Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fick från man 28:
Åh skulle vilja göra så snuskiga saker med dej..ta de som komplimang. Du e ursnygg!!

Svarade: du kanske ser det som en komplimang, jag ser det enbart som ett sexistiskt uttalande.

Funderar just nu på om jag även ska anmäla honom...vad tycker ni?

Fick från man 28:
Åh skulle vilja göra så snuskiga saker med dej..ta de som komplimang. Du e ursnygg!!

Svarade: du kanske ser det som en komplimang, jag ser det enbart som ett sexistiskt uttalande.

Jag hade inte anmält. Och inte svarat heller. Fortsätter han i samma stil hade jag anmält.

Fick från man 28:

Tyvärr vardagsmat. Jag svarar inte på den typen.

Fick från man 28:

Jag brukar anmäla. För det mesta resulterar det (iaf på hp enligt min erfarenhet) i att man kort efter att ha fått veta att admin ska hålla koll på de ser att de blivit avstängda :up:

Fick från man 28:

Ja, det tycker jag.

Jag mailade en del med HP om problemet och föreslog att de skulle införa nån slags aktivt godkännande från mottagaren innan det gick att skicka mail. Tex att båda har "gillat" varandras presentationer. Det skulle ju decimera antalet ovälkomna, oartiga och ofta ganska vidriga mail som dimper in.
...fast det finns ju redan Tinder för det.

Jag tycker verkligen att det är jättebra att ni anmäler. Jag borde verkligen börja göra det men har väl tänkt att det händer inget ändå men tydligen så gör det ju det :)

Jag anmäler ibland. Nu senast en som i sitt första mail bad om att jag skulle sparka honom på pungen och en annan som blev väldigt otrevlig när jag talade om att jag inte var intresserad. Han som gillade pungsparkar skulle dom ha under uppsikt. Den otrevlige fick en varning.

Irriterade mig på ett mail jag fick från en 25-åring som undrade om jag gillade yngre.
JAg svarade "Inte utan bild", då jag i min presentation skrivit att jag blir misstänksam mot profiler utan bild. Han svarar " Vilken tur att jag har bild då;)" Då svarar jag att han kanske ska låsa upp sin bild då om denna konversation ska fortsätta, och får till svar " Nä, du är för ytlig". Alltså, ja, det är jag ju, men det är tusan inte upp till honom att försöka straffa mig på något sätt för det. Han hörde av sig, och jag antar att det var baserat på mitt yttre...

Mail från 27:åring: Ser helt magiskt ut... Vad gör du?
Jag: Funderar på varför så sjukt många killar som är tio år yngre än vad jag söker skriver till mig... :-/
Mail från ovan nämnda 27:åring: För du är så jävla vacker :)

Varför kan det inte maila några intressanta män i "rätt" ålder? :confused: Det verkar gå i perioder!

Irriterade mig på ett mail jag fick från en 25-åring som undrade om jag gillade yngre.
JAg svarade "Inte utan bild", då jag i min presentation skrivit att jag blir misstänksam mot profiler utan bild. Han svarar " Vilken tur att jag har bild då;)" Då svarar jag att han kanske ska låsa upp sin bild då om denna konversation ska fortsätta, och får till svar " Nä, du är för ytlig". Alltså, ja, det är jag ju, men det är tusan inte upp till honom att försöka straffa mig på något sätt för det. Han hörde av sig, och jag antar att det var baserat på mitt yttre...

Vilken jädra mupp!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 301
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 270
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 979
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI