Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Utöver det fick jag mejl från en erfaren man. Undrar vad de egentligen betyder? Erfaren i att vara man eller vad? Och ja, min "fördomsfulla" sida kopplar det direkt till sex men..
Tydligen var han erfaren på livet och nätdejting. Vet inte om jag blev mycket klokare av det. :confused:

På väg hem från dejt med småbarnspappan :) fyra timmar gick fort...jättetrevligt verkligen.
Känns dock som att vi har friendzonat lite...får nog föreslå en nästa dejt som ger lite mer möjlighet till kroppskontakt :p för att känna av om det finns ngt mer eller bara är en väldigt trevlig bekantskap :)

Jag har visst råkat boka in en dejt på lördag. :)
En kille, M, som det var tänkt att jag skulle träffa i början av året, men avstyrde det då, hade börjat träffa R och ville se vart det skulle leda.

Så fick jag sms i veckan av M att han såg att jag var aktiv på HP igen och undrade om vi skulle försöka ses nu.

Vad betyder detta? Är det du som varit på date med Bubbla?;):angel:

Nä att jag inte fick bort den text som jag bestämde mig för att inte skicka, vilken hade skvalpat kvar ett tag och varit irriterande. Så den betyder ingenting, bara minsta möjliga antal tecken helt enkelt.

Något ganska OT från dejting i sig. Men det är ju dejtingen som lett fram till min fråga iofs... ;)
Vad KALLAR man varandra när man är vuxen? Mannen i fråga säger glatt »min flickvän«. Jag säger till honom att det gååår bara inte i vår ålder. »Min tjej/min kille« är något bättre men i stort sett lika illa.
I tidigare relation sa jag »min sambo« då vi ju var det, men det känns ganska juridiskt. »Min särbo« utgår givetvis helt. »Min man« funkar ju, är ju en man oavsett om vi är gifta men »min kvinna« låter ju som om vi vore 89 år i stället.

Egentligen är jag så kär att jag till och med kan leva med det töntiga »flickvän«, men det kanske finns nåt bättre? Det handlar ju inte om när man pratar till folk man känner för då säger man ju namnet men det är ju många sammanhang där man benämner personen till okända eller bekanta som inte vet vem F... är.

Vad säger ni?

Något ganska OT från dejting i sig. Men det är ju dejtingen som lett fram till min fråga iofs... ;)
Vad KALLAR man varandra när man är vuxen? Mannen i fråga säger glatt »min flickvän«. Jag säger till honom att det gååår bara inte i vår ålder. »Min tjej/min kille« är något bättre men i stort sett lika illa.
I tidigare relation sa jag »min sambo« då vi ju var det, men det känns ganska juridiskt. »Min särbo« utgår givetvis helt. »Min man« funkar ju, är ju en man oavsett om vi är gifta men »min kvinna« låter ju som om vi vore 89 år i stället.

Egentligen är jag så kär att jag till och med kan leva med det töntiga »flickvän«, men det kanske finns nåt bättre? Det handlar ju inte om när man pratar till folk man känner för då säger man ju namnet men det är ju många sammanhang där man benämner personen till okända eller bekanta som inte vet vem F... är.

Vad säger ni?
Partner?

Vad säger ni?
jag har också funderat på det. Pojkvän/ flickvän låter så tonårsaktigt i mina öron...
som att jag är en flicka.. flickvän...
Nej jag är ingen flicka..

Vad säger ni?

Min käraste.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 642
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka