Inte så många hästtjejer tyvärr, och de som jag pratade med klickade inteVad konstigt, det hade de ju i december?
http://www.bukefalos.com/threads/inte-bara-natdejting-next-part.1356548/page-22#post-17273051
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte så många hästtjejer tyvärr, och de som jag pratade med klickade inteVad konstigt, det hade de ju i december?
http://www.bukefalos.com/threads/inte-bara-natdejting-next-part.1356548/page-22#post-17273051
Undrar om @Bison och grannen har träffats ikväll, det är ovanligt tyst från Bison
Men hur hittade han hit?Nevah gonna happen.
Jag har spenderat ett dygn på jobbet. Är rätt fascinerad över hur jag kan vara så himla vuxen, duktig och ordentligt när jag jobbar samtidigt som jag är den totala katastrofen privat
Så otroligt ogenomtänkt och klantig.
Nevah gonna happen.
Jag har spenderat ett dygn på jobbet. Är rätt fascinerad över hur jag kan vara så himla vuxen, duktig och ordentligt när jag jobbar samtidigt som jag är den totala katastrofen privat
Inte jag heller. Hon har ju bara skrivit bra grejer om honom? Det är sig själv hon driver med. Stönig typ.Men så illa är det väl inte? Jag förstår inte riktigt vad han är så arg för...
Han har läst tråden, nuff said.
Du berättade själv att han förekommer i en tråd på Buke?Nevah gonna happen.
Men så illa är det väl inte? Jag förstår inte riktigt vad han är så arg för...
Är det någon gemensam bekant som berättat för honom om tråden?Nevah gonna happen.
Är det någon gemensam bekant som berättat för honom om tråden?
Är han sur för att du berättat om honom i tråden?
Eller att han är avundsjuk för att du hånglat upp läkarur Islandur?
Är det någon gemensam bekant som berättat för honom om tråden?
Är han sur för att du berättat om honom i tråden?
Eller att han är avundsjuk för att du hånglat upp läkarur Islandur?
Och det förstår jag verkligen även om bi tramsar på här om det.Jag gör antagligen bäst i att inte kommentera detta alls mer.
Skäms så det räcker som det är nu.
Risken att han läser eller får veta eller får veta vad som skrivs är rätt stor.
Förlåt igen, Ruben kommer också sakna dig, han vill gå upp till dig varje gång vi kommer hem.
Och det förstår jag verkligen även om bi tramsar på här om det.