Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inte anmält. Och inte svarat heller. Fortsätter han i samma stil hade jag anmält.Fick från man 28:
Åh skulle vilja göra så snuskiga saker med dej..ta de som komplimang. Du e ursnygg!!
Svarade: du kanske ser det som en komplimang, jag ser det enbart som ett sexistiskt uttalande.
Funderar just nu på om jag även ska anmäla honom...vad tycker ni?
Jag hade inte anmält. Och inte svarat heller. Fortsätter han i samma stil hade jag anmält.
Fick från man 28:
Åh skulle vilja göra så snuskiga saker med dej..ta de som komplimang. Du e ursnygg!!
Svarade: du kanske ser det som en komplimang, jag ser det enbart som ett sexistiskt uttalande.
Tyvärr vardagsmat. Jag svarar inte på den typen.
Fast då kan jag bli lite sådär...ska det verkligen vara vardagsmat?
Jag brukar anmäla. För det mesta resulterar det (iaf på hp enligt min erfarenhet) i att man kort efter att ha fått veta att admin ska hålla koll på de ser att de blivit avstängdaFick från man 28:
Ja, det tycker jag.Fick från man 28:
Jag anmälde alla sexuella inviter. Man tar inte kontakt med folk på det sättet om de inte aktivt ber om det.Fick från man 28:
Fast då kan jag bli lite sådär...ska det verkligen vara vardagsmat?
...fast det finns ju redan Tinder för det.Jag mailade en del med HP om problemet och föreslog att de skulle införa nån slags aktivt godkännande från mottagaren innan det gick att skicka mail. Tex att båda har "gillat" varandras presentationer. Det skulle ju decimera antalet ovälkomna, oartiga och ofta ganska vidriga mail som dimper in.
KUKEN!![]()
Irriterade mig på ett mail jag fick från en 25-åring som undrade om jag gillade yngre.
JAg svarade "Inte utan bild", då jag i min presentation skrivit att jag blir misstänksam mot profiler utan bild. Han svarar " Vilken tur att jag har bild då" Då svarar jag att han kanske ska låsa upp sin bild då om denna konversation ska fortsätta, och får till svar " Nä, du är för ytlig". Alltså, ja, det är jag ju, men det är tusan inte upp till honom att försöka straffa mig på något sätt för det. Han hörde av sig, och jag antar att det var baserat på mitt yttre...