vill absolut betala allt vi gör inkl den resa vi planerat. Jag försöker ju klämma in nån betalning ibland så klart men lyckas inte så ofta. Han är dock mkt noga med att påpeka att han inte kräver något alls i gengäld, och så är inte heller min känsla. Vi är båda jättekära och tror/vill leva resten av livet ihop. Jag vet inte om jag helt enkelt ska ge upp mitt tjat om att betala och acceptera det iofs trevliga faktumet att aldrig behöva oroa mig för ekonomin mer. Eller hur jag ska tänka... Ett som är säkert är att han aldrig kommer få betala mina dyra hästar i alla fall. Utan bara saker som höjer vår gemensamma trevnad så som middagar, resor etc.

Kille 32 (som söker kvinna 18-30) skriver till mig som söker 44-53, och är själv ungefär mitt emellan:

"Hej :)

Prata en stund på kik? Då kan jag visa bild & så också
dennyfikna83

Jag väntar ;)
Kram"

Vad gäller ekonomin har jag lite annorlunda relation nu mot vad jag tidigare haft. Jag har bra lön och klarar mig fint. Fast jag har också dyrt boende och hästar som kostar så jag måste ändå tänka LITE på vad jag gör med pengarna. Och tidigare män har haft nästan exakt samma löner som jag. Då är det lätt att dela allt.

Mannen jag nu träffat, och är tillsammans med, tjänar VÄLDIGT mycket. Kanske 4 gånger min lön om man räknar in bonus etc. Han är generös och vill absolut betala allt vi gör inkl den resa vi planerat. Jag försöker ju klämma in nån betalning ibland så klart men lyckas inte så ofta. Han är dock mkt noga med att påpeka att han inte kräver något alls i gengäld, och så är inte heller min känsla. Vi är båda jättekära och tror/vill leva resten av livet ihop. Jag vet inte om jag helt enkelt ska ge upp mitt tjat om att betala och acceptera det iofs trevliga faktumet att aldrig behöva oroa mig för ekonomin mer. Eller hur jag ska tänka... Ett som är säkert är att han aldrig kommer få betala mina dyra hästar i alla fall. Utan bara saker som höjer vår gemensamma trevnad så som middagar, resor etc.
Haha.,
Sånt har jag också funderat på..
Jag tror det är sunt att personen då betalar semester och "lyx"
För jag tror det är bra att man själv klarar av att betala sitt eget liv dvs det man vill kunna fortsätta med efter en separation,

Exakt så jag tänker. Det som jag anser nödvändigt att klara själv (även om jag inte hoppas det någonsin mer BLIR själv) ska jag betala själv.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 300
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 979
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna