Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrev till besiktningsmannen, fast ett väldigt allmänt mail. Och fick svar, fast också ett ganska allmänt sådant (fast med lite humor). Ser dock nu på hans profil att han bara söker tjejer som är yngre än honom (och därmed yngre än mig). Det kanske inte är en total dealbreaker för honom (det har jag inte frågat) men just nu kände jag att jag störde mig på det :p:arghh:

Undrar om @Bison och grannen har träffats ikväll, det är ovanligt tyst från Bison :D

Nevah gonna happen.
Jag har spenderat ett dygn på jobbet. Är rätt fascinerad över hur jag kan vara så himla vuxen, duktig och ordentligt när jag jobbar samtidigt som jag är den totala katastrofen privat :meh:
Så otroligt ogenomtänkt och klantig.

Nevah gonna happen.
Jag har spenderat ett dygn på jobbet. Är rätt fascinerad över hur jag kan vara så himla vuxen, duktig och ordentligt när jag jobbar samtidigt som jag är den totala katastrofen privat :meh:
Du berättade själv att han förekommer i en tråd på Buke? :confused:

Ojoj, @mandalaki nu har jag dumpat pojkspolingen som gjorde att jag kände mig kvävd..

Och numer ligger jag med killen som jag känt i typ 14 år och i alla år har vi bara umgåtts som vänner.. Men häromveckan kom vi fram till att vi gillar varandra mer än som vänner. Inget förhållande än, men vi fortsätter umgås och ligger med varandra så får vi se vart det tar oss. Både två är lite besvikna (?) på oss att vi inte gjort det här tidigare, tänk så många år av bra sex vi gått miste om :o

Men så illa är det väl inte? Jag förstår inte riktigt vad han är så arg för...

Inte jag heller? Bison är en ashärlig typ. Hade han förstått mer vad hon var för person hade de bara haft sjukt kul åt denna tråden, även om Bison såklart säkert tycker det är rätt pinsamt som hon hängt ut sig själv. Tex det om bilderna på fb.

Lättkränkt är tyvärr ordet jag får upp när jag läste om reaktionen på tråden.

Näst nästa vecka ska jag på dejt! :o:d:D Med nån jag inte alls känner till sen innan så kommer vara dödens nervös...:nailbiting: Har dock träffat han.

Det är en ganska intressant historia, vi var ut med jobbet i november (?) i fd kollegans hemstad, och hennes bror körde oss till krogen, eftersom jag inte var vid mitt fulla sinnes bruk :angel: just då så minns jag tyvärr inte så mycket om honom,mer än att han såg trevlig ut.

Sen här i februari så var fd kollegan hem till mig, vi drack lite vin och började såklart prata om karlar,varpå hon utbrister att jag borde verkligen träffa hennes bror.:p Som vanligt så svarade jag "Ja,jag är på!"

Sen pratade vi just inte så mycket mer om det förren hon skickar ett meddelande till mig i förra veckan och frågar hur det blev med det där, sa att ja,varför inte. Hon skulle ge han mitt nr,men sen blev det tyst,så trodde han bangat, men igår skrev han och frågade om jag ville gå på en liten dejt. :D

Jag svarade såklart ja, och sen skrev fd kollegan (alltså dejtens syster) att han hade ringt upp henne direkt och jublat typ. :D:laugh:

Så ja,detta ska bli spännande. :nailbiting::D

Lite orolig dock att det ska bli nån tryckt stämning mellan mig och fd kollegan om det skiter sig,men hey, vi är ju vuxna människor. Just nu tänker jag ta det som en komplimang att hon tycker att JAG ska träffa HENNES bror. Jag skulle inte vilja att vem som helst dejtade min brorsa tex. Haha!

Nevah gonna happen.
Är det någon gemensam bekant som berättat för honom om tråden?
Är han sur för att du berättat om honom i tråden?
Eller att han är avundsjuk för att du hånglat upp läkarur Islandur?

Är det någon gemensam bekant som berättat för honom om tråden?
Är han sur för att du berättat om honom i tråden?
Eller att han är avundsjuk för att du hånglat upp läkarur Islandur?

Jag tippar på stalkur-läkur som - givetvis - har hittat denna tråd genom egen spaning och läser den slaviskt, anat en konkurrent, enkelt lokaliserat denne ("grannen"!) och effektivt oskadliggjort utmanaren om Bisons gunst med ett enkelt anonymt tips.

Mvh/Konspirationsteoretiker

PS om jag inte skriver fler inlägg på Buke den närmaste veckan eller så, så håll stalkur-läkur som misstänkt för mitt försvinnande. Håll utkik efter nybyggda bunkrar. DS

Jag gör antagligen bäst i att inte kommentera detta alls mer.
Skäms så det räcker som det är nu.
Risken att han läser eller får veta eller får veta vad som skrivs är rätt stor.

Förlåt igen, Ruben kommer också sakna dig, han vill gå upp till dig varje gång vi kommer hem.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 583
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 235
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 264
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX