Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser ju att det finns många män med hår på sidan, men det är en klar majoritet utan hår bland de som kontaktar mig, så @Kamomilla har kanske rätt!Många män är tunnhåriga eller saknat hår.
Är det fler på dejtingsidan än i verkligheten?![]()
Jag bryr mig inte om utifall de har hår eller inte, jag tyckte bara att det var ett intressant sammanträffande.@Houdinie Du kan ju skriva in loser.com i din webläsare och fundera över om de verkligen måste ha hår ...![]()
Det gissade jag nästan, jag tar bara alla chanser att tipsa om den där länkenJag bryr mig inte om utifall de har hår eller inte, jag tyckte bara att det var ett intressant sammanträffande.![]()
Det är rätt gott om män som rakar hela huvudet. Jag antar att en del av dem börjar bli tunnhåriga eller flintskalliga, och att dom då tycker att dom lika gärna kan ta bort allt. Men en del har gott om hår men rakar sig ändå. Och dessutom finns det de som är lite tunnhåriga men som ändå klipper sig i en frisyr istället för att ta bort allt.Jag bryr mig inte om utifall de har hår eller inte, jag tyckte bara att det var ett intressant sammanträffande.![]()
Ahh-ha-ha jag har precis beskyllt Donald Trump för att vara hippieDet gissade jag nästan, jag tar bara alla chanser att tipsa om den där länken![]()
@Tass Någon gång får vi prata om det där med att sabba andras skämt ...![]()
och främst verkar det vara män utan hår - hur kummer det sig?
ja, en skräcködla.Tja, har du en ödla på bild där med?![]()
ja, en skräcködla.![]()
Stalkur läkur utur bildur?På tal om utseende har jag gått tillbaka till långa, muskler, tatueringar och skägg. Känner mig mest hemma där
Snygga kollegan och jag fortsätter vår hatkärlek som vanligt. Han är min kompis och tar inte illa upp av att omnämnas här är bäst att tillägga
Jag visar killar och han dissar alla och allt är precis som det ska![]()
Stalkur läkur utur bildur?
Alltså, hippie är något positivt, DT är INTE något positivtAhh-ha-ha jag har precis beskyllt Donald Trump för att vara hippie![]()
DT har verkligen inte någon häst hemma, men loser?? Hmm.. Vet inte om jag håller med om att lägga honom just under den kategorin..@Houdinie Du kan ju skriva in loser.com i din webläsare och fundera över om de verkligen måste ha hår ...![]()
Hoppsan, det fanns komplikationer där. Bra att du avslutade isåfall.Det var verkligen som att be om trassel så jag avslutade.
Hoppsan, det fanns komplikationer där. Bra att du avslutade isåfall.
Det var verkligen som att be om trassel så jag avslutade.