Inte bara nätdejting - del fyra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det där har jag med upplevt!
Om man sen dessutom inte är en rabiat tävlingsnörd så är det än värre. Skulle man vara en hängiven arbetsnarkoman med hästkörning tycks det gå bättre för dessa. Nog för att jag gillar köra i arbete med hästarna, men detta att femtioelva vagnar, kör brölopp mm (för det ska man göra om män är något i arbetshästsvängen) så blir man betraktad som konstig.

I bland undrar man om det är så att man är dum som håller i sina intressen. Men bruka våld på sig själv bara därför blir nog inte lyckat det heller.
Var glad att du slipper de du ändå inte passar ihop med och kan hitta någon mer rätt för dig istället :)

Vad är det förresten som ni främst fastnar för i en dejtingprofil?
Dvs bilderna, innehållet i texten, sättet att uttrycka sig etc? Eller en blandning eller ngt annat?
Nu nätdejtar jag inte, men jag har ändå träffat män från olika communitys som det sedan blivit något dejtliknande av :p När jag fastnar för någon på nätet så är det alltid hur de skriver som fångar mig. Jag klarar inte av att ha kontakt med folk som uttrycker sig på ett sätt som inte känns hyfsat ordentligt, kanske för att jag inte gillar slarv rent generellt. Sedan skulle det inte fungera om jag såg personen som ful eller direkt oattraktiv på annat vis. Jag vägrar också att umgås med rökare och skulle inte gå på dejt med någon som har barn.

Jaha...nu hörde småbarnspappan av sig och ville visst träffas, han hade varit sjuk skrev han. Jag gissar att det är en bortförklaring, så vet inte om jag är så sugen på att träffas :p får fundera på den...

Sen hittade jag (på HP) vad jag tror är han som besiktigade min lägenhet i somras, skitsnygg är han! Det roliga är att jag var ju helt beredd på att det skulle komma nån gubbe och besiktiga, så fick halvt panik när det står en skitsnygg karl utanför dörren :nailbiting: halvsunkiga, flyttstädkläder hade jag och allt. :arghh:

Vad är det förresten som ni främst fastnar för i en dejtingprofil?
Dvs bilderna, innehållet i texten, sättet att uttrycka sig etc? Eller en blandning eller ngt annat?

För mig är det en blandning. Men jag kan erkänna att jag är ytlig så tillvida att en text kan vara hur bra som helst utan att överväga ett utseende som inte tilltalar mig.

Snubben som gav mig sitt telefonnummer och som sa att det är ok att jag funderar några dagar, har inte visat nåt som helst intresse under veckan, trots att vi kom överens om att skriva under tiden. Jag skrev sist till honom, men det hindrar ju inte mig ifrån att skriva ett till ändå...men jag har tappat lusten. Tror jag tappat lusten till nätdejting över huvud taget. Blä :wtf:
...och allt annat också :crazy:

Det är trist att inte ha nån särskild att ha kontakt med!

Hade bestämt träff med en kille förra veckan, som jag avbokade då jag blev sjuk. Han har känts lite sur och tråkig sen dess, och igår skrev han att han inte gillar att chatta för det är slöseri med tid. O_o
Lika bra att han visar sig underlig redan nu, så slipper jag fundera mer på honom.
Bra inställning :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 580
Senast: Palermo
·
Relationer Skapade ett nytt nick för detta inlägg för att inte outa mannen. Jag har kommit till insikt om att jag lever i en, för mig, toxisk...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
9 230
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 260
Senast: gullviva
·
Relationer Stör mig på hundmänniskor som tackar nej till att komma och hälsa på om deras hundar inte får följa med. Jag har katt. Nej jag vill...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
11 881
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 31