Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänkte just säga det, du har väl mest outat dig själv och sagt snälla saker om honom?Ajaj. Hur fasen hittade han den, är han också stalkur?
Och du har INGET att be om ursäkt för, ingen här vet ju vem han är.
Några heta grannar?
Tänkte just säga det, du har väl mest outat dig själv och sagt snälla saker om honom?
Men huuur hittade han tråden??Jag framstår väl som en galen stalker![]()
Hahaha, ursäkta, men alltså, jag kan inte låta bli att skratta högt nuHan har läst tråden, nuff said.
Jag framstår väl som en galen stalker![]()
Gaah! Vad fan vill karln,
Fast han äter ju inte kakan. Det är ju lite där problemet ligger, jag vill att han ska äta kakjävelnÄta kakan och ha den kvar?
Avskyr sånt där! Förstår dig!
Sjukt irreterande. Han kanske tänder mer på tanken på att ses än att faktiskt genomföra det?Kära intebaranätdejtingtråd, jag behöver råd.
Det var sagt att jag skulle träffa en snubbe ikväll. Inget seriöst utan en potentiell kk. Vi har setts för ett par år sen och har pratat om att ses igen sen i oktober, men det har varit svårt att få ihop pga flytt och sjukdomar och veterinärbesök och gud vet allt som hamnat i vägen.
Hur som helst så var ingen tid eller så spikad utan vi skulle höras av helt enkelt. Jag hörde av mig för 8 timmar sen typ och föreslog tid och plats. Det har öht inte blivit läst ens. Okej för att man kan missa en notis men vill man ses borde man ju rimligtvis kika in ibland, eller försöka höra av sig själv? Inte minst vid förhinder så inte den andra sitter och väntar förgäves... Som jag redan gjort när snubben inte behagat höra av sig vid sjukdom tidigare, han bara läste när jag frågade hur det blir och svarade inte förrän jag konstaterade att jag får blåsa av när det inte kändes bra.
För min del känns det som om han inte vill och jag antar att det är lika bra att lägga ner och leta rätt på någon som faktiskt vill ses, men det som gör det hela förvirrande är att det inte sällan är han som är drivande. Varför driva på om man inte vill?! Hell det var han som föreslog att vi skulle ses igen, och han vet ju vad han får så att säga.
Det jag kan konstatera är iaf att jag har skitsvårt att få grepp om karln, det är svårt att veta var man har honom och så var det förut också. Jag är inte bekväm med det, jag vill ha tydlighet och blir mest stressad av just att inte veta såhär. Därtill är det ju inte direkt vanilj som gäller och kommunikation och tillit är verkligen A och O, men det vete fan om den här snubben går att ha en fungerande kommunikation med och tillit till när han är såhär?! Men även om det får mig att dra öronen till mig så, alltså... Fan! Han är ju bra och vi gillar samma saker, det är fan inte lätt att hitta nån som matchar så sett! Jag vill så jävla gärna ses men jag blir tamefan bara mer och mer förbannad ju mer jag skriver nu, jävla skitbeteende!
Gaah! Vad fan vill karln, är det öht värt besväret, är det rimligt att bli förbannad eller överreagerar jag bara, är det rentav dags att fortsätta leta efter en jävla kk?!![]()
Har inte haft en tanke på att det kan vara så. Men mycket möjligt antar jag! Och är det så så blir han av med den tankenSjukt irreterande. Han kanske tänder mer på tanken på att ses än att faktiskt genomföra det?
Fast han äter ju inte kakan. Det är ju lite där problemet ligger, jag vill att han ska äta kakjäveln![]()
True, har inte tänkt på det på det viset. Har mest suttit oförstående och frustreradFast han göder ju så mycket att han får dig att hoppas (ha dig kvar) och äter kakan genom att sen skita i planerna.
Jag upprepar: Jag avskyr sånt där!!True, har inte tänkt på det på det viset. Har mest suttit oförstående och frustrerad![]()
Precis! Fan! Jag hoppas att han kikar in och kommer med en dum jävla bortförklaring bara så jag får säga vad jag tyckerJag upprepar: Jag avskyr sånt där!!Vad är det för fel på ärlighet och raka rör
![]()
Shit!!!!Han har läst tråden, nuff said.
Hahaha, ursäkta, men alltså, jag kan inte låta bli att skratta högt nu![]()
Grannur.
Inte så glad på mig vilket jag förstår.
Så jag har bett om ursäkt och planerar min flytt till Skåne