Har du kommit på andra tankar?Ja, sen ska jag väl inte sticka under stol med att jag fortfarande känner mig som en skurk för det där med Ruben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kommit på andra tankar?Ja, sen ska jag väl inte sticka under stol med att jag fortfarande känner mig som en skurk för det där med Ruben
Har du kommit på andra tankar?
Ja förut var du inte alls bekymrad över Ruben-grejen.Andra tankar?
Ja förut var du inte alls bekymrad över Ruben-grejen.
Bunkur Läkur![]()
Tydligen var han erfaren på livet och nätdejting. Vet inte om jag blev mycket klokare av det.Utöver det fick jag mejl från en erfaren man. Undrar vad de egentligen betyder? Erfaren i att vara man eller vad? Och ja, min "fördomsfulla" sida kopplar det direkt till sex men..
Är det verkligen positivt att vara erfaren på nätdejting?Tydligen var han erfaren på livet och nätdejting. Vet inte om jag blev mycket klokare av det.![]()
Den frågan ställde jag mig också. Borde det inte vara så att ju mer erfarenhet man har desto sämre är man egentligen på det.Är det verkligen positivt att vara erfaren på nätdejting?![]()
Jag tycker du ska fråga karln om sakenDen frågan ställde jag mig också. Borde det inte vara så att ju mer erfarenhet man har desto sämre är man egentligen på det.![]()
Vad betyder detta? Är det du som varit på date med Bubbla?![]()
Partner?Något ganska OT från dejting i sig. Men det är ju dejtingen som lett fram till min fråga iofs...
Vad KALLAR man varandra när man är vuxen? Mannen i fråga säger glatt »min flickvän«. Jag säger till honom att det gååår bara inte i vår ålder. »Min tjej/min kille« är något bättre men i stort sett lika illa.
I tidigare relation sa jag »min sambo« då vi ju var det, men det känns ganska juridiskt. »Min särbo« utgår givetvis helt. »Min man« funkar ju, är ju en man oavsett om vi är gifta men »min kvinna« låter ju som om vi vore 89 år i stället.
Egentligen är jag så kär att jag till och med kan leva med det töntiga »flickvän«, men det kanske finns nåt bättre? Det handlar ju inte om när man pratar till folk man känner för då säger man ju namnet men det är ju många sammanhang där man benämner personen till okända eller bekanta som inte vet vem F... är.
Vad säger ni?
jag har också funderat på det. Pojkvän/ flickvän låter så tonårsaktigt i mina öron...Något ganska OT från dejting i sig. Men det är ju dejtingen som lett fram till min fråga iofs...
Vad KALLAR man varandra när man är vuxen? Mannen i fråga säger glatt »min flickvän«. Jag säger till honom att det gååår bara inte i vår ålder. »Min tjej/min kille« är något bättre men i stort sett lika illa.
I tidigare relation sa jag »min sambo« då vi ju var det, men det känns ganska juridiskt. »Min särbo« utgår givetvis helt. »Min man« funkar ju, är ju en man oavsett om vi är gifta men »min kvinna« låter ju som om vi vore 89 år i stället.
Egentligen är jag så kär att jag till och med kan leva med det töntiga »flickvän«, men det kanske finns nåt bättre? Det handlar ju inte om när man pratar till folk man känner för då säger man ju namnet men det är ju många sammanhang där man benämner personen till okända eller bekanta som inte vet vem F... är.
Vad säger ni?
Jag blir alldeles matt. Vad väntar de sig?Urval av dagens mailskörd so far på HP:
Man 51: Fin ;-)
Man 49: Dejt?
Varför använda fler ord än vad som behövs? Och varför fundera över att jag satt 45 som övre åldersgräns?
Något ganska OT från dejting i sig. Men det är ju dejtingen som lett fram till min fråga iofs...
Vad säger ni?