Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag bryr mig inte om utifall de har hår eller inte, jag tyckte bara att det var ett intressant sammanträffande. :)
Det är rätt gott om män som rakar hela huvudet. Jag antar att en del av dem börjar bli tunnhåriga eller flintskalliga, och att dom då tycker att dom lika gärna kan ta bort allt. Men en del har gott om hår men rakar sig ändå. Och dessutom finns det de som är lite tunnhåriga men som ändå klipper sig i en frisyr istället för att ta bort allt.
Håravfall eller ej är genetiskt styrt, men val av frisyr är tycke och smak. Så jag blir lite nyfiken på om det är en särskild "stil" att ha rakat huvud. Säger det något speciellt? Och om man omvänt väljer att behålla det hår man har kvar, är man någon slags hippie då? Och varför rakar kvinnor så sällan håret?
... kanske har du något som lockar män som dessutom har det gemensamt att dom gillar att raka hjässan?
(famlar i blindo)

Har någon här Happn? Det är typ tinder, men en får bara upp folk en "träffat", enligt gps då.

Jag tycker den känns lite dryg, men det kanske är för att det blir lite överväldigande många i flödet bara för att jag passerar sthlm c på väg till jobbet. Hur ska jag ens kunna hitta de som jag faktiskt hänger på samma plats som (viker syftet är) när hela flödet är fullt av pendlare? Någon som har koll/erfarenhet, och fått det att funka bra?

På tal om utseende har jag gått tillbaka till långa, muskler, tatueringar och skägg. Känner mig mest hemma där :D

Snygga kollegan och jag fortsätter vår hatkärlek som vanligt. Han är min kompis och tar inte illa upp av att omnämnas här är bäst att tillägga :p
Jag visar killar och han dissar alla och allt är precis som det ska :D

På tal om utseende har jag gått tillbaka till långa, muskler, tatueringar och skägg. Känner mig mest hemma där :D

Snygga kollegan och jag fortsätter vår hatkärlek som vanligt. Han är min kompis och tar inte illa upp av att omnämnas här är bäst att tillägga :p
Jag visar killar och han dissar alla och allt är precis som det ska :D
Stalkur läkur utur bildur?

Hoppsan, det fanns komplikationer där. Bra att du avslutade isåfall.

Ja, sen ska jag väl inte sticka under stol med att jag fortfarande känner mig som en skurk för det där med Ruben så en ny start känns som en bra idé oavsett.

Har lite kontakt med en man som jag känner lite sen tidigare. En fantastisk snubbe så det är mest självplågeri iom att han bor 30 mil bort och är ute på sjön konstant.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 638
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 295
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 268
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 965
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka